Ik vind het bekkie van Narvestad Daysar heel erg op Djinty lijken

En Jonas, ik vind dat nog net geen welsh

Edit.. Gaaf was niet het goede woord.. Die paar hebben allemaal wel wát

Ja dat lijkt mij ook wel wat.Anita45 schreef:Ik vind je foto's prachtig Esther, mooie buitenopnames.
Brijol mag van mij ook voor Nederland goedgekeurd worden.
Was het toen niet Hildar (van Sabine) die je bedoelde en het jaar daarvoor geloof ik Haugguten die wat te rank waren.leoensuzanne schreef:Vorig jaar was Hjellar toch te dun?
Ehmm, volgens mij ben je heel erg in de war hoor Annabel! Zowel Hildar als Haugguten waren van ons, en zijn inmiddels alweer 2 jaar verkocht naar buitenland!Bella schreef:Was het toen niet Hildar (van Sabine) die je bedoelde en het jaar daarvoor geloof ik Haugguten die wat te rank waren.leoensuzanne schreef:Vorig jaar was Hjellar toch te dun?
Zit ik de fotos weer te kijken en zo lijkt Brijol wel slanker dan dat ik hem IRL daar vond...hier toont hij ook iets hoger van achter wat me daar niet was opgevallen, misschien een heuvelig momentje? En Brijol zou in Nederland niet misstaan nee. Echt Zortin maar dan in grijze versie.
Ja misschien wel ja, want vind het jammer van het paardje, want vind Jalnar toch wel iets hebben.en Gidar lijkt nu net of zijn rug iets hol is, wat zeker niet zo is, maar och het zijn maar foto's.Esther schreef:Louis had hem behoorlijk, tja hoe zeg ik dat, gestrekt in het lijf opgesteld, dat vertekend inderdaad wel wat. Hij hield zijn hoofd ook vrij hoog.. Het vertekend inderdaad. Gidar zie je ook op de foto met zijn hoofd vrij hoog. Misschien een puntje voor Louis?..
Moeten denk ik idd Haldir en Haukaren zijn... gok ik.Jilly schreef:Ehmm, volgens mij ben je heel erg in de war hoor Annabel! Zowel Hildar als Haugguten waren van ons, en zijn inmiddels alweer 2 jaar verkocht naar buitenland!Bella schreef: Was het toen niet Hildar (van Sabine) die je bedoelde en het jaar daarvoor geloof ik Haugguten die wat te rank waren.
Zit ik de fotos weer te kijken en zo lijkt Brijol wel slanker dan dat ik hem IRL daar vond...hier toont hij ook iets hoger van achter wat me daar niet was opgevallen, misschien een heuvelig momentje? En Brijol zou in Nederland niet misstaan nee. Echt Zortin maar dan in grijze versie.
Je hebt Haldir voor van Sabine, maar wie je voor Hau bedoelt weet ik niet, die is al jaren niet meer op de HK geweest
En wie weet komt Brijol ooit nog wel naar NL he maar eerst zijn er andere landen aan de beurt.