Het F-jes topic, de jongste generatie
Re: Het F-jes topic, de jongste generatie
Wat liggen ze daar toch heerlijke he
Wat een lief gezicht die 2 zo naast elkaar.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ooohhh wat geweldig lief Ivonne!!
Daar kun je echt uren naar kijken!
Het is ook niet zo heel moeilijk om te zien wie wie is

Het is ook niet zo heel moeilijk om te zien wie wie is

- Senna&Cajra
Wat een prachtig gezicht die twee, jammer dat ze later weer zonder elkaar moeten.
Och wat schattig 

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Nou Ko zit nu op de helft van de AB kuur en ik kan geen pus meer vinden de afgelopen 2 dagen. gelukkig... hopelijk heeft dit het in de kiem gesmoord 

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Fijn dat het beter gaat Suzanne, nu maar hopen dat ie weer snel helemaal topfit is!
Finnea was niet zo blij met me vandaag
Ze moest normaal met me meelopen, terwijl in de wei ernaast Baranna en Fatoush alle kanten op sprongen...ging dus niet helemaal vlekkeloos, maar al met al best netjes voor zo'n guppie.
Nog een leuk plaatje van vandaag

Finnea was niet zo blij met me vandaag

Nog een leuk plaatje van vandaag

Wat liggen ze lief, zo met z'n tweeen.
Fijn dat het met Kobalt weer beter gaat.
Fenna had gisteren ook een lekkere actie. Ze stond vast aan een ring in de muur en ze vond de kraan erg interessant. Ze kreeg het voor elkaar om met haar halster om de kraan heen te gaan. Ik kreeg het niet los, dus ze trok zo de hele kraan eraf. Het water spoot alle kanten op. Heel fijn. Fenna was niet eens onder de indruk van die waterstraal. Gelukkig kon het allemaal nog gemaakt worden.
Fijn dat het met Kobalt weer beter gaat.
Fenna had gisteren ook een lekkere actie. Ze stond vast aan een ring in de muur en ze vond de kraan erg interessant. Ze kreeg het voor elkaar om met haar halster om de kraan heen te gaan. Ik kreeg het niet los, dus ze trok zo de hele kraan eraf. Het water spoot alle kanten op. Heel fijn. Fenna was niet eens onder de indruk van die waterstraal. Gelukkig kon het allemaal nog gemaakt worden.
Odette&Fenna
Nu weet je hoe idioot Baranna kan doen als we ze verweiden (want ik denk dat Baranna dacht dat zein de wei ernaast werden gezet, omdat jij daar liep) Baranna kan heel idioot doen, bokken, gieren, mafkees
Hele mooie foto Reinou,toch zie ik zo veel van Fatoush in haar hoofd hoor, als ze in actie is

Hele mooie foto Reinou,toch zie ik zo veel van Fatoush in haar hoofd hoor, als ze in actie is
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Mooi om te zien 2 kleuters die zo samen lekker een tukje doen! Wil je d'r zelf wel lekker naast kruipen!!
Ik heb gisteren een halster voor Freyr gekocht; ponymaat. Hoop dat ie past, al lijkt hij me om de neus nog wat ruim. Is wel op 2 plaatsen verstelbaar. Nou ja, als hij nu nog te groot is, groeit Freyr er wel in. Hij is lekker zacht onderlegd. Kleur is knalgeel met groen gestreept; vond 'm wel blits. Bij ons volgende bezoek aan de jongens zal ik 'm meenemen om te passen.
Ik heb gisteren een halster voor Freyr gekocht; ponymaat. Hoop dat ie past, al lijkt hij me om de neus nog wat ruim. Is wel op 2 plaatsen verstelbaar. Nou ja, als hij nu nog te groot is, groeit Freyr er wel in. Hij is lekker zacht onderlegd. Kleur is knalgeel met groen gestreept; vond 'm wel blits. Bij ons volgende bezoek aan de jongens zal ik 'm meenemen om te passen.
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Gaat vast passen, dat blauw gestreepte halstertje was ik van Lisa voor Finn gekregen had is ook een pony en die paste hij al tijdens ons gezellige zaterdagje!
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
ze groeien wel snel, dus als het niet past, zal het zeker weten gauw gaan passen.
Moeten we ook een nieuw topic openen zo langzamerhand? Zal niet lang meer duren voor we niet mee de jongste generatie zijn......dan slaat de titel nergens meer op
Moeten we ook een nieuw topic openen zo langzamerhand? Zal niet lang meer duren voor we niet mee de jongste generatie zijn......dan slaat de titel nergens meer op
Baranna 13-5-2006
We mogen nog 5 pagina's vol kletsen voordat er een nieuwe moet komen. Als we een beetje doorkletsen en bijv. wat gaan filosoferen over een nieuwe topictitel dan moet dat toch gaan lukken denk ik. Bovendien, het duurt nog even voordat er een G-tje wordt geboren en die hebben ook nog niet direct een eigen topic. Zij moeten zich eerst melden bij babynieuws.
Moeten we in het nieuwe topic ook allemaal weer een nieuwe foto insturen voor de beginpost?
Moeten we in het nieuwe topic ook allemaal weer een nieuwe foto insturen voor de beginpost?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Lijkt me leuk, lijkt me leuk, maar moet eerst mn verjaardagsvisite gaan ontvangen zo en wil wel de leukste uitzoeken natuurlijk!
Owjah nog 5 pagina's, kan rustig aan doen
Owjah nog 5 pagina's, kan rustig aan doen

Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Net even Fatoush eruit gehaald en geborsteld, dat vindt hij héérlijk, staat als een huis. Halster moest alweer een gaatje groter, heb niet lang pleizer van mijn nieuwe halster zo. Hij is er zo weer uit.
Ben even met hem om ons huis heen gewandeld. Hij vond het niet zo leuk alleen, maar ging toch mee. Terug naar de rest was hij erg druk en sterk. Volgende keer even een zweepje mee, hij moet wel achter me blijven.
Hij kan zo lekker eten

Ben even met hem om ons huis heen gewandeld. Hij vond het niet zo leuk alleen, maar ging toch mee. Terug naar de rest was hij erg druk en sterk. Volgende keer even een zweepje mee, hij moet wel achter me blijven.
Hij kan zo lekker eten

Baranna 13-5-2006
Hihi, dat geeft mij weer wat hoop met mijn nieuwe halster, als het bij Fatoush zo snel gaat. Grote jongen is 't hoor. Krijg je hem wel mee van huis als hij bij z'n vriendinnetje weg moet?
Pasja v. Halstor 15-05-1995

Ko zijn AB kuur is voorbij, maar ik blijf even temperaturen ivm nog beetje pus wat ik vond donderdag. Geen koorts tot nog toe en hij eet goed..
Ben denk ik beetje overbezorgd

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Echt een geweldige foto van een etende Fatoush
Fijn dat ie zo braaf was! Hij heeft ook genoeg te zien om het huis heen, scheelt natuurlijk altijd. Heeft Finnea zich in de tussentijd een beetje gedragen? Geen pogingen om door het draad te gaan?

Het ging niet van harte dat hij meeging, maar hij deed het toch. Fin was rustig, viel mee. Maar ik kreeg Fatoush niet weer in de wei. Heb er respect voor dat jij je er altijd alleen mee redt. Ik wilde er met Fatoush ingaan, maar Fin en Baranna stonden er voor. Ik wapper met de hekkensluiter en lint. Baranna doet 2 stappen naar achteren, Fin juist vooruit......ze wilde me zowat door de draad. Na 4 pogingen heb ik de draad maar los gedaan en ze alle 3 bij de stallen laten lopen.
Gelukkig eet Ko goed. Heb ik wat gemist, wat had hij dan?
Zag net op de stalcamera dat Finnea en Fatoush nogal druk deden, hoorde ook wat herrie. Dus ik ga kijken. Is er een aluminium ladder omgewaaid en voor Apollo en Baranna's stal terecht gekomen. Het stormt hier ook, gewoon eng. Baranna staat nog te snurken in de stal, die enge ladder...Wonder boven wonder staat Marga heel relaxt hooi te eten
Gelukkig eet Ko goed. Heb ik wat gemist, wat had hij dan?
Zag net op de stalcamera dat Finnea en Fatoush nogal druk deden, hoorde ook wat herrie. Dus ik ga kijken. Is er een aluminium ladder omgewaaid en voor Apollo en Baranna's stal terecht gekomen. Het stormt hier ook, gewoon eng. Baranna staat nog te snurken in de stal, die enge ladder...Wonder boven wonder staat Marga heel relaxt hooi te eten

Baranna 13-5-2006
ja ik las net iets over flinke stormen in frankrijk en belgië.. bij jullie dus ook flink onrustig?
Ko zijn castratiewond vond ik pus op 1,5 week geleden, heb voor de zekerheid DA gebeld en een zaadstreng was wat verdikt, heeft een AB kuur gehad van een week
verder deed/doet ie het goed, maar ik vond donderdag nog beetje pus dus ik zat me lekker ongerust te maken 
Ko zijn castratiewond vond ik pus op 1,5 week geleden, heb voor de zekerheid DA gebeld en een zaadstreng was wat verdikt, heeft een AB kuur gehad van een week