De D-tjes uit 2007: wat gaan we in deel III beleven?
Re: De D-tjes uit 2007: wat gaan we in deel III beleven?
Het is juist zo aantrekkelijk dat het zo goedkoop is! In de buurt kan ik ook wel wat vinden, maar betaal ik hetzelfde als waar ik nu sta. Het is denk ik 5 km verder dan waar ik nu heen moet. Qua reistijd scheelt het 5 minuten, omdat ik over de snelweg kan. Ik kan het natuurlijk altijd proberen, Dani van de zomer daar zetten en als het echt niet bevalt van de winter terug halen en beginnen met rijden. Misschien verveelt ze zich dan ook minder.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Ik ga morgen hier kijken
http://dieren.marktplaats.nl/stalling-e ... xveen.html
http://dieren.marktplaats.nl/stalling-e ... xveen.html
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

Oh, dat ziet er wel erg mooi uit
Anna, lijkt me een lastige keuze.
210,- is wel een heleboel geld wat je overhoudt.
Maar geen stromend water is wel erg lastig.
Water geven is dan misschien niet zo'n probleem, maar wat als ze zich verstapt heeft en je moet haar been afspuiten? Of haar staart wassen, etc.
Vanmiddag zijn er wat foto's gemaakt van Dasha, ik zal zo ff een topic maken

Anna, lijkt me een lastige keuze.
Water geven is dan misschien niet zo'n probleem, maar wat als ze zich verstapt heeft en je moet haar been afspuiten? Of haar staart wassen, etc.
Vanmiddag zijn er wat foto's gemaakt van Dasha, ik zal zo ff een topic maken

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Spaanse pas! 

- Cindy+Uniek
wat leuk evy!
jij bent daar echt goed in he VD
jij bent daar echt goed in he VD

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ik niet hoor, de paarden wel
Maar ik vind het heel erg leuk om het ze aan te leren

Maar ik vind het heel erg leuk om het ze aan te leren

Leuk Eef, ze heeft er wel plezier in zo te zien. Morgen ga ik je topic even bekijken, nu lekker op de bank TV kijken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Bij de boer is wel stromend water, mocht het echt nodig zijn. Das aan het begin van het pad, dus 1 minuutje lopen.Evy schreef: Anna, lijkt me een lastige keuze.
Voelde me gisteren zo schuldig, het was zo druk op stal, kon geen kant op. Dan is ze maar 1 uur uit haar box geweest. Vind ik echt zielig. Meestal zijn er wel een paar meiden die haar overdag ook nog even buiten zetten, maar het zit me gewoon niet lekker. En Gillian blijft wel op die stal staan en die blijf ik ook verzorgen, dus kom dan sowieso nog wel op die stal... Denk dat ik het gewoon maar ga doen.
Ik ben net terug van die stal, ik ga de 27e verhuizen.
Ze gaat er niet op achteruit. Ja.. het is geen stal met uitloop maar wel een ruime binnenbox met luik naar buiten op het drukste punt van stal, genoeg te zien dus! Ze gaat elke dag naar buiten en er is daar gewoon veel meer te doen. Ook voor haar. Het is duurder, maar zoveel makkelijker. Ik kan de stal zien vanaf mijn werkplek
Ook word er onderling veel meer georganiseerd qua clinics enzo.
Ik heb een heel dubbel gevoel. Blij dat we gaan verhuizen, bedroefd om het feit dat we ergens weg gaan waar we toch ruim een jaar met veel plezier gestaan hebben. Ze begrijpen het vast wel, maar voel me er wel rot om
Het eerste wat ik op de nieuwe stal ga doen is Djinty haar staart wassen. Die hangt tot aan de grond, maar is 1 grote modderknuppel
als ze met haar staart zwiept kun je maar beter dekking zoeken.. 
Wauw, wat ziet Dasha er goed uit! Echt een buffeltje al zeg
Wat blijft ze mooi schoon 
Ze gaat er niet op achteruit. Ja.. het is geen stal met uitloop maar wel een ruime binnenbox met luik naar buiten op het drukste punt van stal, genoeg te zien dus! Ze gaat elke dag naar buiten en er is daar gewoon veel meer te doen. Ook voor haar. Het is duurder, maar zoveel makkelijker. Ik kan de stal zien vanaf mijn werkplek

Ook word er onderling veel meer georganiseerd qua clinics enzo.
Ik heb een heel dubbel gevoel. Blij dat we gaan verhuizen, bedroefd om het feit dat we ergens weg gaan waar we toch ruim een jaar met veel plezier gestaan hebben. Ze begrijpen het vast wel, maar voel me er wel rot om

Het eerste wat ik op de nieuwe stal ga doen is Djinty haar staart wassen. Die hangt tot aan de grond, maar is 1 grote modderknuppel

Wauw, wat ziet Dasha er goed uit! Echt een buffeltje al zeg

Djinty

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Dat is al snel de verhuizing, wel fijn dat ze op een goed plekje komt te staan.
Ik ga zo naar nieuwe stalling kijken, voor mij is het zo goed als rond maar dat ligt er nog even aan hoelang de paarden daar buiten komen, ben ergens bang dat dat tegen gaat vallen....
Straks meer hierover, ik ga nu eerst kijken.
Ik ga zo naar nieuwe stalling kijken, voor mij is het zo goed als rond maar dat ligt er nog even aan hoelang de paarden daar buiten komen, ben ergens bang dat dat tegen gaat vallen....
Straks meer hierover, ik ga nu eerst kijken.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ik ben benieuwd Dreeke!
Ik hoop dat ze je wat aantrekkelijks kunnen bieden, of anders je de mogelijkheid wel geven tot meer naar buiten.
Bij ons komen de paarden 3 uur buiten, maar de mogelijkheid tot langer is er! Zelfs snachts in de winter is mogelijk.. alleen geen schuilstal..
Ik hoop dat ze je wat aantrekkelijks kunnen bieden, of anders je de mogelijkheid wel geven tot meer naar buiten.
Bij ons komen de paarden 3 uur buiten, maar de mogelijkheid tot langer is er! Zelfs snachts in de winter is mogelijk.. alleen geen schuilstal..
Djinty

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Nou ja weet je wat het is Dakota is nu verwend he, hij staat van smorgens 7.00 tot smiddags 17.00 buiten, dus daar moet ik op inleveren dat weet ik nu al, maar de vraag is hoelang hij dan wel daar buiten gaat komen, zelf vind ik 4 uurtjes acceptabel maar ja dat is even afwachten of dat ook daadwerkelijk gebeurd....
Tsja, ik vind het gewoon belangrijk dat ALS ze op stal staat.. ze haar tijd anders kan verdoen. Dus dat ze (als enige
) een luik naar buiten heeft was wel een groot pluspunt. Djint stond dag en nacht buiten, helemaal verwend! Komt wel goed hoor.
Alleen heb ik wel wat meer mazzel met de locatie, het is 5min bij werk vandaan, ik zou haar eventueel dus zelf smorgens buiten kunnen zetten en savonds binnenhalen
Zou willen dat we met zn allen op dezelfde stal konden staan, dat zou een superplekje wezen dan zeg!!

Alleen heb ik wel wat meer mazzel met de locatie, het is 5min bij werk vandaan, ik zou haar eventueel dus zelf smorgens buiten kunnen zetten en savonds binnenhalen

Zou willen dat we met zn allen op dezelfde stal konden staan, dat zou een superplekje wezen dan zeg!!
Djinty

Ondanks dat het soms best veel werk is (vooral nu met het weer en het steeds bevriezen van de drinkbakken) ben ik toch nog steeds blij dat ik ze thuis heb staan. Ik bepaal nu lekker zelf hoe lang ze buiten kunnen staan.
Dewi Coos en Ids zijn als het even kan de hele dag buiten, de rest een uurtje of 3/4 afhankelijk van het weer.
Dewi Coos en Ids zijn als het even kan de hele dag buiten, de rest een uurtje of 3/4 afhankelijk van het weer.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Joehoeeee Dakoot gaat per 1 april of 1 mei verhuizen!!
Zie dit topic:
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 14&t=37403
Zie dit topic:
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 14&t=37403
Dat geld voor mij ook. Als ik al die pensionstalellende lees ben ik blij dat ik daar niks mee van doen heb. Maar ja, als je de mogelijkheid niet hebt voor thuisstalling en je wilt toch graag een paard dan heb je geen keuze. Dan neem je maar een hoop dingen voor lief die je liever anders zou willen.Vera schreef:Ondanks dat het soms best veel werk is (vooral nu met het weer en het steeds bevriezen van de drinkbakken) ben ik toch nog steeds blij dat ik ze thuis heb staan. Ik bepaal nu lekker zelf hoe lang ze buiten kunnen staan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Iedereen gaat verhuizen zo te lezen
Katinka: jouw stal klinkt ook erg goed zeg. En de 27ste is al over 2 weken! Spannend hoor.

Katinka: jouw stal klinkt ook erg goed zeg. En de 27ste is al over 2 weken! Spannend hoor.

- Cindy+Uniek
ik ben ook erg blij dat ik zelf een stalletje heb...
het is idd een hoop meer werk dan je van tevoren inschat, maar mijn beesten lopen lekker 24/7 met een stal en een paddock én onbeperkt hooi, krijg dat maar eens voor elkaar op een pensionstal
@dree, goede beslissing idd!!
het is idd een hoop meer werk dan je van tevoren inschat, maar mijn beesten lopen lekker 24/7 met een stal en een paddock én onbeperkt hooi, krijg dat maar eens voor elkaar op een pensionstal

@dree, goede beslissing idd!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Zo, heel wat bij te lezen na een weekje afwezigheid
Wat een verhalen weer allemaal!

Nee ik ga niet verhuizen. Wel een ander stalletje, maar niet van de stal weg.
Ik ben te verwend en als ze straks weer op het land mogen, komt ze voldoende buiten. Het is ff niet anders.
Nadine en ik stonden eerst naar elkaar, Yara kon wel naar buiten kijken, maar Dani niet. Zit in een soort inhammetje. De stallen er tegenover waren in gebruik, maar die mensen zijn nu weg! Dus Dani gaat tegenover Yara staan, dan kan ze ook naar buiten kijken en hebben we toch ons eigen Fjordenstalletje. Als het klaar is, zal ik eens foto's maken!
Ik ben te verwend en als ze straks weer op het land mogen, komt ze voldoende buiten. Het is ff niet anders.
Nadine en ik stonden eerst naar elkaar, Yara kon wel naar buiten kijken, maar Dani niet. Zit in een soort inhammetje. De stallen er tegenover waren in gebruik, maar die mensen zijn nu weg! Dus Dani gaat tegenover Yara staan, dan kan ze ook naar buiten kijken en hebben we toch ons eigen Fjordenstalletje. Als het klaar is, zal ik eens foto's maken!