En helga heeft altijd wel een plekje voor Beeremans.
SpringBeer
Re: SpringBeer
Bedden zal dus kom gerust 
- kristelhans
HOE leuk zou dat zijn! Hopen dat ik dan tegen die tijd mijn E rijbewijs heb..en anders charter ik wel iemand! Is wel een heeeeele goede oefening voor Beer..in de trailer een weekendje weg en nieuwe indrukken opdoen..maar dan wel zo dat het veilig is en niet meteen in een ring met jury
.
- kristelhans
Whahahaa neee, hij wil me wel helpen...hij heeft alle instructeurs diploma's op zak maar wil geen les geven..alleen maar 'tips' zegt ie dan..ook goed hoor!
Maarre dan wil ik met Tootje ook mee crosshobbelenkristelhans schreef:Jaaa echt wel Viv! Ik kom logeren als jullie hier op vakantie zijn had ik al bedacht. Beer en Kdies aan de hobbel!
Die gaat in maart denk zijn eerste oefenparcoursje hobbelen

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- kristelhans
Haa wat goed zeg! Toot en Dies zijn al wel wat verder dan Beer maar geloof dat Beer alles wel best vindt! Dan moeten we een hobbeldate gaan plannen! 
Eeeeehhh Beer is verder dan Diesje hoor 
- kristelhans
Noouuu dat denk ik niet..Diesje is een stukkie losser en ook wat minder wereldvreemd! Beer is nog nooit op vreemd terrein geweest en is nog niet helemaal verkeersmak.. Misschien hebben wij vaker gereden maar Diesje is (zo mogelijk) volgens mij nog koeler in zijn koppie..
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Wat leuk zeg, was wel spannend zeker de eerste keer springen met Beer! Verheug me nu al op deze dingen die ik in de toekomst met Dakoot ga doen 
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- kristelhans
Gek genoeg vond ik het helemaal niet spannend...haha. Hij hupste er ook zo overheen..had ook niet anders verwacht van hem..brave Beer!
hehe inderdaad brave beer
- kristelhans
Ik hoop binnenkort weer eens plaatjes te hebben..mijn camera maakt alleen flutfoto's in de binnenbak..filmpje dan maar? 
Das wel ene voordeeltje dat de hindernissen altijd in de bak staan bij jullie, die kenttie al.kristelhans schreef:Gek genoeg vond ik het helemaal niet spannend...
- Machteld&Falco
Wat leuk!
Beer is echt in voor alles als ik het zo lees. Heel fijn dat jullie zo'n goed team aan het vormen zijn!
Beer is echt in voor alles als ik het zo lees. Heel fijn dat jullie zo'n goed team aan het vormen zijn!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- nadinefjorden
wat super van beer
om wat ervaring op te doen kun je ook naar de fjordcup in juni en september en of fjovrili in panningen lekker een weekendje weg
(kun je onderling starten, en in panningen behendigheid is leuk!)
om wat ervaring op te doen kun je ook naar de fjordcup in juni en september en of fjovrili in panningen lekker een weekendje weg
(kun je onderling starten, en in panningen behendigheid is leuk!)
Is er ook iets wat jouw Beer niet kan?
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !
Wat zitten jullie in een lekker positieve spiraal! Moet een fijn en voldaan gevoel geven!
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
- kristelhans
Zeker! Meneer is echt een lief peerd onder het zadel en alhoewel we het nog steeds rustig aan doen (3 of 4 keer per week rijden en dan ongeveer 45 minuten en veel stappen) gaat hij met sprongen vooruit! Natuurlijk heb ik ook wel eens momenten dat het niet lekker gaat..met les of met zelf oefenen van huiswerk..maar al met al gaat het super..hij is natuurlijk nog maar een klein half jaar onder het zadel en ik ben voornamelijk bezig met rechtrichten en gehoorzaamheid..in het voorjaar wordt ie 5 en dan gaan we wat fanatieker en zwaarder aan de bak.
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!