Mag ik niet es mee?
trainingsritje met de wagen op de Veluwe
Re: trainingsritje met de wagen op de Veluwe
Wat leuk. Dat kar huren is in de toekomst ook nog wel een idee voor mij, zou niet weten hoe ik de mijne mee moest krijgen en denk dat deze een stuk comfortabeler zit, ook voor pownie.
Mag ik niet es mee?
Mag ik niet es mee?
Contessa
@Wia: dubbelspan dan maar? 
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Oh, dubbelspan, dat is ook leuk! Dat kan Orlinde ook, alleen heb ik er het tuig niet voor. Zou ik best eens willen doen.
@Wia: Wie wil mag met me mee hoor! Gezellig. Alleen wonen we wat ver bij elkaar vandaan.
@Wia: Wie wil mag met me mee hoor! Gezellig. Alleen wonen we wat ver bij elkaar vandaan.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
ohhh wat ziet dat er heerlijk uit zeg.
welke afstand start je bij de mendurance?
welke afstand start je bij de mendurance?
---
Zet je Fjordy toch keer in het span erbijJowien schreef:Oh, dubbelspan, dat is ook leuk! Dat kan Orlinde ook, alleen heb ik er het tuig niet voor. Zou ik best eens willen doen.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
handig dat je die er bij kan huren! mooie omgeving ook. prima trainingsritje zo! leuk!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
@ Gerritje: ik doe de 26km (gewone klasse 1) in Kootwijkerbroek.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!