Gisteren was zo'n dag, ik was samen met een stalgenootje lekker aan het tutten en rondhangen op stal, toen zij haar paard ging rijden, moest ik er ook even op, het is een kolos van een paard en ik heb er ooit 1x eerder op gezeten, maar toen met zadel maar aangezien zij op dit moment erg veel problemen heeft met het vinden van een geschikt zadel moet ze noodgedwongen al een hele tijd zonder rijden. Ja hoor daar kwam de vraag, wil je er even op?

Ik vond het best eng maar ach het beest is eigenlijk heel lief en jeetje wat zat dat heerlijk zeg, ik heb zelf gedraafd en lekker wat pasjes wijken gedaan, beetje schouder voor, heerlijk, paard loopt overigens M2.
De slof zit erom voor het geval dat, je hebt dan net even meer grip mocht ze wat harder gaan dan de bedoeling is

nou komt ie:

Hihi, grappig he?? Jammer dat er geen rijfoto's zijn, zal het volgende keer vragen, want ik moet eerlijk bekennen het smaakt naar meer hoor op een paard met zulke heerlijke gangen, normaal ben ik helemaal niet het type van zonder zadel rijden, maar van Aike rol je zo af, maar dit zat heerlijk!! Een galopje durfde ik nog niet maar wie weet de volgende keer

Groetjes Thessa