Gister kwam de hoefsmid weer eens bij onze paardjes kijken. Imka rustig gedaan. En in de tijd dat Imka beslagen werd stond Emy lekker te peuzelen van haar kuilgras. Nadat we klaar waren met Imka rustig de spullen opgeruimd en naar de paddock gelopen. Elvis zn voetjes had hij al snel opgetild. En die stond keurig netjes stil! Hij had niet eens een halstertje of wat om. Bij Elvis hoefde niks gedaan te worden. Dus op naar Emy. Die stond nog steeds in dr stalletje! Ik wilde de balk voor de box vandaan halen toen de hoefsmid zei nee laat maar hangen ik kijk wel even in stal. Hij bukt om onder de balk door te gaan wat ik ook altijd doe. En Emy komt van halverwege dr box aangerent met haar oren in dr nek bijt de hoefsmid in zn nek en vliegt weer weg. Ze kreeg natuurlijk meteen op dr donder van mij en de hoefsmid zelf. Maar god zeg ik schrok wel. Dit heeft ze echt nog nooit gedaan! Het was echt naar de smid gericht. Tegen mij deed ze gewoon...
Echt ik vond het zo raar en ik heb er zo van staan kijken dat ze dat deed

Ik heb nadat de smid weg was nog even met haar in het land gelopen om te kijken of ze naar mij zou uitvallen maar niks!
Vandaag lekker geborsteld en een parcourtje uitgezet in het land. Een S vorm met balken waar we door heen en over heen en achteruit door heen gelopen zijn. Ze deed alles zo lief!!! Dus ik was vandaag weer helemaal trots op dr!
Maar het blijft me een raadsel waarom ze nou de hoefsmid zo vals aanvloog