Cindy+Uniek schreef:ooow wat zijn die ook al leuk en groot!!!
die ogen veeel groter dan wallie?! hahaha
en welke fjord is dat dan? ik dacht eigenlijk dat jullie alleen de bontjes hadden

Ja,ik had bij jou foto's ook al gereageerd op Wallie,hahaha.
Ze zijn nu 10 mnd en vorige maand op 9 mnd oud hebben we ze gemeten op (allemaal ongeveer,hoor!ernaast gaan staan,met je hand op je eigen lichaam ong. de schofthoogte pakken en dan dat met een rolmaat opmeten...) op zo'n 1.48 cm.
Ze zijn idd. wel groter als Hilde met haar 1.45 cm dus het zit wel zo'n beetje in de goeie richting.
Verwachte stokmaat (volgens fokker kijkend naar ouders= ong. 1.70 cm,maar we houden rekening met 5 cm naar boven of beneden)
We zien wel,als het maar een mooi span voor de wagen wordt en vrijwel dezelfde gangen hebben,doet stokmaat ons niet zo toe.....
Wallie oogt misschien kleiner,maar 't is maar net hoe de foto gemaakt word en hoe ze staan op zo'n moment,he?
Loopt vast wel los,zo groeien ze 4 cm per maand en zo maar 1 cm.
Als we ze maar gezond groot krijgen,toch?
Hilde wordt in mei 23 jaar en sinds ze 2 jaar oud is heb ik haar.....
We zijn dus al zo'n 21 jaar samen,m'n eerste pony!
Hilde hebben we dus altijd al gehad,met de haflingers,de friezen en nu maakt ze ook de bontjes mee.....
Hilde is inmiddels met pensioen,teveel last van artrose en ze is veel te driftig/enthousiast als we rijden,waardoor ze daarvan een week kreupel loopt.
Dus is ze onze all-round leerpony en neemt ze altijd het jong spul mee op sleeptouw.......
meewandelen op de weg,stilstaan aan de muur,1ste x bij de hoefsmid........Hilde is er voor back-up,hahahaha!