Het A-tjes Topic deel 4!!
Re: Het A-tjes Topic deel 4!!
haha je haalt me de woorden uit de mond annemarie!
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
Ik rijd voornamelijk buiten. Gewoon omdat ik dat heerlijk vind. Maar we rijden ook wel in de bak hoor. Om hem soepel te houden en sterker te maken. Wat basis dingetjes te oefenen enzo.
Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
haha, doelgericht rondjes trainen n de bak is ook niet mijn ding! 1x per week lukt nog, verder niet
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Gisteren is de zadelcontroleur geweest en hij zegt dat mijn zadel toch niet meer zo mooi ligt als zou moeten..En dat ik toch binnenkort eens moet uitkijken naar een ander zadel. Zucht... moet er toch maar eens van komen. Uit gemak ben ik bang dat ik toch weer bij een Rossner dressuur uit kom. Qua prijs/kwaliteit verhouding geloof ik ook wel dat het een goed zadel is en hij zit heerlijk. Wel jammer dat mijn model niet meer gemaakt wordt! Dus wordt het alweer een ander model en dat vind ik minder.. Maar oooo ik wil zo graag een nieuw Hulsebos dressuurzadel, maar 2000 euro is dan geen raar bedrag heb ik wel door. Ik wilde dat ik een laatje kon opentrekken en dat er ff uit kon pakken haha.. Maar helaas pindakaas. Twijfel nu nog of het een bruin zadel moet worden al ben ik bang dat je daar snel op uitgekeken raakt.
Ik pieker nog ff door.....
Ik pieker nog ff door.....
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
nee bruin is zoooo mooi!!
wie is er geweest Carolien?
wie is er geweest Carolien?
Ben ook benieuwd wie je gehad hebt Carolien.
Ik denk Anka moet denk ik toch een eigen zadel. Mijn instructrice zei dat zadel van Nisko iets wipte. Dat idee had ik ook al. Hmmmz en wat voor 1 moet het dan worden? Bruin is wel mooi
. Mijn Stubben vzh bevalt goed dus misschien Anka maar een Stubben maestoso laten aanmeten. Maar dan zijn we ook wel weer 1500 euri op stap.
Ik denk Anka moet denk ik toch een eigen zadel. Mijn instructrice zei dat zadel van Nisko iets wipte. Dat idee had ik ook al. Hmmmz en wat voor 1 moet het dan worden? Bruin is wel mooi

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
heb binnenkort wel een rossner dressuur te koop annemarie
timo van divoza is geweest. moet zeggen superleuke vent die naar mijn idee objectief kijkt. vond erg positief. (behalve dat hij zegt dat ik een ander zadel moet haha)

timo van divoza is geweest. moet zeggen superleuke vent die naar mijn idee objectief kijkt. vond erg positief. (behalve dat hij zegt dat ik een ander zadel moet haha)
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
O, die moet ik dus echt niet meer die vent van Divoza
. Maar goed iedereen heeft wel ergens een slechte ervaring mee. Ben benieuwd wat voor zadel het wordt Carolien.
Morgen komt de hoefsmid, heeft Anka eindelijk weer fatsoenlijke voeten mag ik hopen.

Morgen komt de hoefsmid, heeft Anka eindelijk weer fatsoenlijke voeten mag ik hopen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Ik vind het een hele leuk spontane vent, was gewoon echt gezellig. Ik heb weinig verstand van zadels dus zijn oordeel kan ik niet beoordelen. Toen hij ermee bezig was was hij iig serieus. Maar misschien is het wel een dikke kwakbal dat weet ik ook niet hoor haha.
Ik ben ook benieuwd wat voor zadel het wordt! Ga volgende week (er vanuitgaande dat ik weer kan rijden) eerst een paar keer met Jose haar zadel rijden. Dat is dat andere model, eens kijken of dat bevalt.
Jammer dat hier in de buurt niet een zaak is waar je mooie 2e hands Hulsebos zadels kunt kopen.. Die is er neit toch??
Ik ben ook benieuwd wat voor zadel het wordt! Ga volgende week (er vanuitgaande dat ik weer kan rijden) eerst een paar keer met Jose haar zadel rijden. Dat is dat andere model, eens kijken of dat bevalt.
Jammer dat hier in de buurt niet een zaak is waar je mooie 2e hands Hulsebos zadels kunt kopen.. Die is er neit toch??
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Timmo hoeft er wat mij betred ook niet meer bij, dankzij hem is het gekloot met drukplekken begonnen!!
Oh die Timo vind ik zoooo erg! . Hij heeft toen onze zadels aangemeten en van Alies heeft nooit goed gelegen. Echt verschikkelijk
Bleef schuiven, wippen en mijn houden was er zo beroerd op. Maar toen was ik ook een leek. Ja hij zou het weten dacht ik. Nou mooi niet! Wat een lambal. All talk, no action.
Ik ben zooooo happy met mijn Hulsebos
Ik was ook 2000 euro kwijt. Een rib uit me lijf, maar het is zeker het geld waard. Zit heerlijk. Je zit echt in het zadel in plaats van erop.
Ik heb nog het geluk dat ie ook goed ligt op Jouke dus ik kan er altijd op rijden. Zou niet anders meer willen.Ik was het zo dat gekloot met zadels die niet bleven liggen. Ik moest met die Rossner wel 3 keer afstappen om het zadel weer naar achteren te leggen
Vervolgens Divoza gebeld en die komen dan kijken met 2 man. Ja ja, het zadel ligt inderdaad niet goed. [Ook bij Marieke mijn vriendin] en het was niet goed aangemeten. Kon ik het zadel verkopen aan hun met 200 verlies of inruilen voor het enige zadel in hun collectie dat "goed" op Alies lag met 100 euro verschil. Terwijl dat een kunstof Wintec was. Terwijl ZIJ de fout hebben gemaakt. Echt schandalig.
En dan ook zeggen dat is het enige zadel dat haar zal passen.
Ik kan me er gewoon weer over opwinden!
Ik heb toen expres niet voor bruin gekozen omdat Jouke hem ook op moest. Maar anders was het zeker bruin geworden. Dat was zo'n mooie tint! *kwijl*
In de bak train ik echt met Alies. Daar kan ik niet doelloos rondjes rijden. Buiten wel. Heerlijk met de wind in je fret, liefst met een vriedin lekker kletsen. Ik doe het beiden graag

Ik ben zooooo happy met mijn Hulsebos

Ik heb nog het geluk dat ie ook goed ligt op Jouke dus ik kan er altijd op rijden. Zou niet anders meer willen.Ik was het zo dat gekloot met zadels die niet bleven liggen. Ik moest met die Rossner wel 3 keer afstappen om het zadel weer naar achteren te leggen

Vervolgens Divoza gebeld en die komen dan kijken met 2 man. Ja ja, het zadel ligt inderdaad niet goed. [Ook bij Marieke mijn vriendin] en het was niet goed aangemeten. Kon ik het zadel verkopen aan hun met 200 verlies of inruilen voor het enige zadel in hun collectie dat "goed" op Alies lag met 100 euro verschil. Terwijl dat een kunstof Wintec was. Terwijl ZIJ de fout hebben gemaakt. Echt schandalig.
En dan ook zeggen dat is het enige zadel dat haar zal passen.

Ik kan me er gewoon weer over opwinden!
Ik heb toen expres niet voor bruin gekozen omdat Jouke hem ook op moest. Maar anders was het zeker bruin geworden. Dat was zo'n mooie tint! *kwijl*
In de bak train ik echt met Alies. Daar kan ik niet doelloos rondjes rijden. Buiten wel. Heerlijk met de wind in je fret, liefst met een vriedin lekker kletsen. Ik doe het beiden graag

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Iemand een tip over waar ik een goede 2e hands Hulsebos zou kunnen kopen?
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
ik zou als ik jou was goed doorsparen dan Caro! Je wilt een 2ehands die aangepast moet worden op adje, maar aanpassen kost ook snel 300 euro, heb ik gevraagd. Dus dan kan je beter even langer sparen, en een op maat gemaakte voor hem kopen. Doe het goed, scheelt je een hoop ellende!
Ik ben het heeeeelemaal met je eens. Maar de dag dat ik meer dan 1000 euro aan een zadel kan uitgeven komt niet vrees ik haha..
En ik heb eerlijk gezegd altijd 2e hands zadels gekocht die gewoon pastten.. Heb ik dan zo vaak geluk gehad???
En ik heb eerlijk gezegd altijd 2e hands zadels gekocht die gewoon pastten.. Heb ik dan zo vaak geluk gehad???
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
maar heb je een 2ehands hulzebos voor 1000 of minder?
of ik heb gewoon pech met zadels ,kan ook. Ik vind niet dat ik een apart gebouwde fjord heb, maar weet wel dat ik persoonlijk nooit meer een 2e hands zadel ga kopen, en hem dan door Timmo laat controleren, daar ben ik helemaal van genezen..
of ik heb gewoon pech met zadels ,kan ook. Ik vind niet dat ik een apart gebouwde fjord heb, maar weet wel dat ik persoonlijk nooit meer een 2e hands zadel ga kopen, en hem dan door Timmo laat controleren, daar ben ik helemaal van genezen..
Ik zie ook niet vaan een Hulsebos 2e hands te koop staan. Heb je bij Hulsebos al eens geinformeerd of zij zelf misschien zadels hebben. Op hun site hebben ze het erover dat je dan even met kantoor moet bellen.
Ik zie er net 1 op marktplaats staan. Na genoeg nieuw, 3 maanden oud en recentelijk nog opgevuld door Hulsebos..Hmm..vaag.
Ik zie er net 1 op marktplaats staan. Na genoeg nieuw, 3 maanden oud en recentelijk nog opgevuld door Hulsebos..Hmm..vaag.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Rijden jullie allemaal nog een beetje? Ik ben echt een beetje dipsy nu
. Had dinsdag les en woensdag dames geknipt en donderdag was de bak al weer keihard. En het is zo loeikoud, durf met mijn hoofd ook niet te lang buiten te zijn. Dus was benieuwd hoeveel de andere A-rijders nog rijden momenteel.
De bak is trouwens niet alleen hard. De wei ook. Als je de dames soms ziet lopen zou je denken dat ze stokkreupel zijn
. Gelukkig is dat niet zo maar toch, met de sneeuw was het voor hun nog makkelijker.

De bak is trouwens niet alleen hard. De wei ook. Als je de dames soms ziet lopen zou je denken dat ze stokkreupel zijn

wij rijden gewoon. Gaan lekker zonder zadel het veld in. heerlijk warme billen,haha. Ook nog steeds naar de manege elke woensdag. Is goed te doen. En ja, je moet er ff door heen bikkelen, maar met een fleece deken op, en de voorste helft terug geslagen over mijn benen wl het prima!
-
Ik heb afgelopen week een paar keer gereden en ben vrijdag(?) een heel klein buitenritje gaan maken. echt maar klein, maar Anca heeft even haar benen kunnen strekken. We hebben weer een stukje gegaloppeerd!
Ik was van plan morgenvroeg weer te gaan rijden, maar het is hier weer licht aan het sneeuwen..... GRRRR. Dus ik ben er bang voor.
Ik wil wel proberen of ik woensdag weer kan gaan lessen.
Ik was van plan morgenvroeg weer te gaan rijden, maar het is hier weer licht aan het sneeuwen..... GRRRR. Dus ik ben er bang voor.
Ik wil wel proberen of ik woensdag weer kan gaan lessen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Klinkt heerlijk Tamara!
Ik heb na mijn L2 fjordsport nog 1 buitenritje gemaakt en er daarna niet meer opgezeten. Denk nu inmiddels wel een week of 7.
Dipje?? DIP!!
Baal als een stekker er van. Maarja........
Dacht dat je voor ongeveer 800 euro wel een goede 2e hands had.
Maar denk dat ik voor een nieuwe Rossner dressuur ga...Ze hebben ook een nieuw zadel in hun assortiment, maar daarvan was nog niet bekend hoe ze het op de lange duur deden. Dus die gok zou ik niet zo snel nemen denk ik. Met de Rossner hebben ze jarenlange ervaring en dit is een compleet nieuw model etc.
Lastig hoor allemaal.. wil niks overhaast doen iig.
T is toch een boel geld hoor!! Terwijl mijn kledingkast ook aardig leeg is en mijn spaarrekening het ook best kan gebruiken haha..
Paard wordt beter verzorgd dan baasje:-)
Ik heb na mijn L2 fjordsport nog 1 buitenritje gemaakt en er daarna niet meer opgezeten. Denk nu inmiddels wel een week of 7.
Dipje?? DIP!!
Baal als een stekker er van. Maarja........
Dacht dat je voor ongeveer 800 euro wel een goede 2e hands had.
Maar denk dat ik voor een nieuwe Rossner dressuur ga...Ze hebben ook een nieuw zadel in hun assortiment, maar daarvan was nog niet bekend hoe ze het op de lange duur deden. Dus die gok zou ik niet zo snel nemen denk ik. Met de Rossner hebben ze jarenlange ervaring en dit is een compleet nieuw model etc.
Lastig hoor allemaal.. wil niks overhaast doen iig.
T is toch een boel geld hoor!! Terwijl mijn kledingkast ook aardig leeg is en mijn spaarrekening het ook best kan gebruiken haha..
Paard wordt beter verzorgd dan baasje:-)
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport