Morgen ochtend rond 9.30 de trailer ophalen dan ruim twee uurtjes rijden...
Vervolgens Peer ophalen...keuring... ...en dan hopen dat alles goed is! en hopen dat ik niet met een lege trailer terug hoef te rijden!

Wordt een lange maar vooral heel spannende morgen!
Niet dat peer de enige fjord is... die aan mijn wensen zal voldoen. Maar je stelt je er toch op in...
Het is raar op het moment dat je voor een dier kiest..(paard, poes, hond e.t.c...) dan is hij of zij de leukste die er is!
Nouja, we hebben er iig alles aangedaan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen... routes ken ik uit mijn hoofd stalletje wordt morgen ochtend mooi opgestrooid, nieuw halstertje, poetskist en ga zo maar door...
Als ik tussen de bedrijven door tijd heb zal ik hier wat posten... en anders ML wel... Hoe langer het duurt voor we wat op het forum zetten hoe beter het nieuws!
Ik houd jullie op de hoogte!
Er zijn maar weinig mensen die op de hoogte dat we Peer willen kopen... We hebben het voor ons zelf gehouden om te voorkomen dat wanneer e.a. niet zo mag zijn, dat we het 100x aan al onze vrienden en stalgenoten hoeven uit te leggen. Het was de afgelopen dagen best heel lastig om het voor mij te houden... Daarom is/was het dubbel fijn om het met jullie te delen!!!
Tot morgen
Robbert