De D-tjes uit 2007: wat gaan we in deel III beleven?
Re: De D-tjes uit 2007: wat gaan we in deel III beleven?
Jan en José hebben een aantal D-tjes, verder zijn er nog Dora van chijanti, Davina van Aurora, Daisy (eigenlijk Desiree) van Solina, Don Diego van kimmetjuh, idd Dutch van ShanndOn, Dhaléne van Lot, Dorinn van Megan, Doortje (eigenlijk Damar) en Henkie (eigenlijk Dodo) van Hilly.
@Andrea: Celoon is vandaag pas naar Wanneperveen gegaan en blijft daar nog een tijdje. Hij deed het super overigens )zie alvast een filmpje in het C/tjes topic, verder komt er nog wat bij PP.
Fijn dat je toch wat hebt kunnen regelen voor het beleren van Dakoot.
@Anna: Spannend hoor er zo op. Fijn dat ze braaf was.
@Andrea: Celoon is vandaag pas naar Wanneperveen gegaan en blijft daar nog een tijdje. Hij deed het super overigens )zie alvast een filmpje in het C/tjes topic, verder komt er nog wat bij PP.
Fijn dat je toch wat hebt kunnen regelen voor het beleren van Dakoot.
@Anna: Spannend hoor er zo op. Fijn dat ze braaf was.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Oh ik dacht ook al, het is maar net hoe je het leest 
Die D-tjes die je nu opnoemt daarvan zijn de eigenaren weinig of sommigen bijna nooit op FW...... het is wel leuk een D-tjes topic aan te houden waarvan er ook actieve gebruikers zijn toch?

Die D-tjes die je nu opnoemt daarvan zijn de eigenaren weinig of sommigen bijna nooit op FW...... het is wel leuk een D-tjes topic aan te houden waarvan er ook actieve gebruikers zijn toch?
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Megan is toch wel actief dacht ik en ShanndOn ook wel.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Op FW misschien wel maar niet in het D-tjes topic....
Maakt ook niet uit verder
Wanneer gaat Djambo trouwens richting Wanneperveen om voor de kar beleerd te worden? Dat wilde je toch ook dit jaar nog doen?
Maakt ook niet uit verder

Wanneer gaat Djambo trouwens richting Wanneperveen om voor de kar beleerd te worden? Dat wilde je toch ook dit jaar nog doen?
Als Celony klaar is gaat Djambo die kant op. Als die het ook goed oppakt gaan ze in het najaar samen terug voor de ABOP.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Cindy+Uniek
@ anita, zou jij trouwens eens kunnen kijken welk veulen jij nog meer van uniek haar moeder in je bestand hebt?
ik weet dat ze er 5 heeft gehad
Uniek-Trigger(nooit meer watvan gehoord, leeft die nog?)-Storm(is van iemand hier op fw)-Romy(dacht ik) - en dan nog eentje....
ik zal binnenkort ook weer ff foto's maken van dj (en uniek haar flinke buik!)
ik weet dat ze er 5 heeft gehad
Uniek-Trigger(nooit meer watvan gehoord, leeft die nog?)-Storm(is van iemand hier op fw)-Romy(dacht ik) - en dan nog eentje....
ik zal binnenkort ook weer ff foto's maken van dj (en uniek haar flinke buik!)
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Dan mis je nog Palemo 19950205, een Larsto.Cindy+Uniek schreef:@ anita, zou jij trouwens eens kunnen kijken welk veulen jij nog meer van uniek haar moeder in je bestand hebt?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Cindy+Uniek
okee dankjewel!
leeft ie nog? rare naam palemo moet er geen r tussen?
en trigger weet ik ook niks van... jammer dat de eigenaren niet op fw te bekennen zijn!
leeft ie nog? rare naam palemo moet er geen r tussen?
en trigger weet ik ook niks van... jammer dat de eigenaren niet op fw te bekennen zijn!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb echt mn dag niet......auwwww
Vanmiddag met Dakota naar de binnenbak van de manege geweest,
daar heeft hij zich de eerste 10 minuten lekker uitgeleeft, zie filmpje:
En daarna lekker aan het werk geweest met hem.
http://www.youtube.com/watch?v=-dp7iSy-RqA
Daarna zweetdekentje op (van Vinga, staat bij hem ook zo mooi) en klaar om terug naar stal te keren.
Bij de manege moet je door een stalen hek, doen we altijd zonder problemen alleen deze keer bleef Dakoot achter iets van het hek haken met zn deken, sloeg in de stress en begon in het wilde westen te trappen, 1 was raak op mn kuit daarna ging hij er met hek en al vandoor tot het hek niet meer verder open ging en hij zich los had gemaakt van het hek, ik lag vervolgens languit in de blubber, Dakoot helemaal in paniek nog rende de weg op, gelukkig kwam er geen verkeer maar er was ook geen mens te bekennen die me even kon helpen. Gelukkig kon ik hem op den duur toch pakken, gras is altijd erg verleidelijk. Deken is helemaal kapot
ben terug gelopen met hem om het hek alsnog dicht te doen, daaraan hing een pluk haar van zn staart, maar gelukkig had hij zelf niks geen zichtbare schade. Ik kan nu mn wijsvinger van mn rechterhand niet meer buigen, doet vreselijk zeer, geen idee wat daarmee gebreurd is maar hij is nu 2x zo dik geworden, het ging ook allemaal zo snel.
M'n kuit is ook erg pijnlijk, dus die zal ik morgen nog wel beter voelen.
Een ongelukje zit in een klein hoekje zo zie je maar weer......!
Vanmiddag met Dakota naar de binnenbak van de manege geweest,
daar heeft hij zich de eerste 10 minuten lekker uitgeleeft, zie filmpje:
En daarna lekker aan het werk geweest met hem.
http://www.youtube.com/watch?v=-dp7iSy-RqA
Daarna zweetdekentje op (van Vinga, staat bij hem ook zo mooi) en klaar om terug naar stal te keren.
Bij de manege moet je door een stalen hek, doen we altijd zonder problemen alleen deze keer bleef Dakoot achter iets van het hek haken met zn deken, sloeg in de stress en begon in het wilde westen te trappen, 1 was raak op mn kuit daarna ging hij er met hek en al vandoor tot het hek niet meer verder open ging en hij zich los had gemaakt van het hek, ik lag vervolgens languit in de blubber, Dakoot helemaal in paniek nog rende de weg op, gelukkig kwam er geen verkeer maar er was ook geen mens te bekennen die me even kon helpen. Gelukkig kon ik hem op den duur toch pakken, gras is altijd erg verleidelijk. Deken is helemaal kapot

M'n kuit is ook erg pijnlijk, dus die zal ik morgen nog wel beter voelen.
Een ongelukje zit in een klein hoekje zo zie je maar weer......!
Oei, dat is niet fijn gegaan Andrea. Was vast enorm schrikken. En misschien maar even naar je vinger laten kijken. Gelukkig Dakoot ongeschonden uit de strijd, na ja op die haren na dan maar die groeien wel weer aan.
Cindy, zo schrijf je het echt. Kijk maar eens op de site van het stamboek. Daar is overigens ook volledige naam en adres van de eigenaar te vinden. Paard staat al een aantal jaren op deze naam. Of het nog klopt weet ik niet.
Trigger schijnt al een aantal jaren in Belgie te staan.
Cindy, zo schrijf je het echt. Kijk maar eens op de site van het stamboek. Daar is overigens ook volledige naam en adres van de eigenaar te vinden. Paard staat al een aantal jaren op deze naam. Of het nog klopt weet ik niet.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Jeetje, dat is schrikken zeg!
Hoop niet dat je vinger gebroken is, ik zou er ook even iemand naar laten kijken...
Hoop niet dat je vinger gebroken is, ik zou er ook even iemand naar laten kijken...
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Klopt idd Trigger en Tjico zijn toen samen naar 1 persoon gegaan. Dus Anton kan je dat vast vertellen cindy gezien hij tjico weer teruggehaald heeft.Anita45 schreef:Oei, dat is niet fijn gegaan Andrea. Was vast enorm schrikken. En misschien maar even naar je vinger laten kijken. Gelukkig Dakoot ongeschonden uit de strijd, na ja op die haren na dan maar die groeien wel weer aan.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Pfff ik zit een beetje met zenuwen hoor, Dakota gaat zeer binnenkort voor onderzoeken naar de kliniek, ik wil zeker weten dat hij niet de zelfde aandoening heeft als Vinga voor we aan het echte werk gaan.
Ik meld me ook weer, geen foto nog helaas!
Aarg, ik kon Djinty wel schieten zaterdag!
Opzettelijk tegen me aanduwen en dan vervolgens met zon blik kijken van.. Wat?! Vervolgens in de nieuwe bak (200M van haar stal) beetje rondgelopen en geoefend met aan de hand stappen, draven en stilstaan op commando, maar mevrouw deed net alsof ze dit nog nooit had gedaan. Haar gedachten waren bij haar grote vriendin die was achtergebleven op stal (die ze vanaf de bak nog nét kon zien). Ik kon totaal haar aandacht niet krijgen, hinniken naar haar vriendinnetje had duidelijk voorrang. Man wat was ik sacherijnig!! Ze ging volledig tegen me in en deed helemaal niets wat ik van haar vroeg. Heel vervelend!! Ze deed niets gevaarlijks en ze heeft me geen pijn gedaan, maar er viel gewoon niet mee te werken. Dit soort momenten word je wel weer met je neus op de feiten gedrukt dat ze "nog maar" 2,5 is, en niet "al bijna" 3..
Wat spannend Dreeke, zal wel zenuwslopend voor je zijn! Laten we gewoon hopen op het beste. Hoe is het inmiddels met je kuit en vinger?
Aarg, ik kon Djinty wel schieten zaterdag!

Wat spannend Dreeke, zal wel zenuwslopend voor je zijn! Laten we gewoon hopen op het beste. Hoe is het inmiddels met je kuit en vinger?
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Met mn vinger gaat het wel, bont en blauw maar kan hem nog wel bewegen.
Kuit valt reuze mee, voelt een beetje als spierpijn.
Ik ga misschien verhuizen met Dakoot...... ik zal vanmiddag even uitgebreid verslag doen.
Kuit valt reuze mee, voelt een beetje als spierpijn.
Ik ga misschien verhuizen met Dakoot...... ik zal vanmiddag even uitgebreid verslag doen.
Oh? Gepland of noodgedwongen? En waarheen?
Kan me wel voorstellen dat je in de zenuwen zit
Katinka: Hihi, ja... zo zie je dat ze eigenlijk nog heel jong zijn. Weet hoe je je voelt, ik had dit heel erg op de keuring. Dan kan je wel door de grond zakken van schaamte
Kan me wel voorstellen dat je in de zenuwen zit

Katinka: Hihi, ja... zo zie je dat ze eigenlijk nog heel jong zijn. Weet hoe je je voelt, ik had dit heel erg op de keuring. Dan kan je wel door de grond zakken van schaamte

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Gepland! Heb het helemaal gehad op mn huidige stal, zeker na wat er met Willempje is gebeurd (zie dagboek).
Deze stal is ook bij ons op het dorp, dus net zo ver, alleen wel iets duuder.
Deze stal is ook bij ons op het dorp, dus net zo ver, alleen wel iets duuder.
Ik heb je verhalen gelezen Andrea over je stalbaas en aan de hand daarvan kan ik alleen maar zeggen dat je groot gelijk hebt dat je daar weggaat.
Mijn D-tje is een tandje vervelender nu zijn grote broer en vriend er niet is. Hij kan zijn ei geloof ik niet helemaal kwijt. Hij blijft keuring wachten buiten totdat Jeroen Meline en Fendora op stal heeft maar zodra hij zelf zijn halster omkrijgt begint ie te klieren, hahaha, de ondeugd. Uiteraard wordt hem door Jeroen wel aan het verstand gepeuterd dat hij zich ook nu moet gedragen maar ik moet wel even glimlachten om die boef.
Mijn D-tje is een tandje vervelender nu zijn grote broer en vriend er niet is. Hij kan zijn ei geloof ik niet helemaal kwijt. Hij blijft keuring wachten buiten totdat Jeroen Meline en Fendora op stal heeft maar zodra hij zelf zijn halster omkrijgt begint ie te klieren, hahaha, de ondeugd. Uiteraard wordt hem door Jeroen wel aan het verstand gepeuterd dat hij zich ook nu moet gedragen maar ik moet wel even glimlachten om die boef.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dat kan ik me helemaal voorstellen, zou er eigenlijk ook klaar mee zijn dan.
Is het de stal met die binnenbak waar je altijd heen gaat of een andere?
*ben nieuwsgierig
*
Is het de stal met die binnenbak waar je altijd heen gaat of een andere?

*ben nieuwsgierig

kan me er inderdaad iets bij voorstellen!
Tsja, geld is zeker niet belangrijk als het gaat om met wat voor gevoel jij naar stal gaat.
Vind het toch zeker wel belangrijk dat ook JIJ gelukkig bent met je stal, naast Dakota.
Ik zit er heel stiekem over na te denken om er nog een wat ouder paardje bij te nemen.. zonder haast! Ik kijk gewoon eventjes rond
sst 
Tsja, geld is zeker niet belangrijk als het gaat om met wat voor gevoel jij naar stal gaat.
Vind het toch zeker wel belangrijk dat ook JIJ gelukkig bent met je stal, naast Dakota.
Ik zit er heel stiekem over na te denken om er nog een wat ouder paardje bij te nemen.. zonder haast! Ik kijk gewoon eventjes rond

Djinty