hier mag een slotje op
hier mag een slotje op
Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen,maar ik weet niet hoe ik dat moet doen,heeft iemand daar een antwoord op ???
Laatst gewijzigd door Nioba op zo 21 feb 2010, 13:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Hallo allemaal,ik wil me even voorstellen
Welkom Jet! Ik ben Anouska, 30 jaar, en in het bezit van de 4,5 jarige ruin Bjørn. Veel plezier op dit verslavende forum!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Hoi Jet
Welkom hier. Ik ben Ivonne, 43 jaar. Ik heb samen met Jan Willem een fjordenmerrie van 17, Marga (v. Sebastian) en haar zoon Fatoush (v. Timor). Verder een 3 jarige KWPN-er, Baranna (v. Corland). En dan nog een fjordenveulen in pension, Finnea, van Reinou (Yoline hier op FW) en de oude Apollo van bijna 30 in pension. Verder nog veel dieren op onze oude boerderij in Drenthe!
Welkom hier. Ik ben Ivonne, 43 jaar. Ik heb samen met Jan Willem een fjordenmerrie van 17, Marga (v. Sebastian) en haar zoon Fatoush (v. Timor). Verder een 3 jarige KWPN-er, Baranna (v. Corland). En dan nog een fjordenveulen in pension, Finnea, van Reinou (Yoline hier op FW) en de oude Apollo van bijna 30 in pension. Verder nog veel dieren op onze oude boerderij in Drenthe!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Hoi,welkom hier
wij zijn janine(31) en peter(28) ,getrouwd en hebben 2 fjorden.
Cindy van 3 en Gerrit van 8.
Veel lees en schrijfplezier hier
wij zijn janine(31) en peter(28) ,getrouwd en hebben 2 fjorden.
Cindy van 3 en Gerrit van 8.
Veel lees en schrijfplezier hier
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Welkom hier !
Ik ben Amber, 20 jaar, wonend in Vhuizen.
Toot is mijn 3,5 jarige hengst.
En ik zit zelf in de 'spring'sport en SGW met mijn Fjord Fjordy van 12.
Ik ben Amber, 20 jaar, wonend in Vhuizen.
Toot is mijn 3,5 jarige hengst.
En ik zit zelf in de 'spring'sport en SGW met mijn Fjord Fjordy van 12.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Hallo, ik ben Grietsje 23 jaar, wonend in een dorpje in Friesland!
Bij mij op stal staan de 12 jarige merrie Tsjallien ook een Olhsen Junior. Zij is nu drachtig van haar 6e veulen. Haar 2 jarige zoon Ezra heb ik ook nog in mijn bezit.
Daarnaast staan nog fjordenmerrie Daymar van 3 en haflingermerrie Marloes van 6 bij mij op stal!
Veel plezier hier op het forum!
Bij mij op stal staan de 12 jarige merrie Tsjallien ook een Olhsen Junior. Zij is nu drachtig van haar 6e veulen. Haar 2 jarige zoon Ezra heb ik ook nog in mijn bezit.
Daarnaast staan nog fjordenmerrie Daymar van 3 en haflingermerrie Marloes van 6 bij mij op stal!
Veel plezier hier op het forum!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Welkom Jet!
Mijn naam is Marie-Louise, 36 jaar, getrouwd met Robbert en sinds afgelopen maandag zijn wij in het bezit van de 3,5 jarige fjordenruin Peer.
Daarnaast hebben we nog twee NRPSers en twee britse korthaar katten
Heel veel plezier hier!
Mijn naam is Marie-Louise, 36 jaar, getrouwd met Robbert en sinds afgelopen maandag zijn wij in het bezit van de 3,5 jarige fjordenruin Peer.
Daarnaast hebben we nog twee NRPSers en twee britse korthaar katten

Heel veel plezier hier!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Hallo jet,welkom op Fw1
Ik ben Annette(41) en ik heb een 3,5 jarige fjordenruin Ché(v.Timor).
verder hebben we nog een dravermerrie Amber,een mini Hengstje Aron,2 honden(beagles),4 poezen,3 konijnen en 26 kippen en hanen.
Amber is van mijn Dochter Daniëlle(13) en Aron van mijn zoontje Robin(11).
Veel plezier hier op FW,(en met Winston natuurlijk!!)
Ik ben Annette(41) en ik heb een 3,5 jarige fjordenruin Ché(v.Timor).
verder hebben we nog een dravermerrie Amber,een mini Hengstje Aron,2 honden(beagles),4 poezen,3 konijnen en 26 kippen en hanen.
Amber is van mijn Dochter Daniëlle(13) en Aron van mijn zoontje Robin(11).
Veel plezier hier op FW,(en met Winston natuurlijk!!)
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Welkom Jet!
Mijn naam is Sandra, 41 jaar en mijn knappe fjordenmerrie heet Daantje (v. Timor). Verder heb ik vriend en dochter en nog 3 eigenwijze katten. Veel plezier hier!!
Mijn naam is Sandra, 41 jaar en mijn knappe fjordenmerrie heet Daantje (v. Timor). Verder heb ik vriend en dochter en nog 3 eigenwijze katten. Veel plezier hier!!
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Hoi Welkom!
Ik ben Viv, en ben samen met mijn man druk bezig met beleren van Cadiz van ruim 3,5 (wat gaat het snel).
Ik ben Viv, en ben samen met mijn man druk bezig met beleren van Cadiz van ruim 3,5 (wat gaat het snel).
Zeker is Winston bekend!!
Claudia hier op FW heeft hem als veulen gekocht.
Zarah hier op het forum heeft familie van hem staan.
Ik heb hem in 2005 op het jubileum gezien, prachtig paard!
Daar ga je veel plezier mee krijgen.
Mijn naam is Kelly, 26 jaar.
In het bezit van een fjordruin Taco die lekker van zijn pensioen mag genieten op Moravita en een 6 jarige P.R.E. ruin Adorno.
Dan verwacht ik aankomend jaar een veulentje uit de grakleurige merrie van mijn stiefmams.. spannende tijden!
Claudia hier op FW heeft hem als veulen gekocht.
Zarah hier op het forum heeft familie van hem staan.
Ik heb hem in 2005 op het jubileum gezien, prachtig paard!
Daar ga je veel plezier mee krijgen.
Mijn naam is Kelly, 26 jaar.
In het bezit van een fjordruin Taco die lekker van zijn pensioen mag genieten op Moravita en een 6 jarige P.R.E. ruin Adorno.
Dan verwacht ik aankomend jaar een veulentje uit de grakleurige merrie van mijn stiefmams.. spannende tijden!

Hallo,
ik ben Yvonne, 39 jaar en heb een 4,5 jarige ruin en een 14 jarige merrie.
welkom op dit zo verslavende forum
ik ben Yvonne, 39 jaar en heb een 4,5 jarige ruin en een 14 jarige merrie.
welkom op dit zo verslavende forum
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Welkom hier.
Ik ben Mirjam, getrouwd en moeder van Marloes (Ukie hier).
Ik verzorg de fjord van mijn vader en de paardjes van Marloes.
En Winston is gaaf.........
Hij heeft de 1e paar jaar van zijn leven zo goed als naast ons gestaan.
Zijn eigenaar kwam regelmatig met Winston bij ons aan gewandeld.
Ik ben Mirjam, getrouwd en moeder van Marloes (Ukie hier).
Ik verzorg de fjord van mijn vader en de paardjes van Marloes.
En Winston is gaaf.........
Hij heeft de 1e paar jaar van zijn leven zo goed als naast ons gestaan.
Zijn eigenaar kwam regelmatig met Winston bij ons aan gewandeld.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Wou zeggen, de naam komt me heel erg bekend voor.
Maar welkom hier, ik ben Annabel, 24 jaar en heb twee fjorden, Cai (staat te koop) en Flamingo. Maar ondanks dat die twee echt 'van mij' zijn gaat mijn aandacht net zo hard uit naar de ruin Binkie en natuurlijk 'opa' Anton. Daarnaast probeer ik nog Drafur meer bij te leren en komen ook de andere paarden van vd Berg geregeld langsgehuppeld, die achter het huis staan.
Maar welkom hier, ik ben Annabel, 24 jaar en heb twee fjorden, Cai (staat te koop) en Flamingo. Maar ondanks dat die twee echt 'van mij' zijn gaat mijn aandacht net zo hard uit naar de ruin Binkie en natuurlijk 'opa' Anton. Daarnaast probeer ik nog Drafur meer bij te leren en komen ook de andere paarden van vd Berg geregeld langsgehuppeld, die achter het huis staan.
Geluk is de vrucht van intens werk
Hallo Jet.
Leuk dat je je aangemeld heb en om maar gelijk met de deur in huis te vallen onze naam vind je ook in de papieren van Winston terug als oud eigenaar.....Wij hebben Winston als veulen zijnde gahad. Hij was toen al heel leuk.....
Ik ben Emmy en met man en 2 dochters in het bezit van 8 fjorden waaronder een volle zus van Winston, Zarah....Wanneer je met Winston net zoveel plezier gaat beleven als mijn dochter Lonneke met Zarah dan komt het helemaal goed.
Ik wil me niet opdringen maar we willen eigenlijk wel eens heel graag komen kijken bij Winston !!!!!
Leuk dat je je aangemeld heb en om maar gelijk met de deur in huis te vallen onze naam vind je ook in de papieren van Winston terug als oud eigenaar.....Wij hebben Winston als veulen zijnde gahad. Hij was toen al heel leuk.....
Ik ben Emmy en met man en 2 dochters in het bezit van 8 fjorden waaronder een volle zus van Winston, Zarah....Wanneer je met Winston net zoveel plezier gaat beleven als mijn dochter Lonneke met Zarah dan komt het helemaal goed.
Ik wil me niet opdringen maar we willen eigenlijk wel eens heel graag komen kijken bij Winston !!!!!
Welkom!!
Ik ben Katinka, 20 jaar, wonend in Gouda en heb een Fjordenmerrie van 2,5 met de naam Djinty.
veel plezier hier!
Ik ben Katinka, 20 jaar, wonend in Gouda en heb een Fjordenmerrie van 2,5 met de naam Djinty.
veel plezier hier!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

verwijderd bericht
Dit bericht is niet meer van toepassing
Laatst gewijzigd door Nioba op di 09 feb 2010, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Thessa Keizer
Welkom op dit leuke forum!
Ik ben Thessa bijna 34 jaar en ik heb een fjordenruin van vijf jaar, Aike en een haflingerruin van negen jaar, Blaze.
Veel plezier hier!!
Groetjes Thessa
Ik ben Thessa bijna 34 jaar en ik heb een fjordenruin van vijf jaar, Aike en een haflingerruin van negen jaar, Blaze.
Veel plezier hier!!
Groetjes Thessa

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
welkom hier
ik ben Sofie, 25, verloofd en samen met men verloofde hebben we Githa (4.5) en Jalenka (1.5). Jalenka hebben we ter verzorging van mn pa (die daar geen verstand van heeft maar toch een pony heeft lol
)
ik ben Sofie, 25, verloofd en samen met men verloofde hebben we Githa (4.5) en Jalenka (1.5). Jalenka hebben we ter verzorging van mn pa (die daar geen verstand van heeft maar toch een pony heeft lol

Welkom hier!
Ik ben Yvonne, 22 jaar en in het bezit van Nina van 16, haar grijze halfzusje Zhellie van 6, Zhellies dochter (Ek)Kjaere van nu 1,5 en de 2 shetlanders Fokke en Jolanda van 18 en 22. Verder lopen hier nog de logeetjes Elske en Eliene rond. Ook zij zijn 1,5 jaar.
Veel plezier hier!
Ik ben Yvonne, 22 jaar en in het bezit van Nina van 16, haar grijze halfzusje Zhellie van 6, Zhellies dochter (Ek)Kjaere van nu 1,5 en de 2 shetlanders Fokke en Jolanda van 18 en 22. Verder lopen hier nog de logeetjes Elske en Eliene rond. Ook zij zijn 1,5 jaar.
Veel plezier hier!
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie