Hulsebos zadels
Re: Hulsebos zadels
Nou dat is ook begrijpelijk als je al veel zadelleed hebt gehad.
Ik vraag me uberhaupt wel eens af hoor, waar vind je nu een echte goede zadelmaker... even los van een merk. Want ook van de merkleveranciers laat het personeel wel eens te wensen over.
Als ik vertrouwen had gehad van meneer X van de fa Hulsebos en fijn door was gereden met mijn zadel had Ammie nu nog meer bultjes op zijn rug gehad van zijn zadel wat gewoon niet meer goed lag. Gelukkig heeft Jan alles verholpen maar ik baal er wel van dat je bij een kwaliteitsproduct niet zondermeer op de passer/maker kan vertrouwen.
Ik vraag me uberhaupt wel eens af hoor, waar vind je nu een echte goede zadelmaker... even los van een merk. Want ook van de merkleveranciers laat het personeel wel eens te wensen over.
Als ik vertrouwen had gehad van meneer X van de fa Hulsebos en fijn door was gereden met mijn zadel had Ammie nu nog meer bultjes op zijn rug gehad van zijn zadel wat gewoon niet meer goed lag. Gelukkig heeft Jan alles verholpen maar ik baal er wel van dat je bij een kwaliteitsproduct niet zondermeer op de passer/maker kan vertrouwen.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ik heb een Black Country saddle, maar ik raad hem absoluut niet aan ik heb hem om maat laten maken maar hij past voor geen meter en hij heeft zachte kussens maar dat lijk net echt te zacht (voor leer) Misschien dat het ligt aan mijn pony omdat ze bijna geen schouder en schroft heeft en een hoge achterhand, maar dan nog zouden ze hem goed moeten kunnen maken.
Dat is het eerste wat ik zo'n beetje zie als ik black country zadels google... Karev heeft toch ook weinig schouder?
Ik dacht misschien is het iets voor mij een zadel van dat merk, ik ben inmiddels ook bang geworden van jouw verhalen haha..
Nou ja, iig succes! Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
Dat is het eerste wat ik zo'n beetje zie als ik black country zadels google... Karev heeft toch ook weinig schouder?
Ik dacht misschien is het iets voor mij een zadel van dat merk, ik ben inmiddels ook bang geworden van jouw verhalen haha..
Nou ja, iig succes! Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
niet weinig schoiuder, maar schuin uitlopende schouders. We zullen zien wat ze er van zegt!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ik ben benieuwd Tamara. Door alle verhalen durf je ja bijna nergens meer een zadel te kopen. En van elke zadelmaker is wel een negatief verhaal te vinden, de kunst is dan nog om de betrouwbare van de minder betrouwbare te onderscheiden
. Maar ja, hoe doe je dat??

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Betrouwbaar en onbetrouwbaar is inderdaad heel moeilijk geworden. Ik ben er ook nog steeds niet achter waar je een echt objectief advies kunt krijgen. Las laatst wel iets van een MSFC-er meeslepen naar een ruitersportzaak met diverse zadels. Dan heb je wel de kennis bij je, maar voor de zadelpasser is het niet interessant of je al dan niet een zadel koopt. Is alleen een duur geintje denk ikAnnemarie schreef:Ik ben benieuwd Tamara. Door alle verhalen durf je ja bijna nergens meer een zadel te kopen. En van elke zadelmaker is wel een negatief verhaal te vinden, de kunst is dan nog om de betrouwbare van de minder betrouwbare te onderscheiden. Maar ja, hoe doe je dat??

Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Msfc heb ik niet meer zo heel hoog zitten hoor, na 2 verkeerde zadels, en 2 msfc'ers!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ik heb ook een Hulsebos. En die ligt en zit helemaal super
Maar die is wel aangemeten door Jan.

Mijn gele topper Pontun ZZlicht startgerechtigd !!

http://www.fjordpontun.com --- http://www.vanbemmelrijbakken.nl

http://www.fjordpontun.com --- http://www.vanbemmelrijbakken.nl
Ik wil er eentje.
Maar ze zijn zo duur.:s
Vriendin van mij heeft er ook een en ze zei dat die heerlijk zat.

Vriendin van mij heeft er ook een en ze zei dat die heerlijk zat.

Prizly(briggen×myrstein): L1+5 (l)verkocht
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)