Ik moet je wat bekennen, ik ben ook zo'n angsthaas hoor. Bart vroeg 's morgens aan de koffie wat de bedoeling was als hij voor de kar ging, of ik er dan achter wilde. Ik riep meteen "oh nee, voor geen goud, dat durf ik echt niet". Bovendien Bart doet het geweldig, ik ben echt onder de indruk en wat Annabel zegt, hij is absoluut niet bang.nancy imka schreef:Brr als ik dit zo zie krijg ik al de kriebels. Ik snap niet dat Bart dat durft, met zo'n kar er achter gaan hangen in de wetenschap dat je niet weet wat ze gaan doen...
Je hebt hem prima ingestraald hoor.janna schreef:@ Anita: Moest hem toch even toefluisteren dat ie het braaf moest doen zodat baasje en vrouwtje allebei met een trots gevoel naar huis konden
Hoe lang het precies gaat duren weet ik niet maar hij moet de komende week flink aan de bak en hopelijk kan Jeroen er dan volgende week even mee sturen. Ik heb liever dat hij er een week langer staat en dat het helemaal goed komt dan afraffelen en later alsnog problemen.harsan schreef:Wauw, dat doet ie echt super!! Jullie zullen wel apetrots zijn op Celony!! Hoe lang duurt zijn "opleiding" nu?? (er vanuit gaande dat hij zo braaf blijft. )
Misschien dat Jeroen straks wel meer voor Djambo gaat maar zeker de eerste tijd mag hij met Celoontje hoor, ik durf voorlopig toch nog niet zelf. Gisteren voor het eerst achter Reinar gezeten en dat vond ik al heel erg spannend.Viv schreef:jeeeej Celony naar de kleuterschool!!!
Wowie die gaat ook al lekker zeg voor de wagen. Hoop dat je straks lekker met hem ana de slag kunt meis (voor zover jeroen hem niet inpikt)