EN de rest is ook super gelukt
Fotoshoot door Hypofocus
Re: Fotoshoot door Hypofocus
Fopke en Eefje..mooi stel 
- Machteld&Falco
Knappe foto's van knappe paarden. Ideale combinatie dus! Odin is het uitsloven niet verleerd 
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Wat kan die van jouw showen zeg 
Echt jaloers!
Echt jaloers!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Echt heel mooi! Odin is toch echt mijn favoriet!
SUPER mooie foto's!!
En als er geshopt is vind ik dat heel niet erg, hoe mooier het paard "eruit" komt hoe beter juist!
En als er geshopt is vind ik dat heel niet erg, hoe mooier het paard "eruit" komt hoe beter juist!
Wederom prachtige foto's.
Maar hoe krijgen jullie (iedereen hier van FW) die paarden toch altijd zo in beweging!!!!???? Vlin verzet geen hoef. Ik heb in totaal 2 foto's van hem in een sloffend drafje. (en dat in bijna twee jaar)
Maar hoe krijgen jullie (iedereen hier van FW) die paarden toch altijd zo in beweging!!!!???? Vlin verzet geen hoef. Ik heb in totaal 2 foto's van hem in een sloffend drafje. (en dat in bijna twee jaar)
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Haha, nou.. het meeste gedeelte gingen ze zelf showen aangezien ze helemaal alleen in de grote wei gingen. Ze mogen bij ons nooit in de winter de wei op, dus dat is natuurlijk extra spannend voor ze.
En daarbij had ik ook nog een longeerzweep met een plastic zak eraan vast gebonden, als ik die omhoog hield begonnen ze meteen al
(geen paraplu dit keer Janna
)
En daarbij had ik ook nog een longeerzweep met een plastic zak eraan vast gebonden, als ik die omhoog hield begonnen ze meteen al
(geen paraplu dit keer Janna
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!