Ik mis je...
Re: Ik mis je...
Fijn te horen dat Taco het goed maakt!
Dat je hem mist lijkt me logisch, ik vind het nog steeds de meest impressive fjord allertijden!
Dat je hem mist lijkt me logisch, ik vind het nog steeds de meest impressive fjord allertijden!
-
Kan me ook goed voorstellen dat je hem mist. Je bent jaren dagelijks naar je menneke geweest en een goede band opgebouwd samen. Die dagelijkse dingen die dan wegvallen zullen dan nog wel een groot gemis zijn.
Je zegt dat je niet naar hem toe gaat voordat je hem iets minder mist? Maar kan het zijn dat het gemis juist iets minder wordt als je hem een keer in de zoveel tijd bezoekt? Nu blijft het ook daadwerkelijk een gemis, misschien dat je eerder een soort berusting voelt wanneer je hem soms even niet hoeft te missen. Of is dat toch nog te pittig zeg maar?
Je zegt dat je niet naar hem toe gaat voordat je hem iets minder mist? Maar kan het zijn dat het gemis juist iets minder wordt als je hem een keer in de zoveel tijd bezoekt? Nu blijft het ook daadwerkelijk een gemis, misschien dat je eerder een soort berusting voelt wanneer je hem soms even niet hoeft te missen. Of is dat toch nog te pittig zeg maar?
Je hebt hiermee heel goed je gevoel uitgelegd en gelijk weet je dat het zo het beste is.
Kan me voorstellen dat op sommige momenten zulke herrinneringen weer naar boven komen hoor!
Kan me voorstellen dat op sommige momenten zulke herrinneringen weer naar boven komen hoor!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ik kan het me ontzettend goed indenken. Uit het oog, uit het hart zeggen ze wel eens....deels is het waar, je neemt een zekere afstand, maar helemaal verdwijnen uit het hart doen ze nooit. Om precies deze zelfde reden heb ik nu moeite om naar Sas te gaan...ik kan haar niet bieden wat ik wel zou willen, maar het gevoel van vasthouden werd steeds weer opgelaaid als ik haar zag...lastig.
Geluk is de vrucht van intens werk
Ontzettend mooie verwoording van emoties waarmee je zeker niets verkeerds zegt wat betreft eventueel verdriet van andere en of dat wel of niet erger is. Ik vind het alleen maar erg mooi en respectvol dat je dit deelt op het forum
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
ik zeg ook niet dat je wel of niet zegt dat dit erg(er) is. Ik denk alleen dat het bij mensen waarvan het beessie er echt niet meer is, wel enige gedachtes teweeg brengt.
Ik weet wel wat er in je berichten stond maar ik denk dat er voor alles wel een oplossing is kost alleen tijd. Maar niet mijn paard en jij hebt deze beslissing gemaakt.
Iig fijn dat het goed met hem gaat en dat hij het naar z'n zin heeft.
Ik weet wel wat er in je berichten stond maar ik denk dat er voor alles wel een oplossing is kost alleen tijd. Maar niet mijn paard en jij hebt deze beslissing gemaakt.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Wat heb je dat mooi omschreven Kelly. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt/hoeven doen maar ik kan me toch zo goed voorstellen hoe je je voelt. Ik werd er een beetje emotioneel van. Sterkte meid!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- nadinefjorden
Had op hyves al wat achtergelaten
zoals altijd is je verhaaltje weer prachtig!
zoals altijd is je verhaaltje weer prachtig!
had hem al op je hyves gezien kell.
begrijp dat niet kunnen opzoeken ook ontzettend goed.. ik heb het met vjell paar keer geprobeerd.. en hoe lief nicoline ook was en hoe welkom ik ook was.. iedere keer weer maakte het die wond open. mij lukt het ook niet
zelfs nu nog niet 
maar ze hebben het goed, onze mannen
en daar gaat het om :*
begrijp dat niet kunnen opzoeken ook ontzettend goed.. ik heb het met vjell paar keer geprobeerd.. en hoe lief nicoline ook was en hoe welkom ik ook was.. iedere keer weer maakte het die wond open. mij lukt het ook niet

maar ze hebben het goed, onze mannen

en daar gaat het om :*
die gedachtes bij anderen zijn ook logisch, en dat mag, maar dat maakt voor (in dit geval Kelly) haar gemis toch niet kleiner?JoyceNan schreef:ik zeg ook niet dat je wel of niet zegt dat dit erg(er) is. Ik denk alleen dat het bij mensen waarvan het beessie er echt niet meer is, wel enige gedachtes teweeg brengt.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Het brengt bij mij inderdaad wel bepaalde gedachtes teweeg,maar dat maakt het gemis er voor Kelly niet minder om.JoyceNan schreef:ik zeg ook niet dat je wel of niet zegt dat dit erg(er) is. Ik denk alleen dat het bij mensen waarvan het beessie er echt niet meer is, wel enige gedachtes teweeg brengt.
Zij beschrijft wat zij voelt en daar gaat het hier om.(niet boos naar jouw bedoelt hoor!)
Toen ik het las liepen de tranen over mijn wangen,deels omdat ik het zo mooi beschreven vind en deels omdat ik er zoveel in herken maar ik niet meer naar Collin en Alex toe kan.
Kelly: mooi geschreven!
Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om naar hem toe te gaan,is toch niet makkelijk om je maatje nu bij iemand anders te zien.
Hij is officieel nog wel van jouw toch??
Sterkte ermee!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Meis ik begrijp je zo goed. Toevallig denk ik nu ook weer vaak aan taacje, heb nu pensionpaardje staan en dan moet ik af en toe wel denken aan die lekkere zomers dat we samen konden crossen 
Hij is een toppertje!

Hij is een toppertje!
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011

Toch denk ik dat je de goede keuze hebt gemaakt en dat inderdaad door niet egoistisch te zijn maar juist door aan hem te denken

Ereplaatsje voor

Naar eigen weten vind ik een situatie als dit misschien nog wel moeilijker, omdat je juist de kans hebt om er achteraan te gaan. Je hébt twee opties.Leentje schreef:die gedachtes bij anderen zijn ook logisch, en dat mag, maar dat maakt voor (in dit geval Kelly) haar gemis toch niet kleiner?JoyceNan schreef:ik zeg ook niet dat je wel of niet zegt dat dit erg(er) is. Ik denk alleen dat het bij mensen waarvan het beessie er echt niet meer is, wel enige gedachtes teweeg brengt.
Het paard 'verliezen' vond ik erg moeilijk, maar het was zo en ik wist dat ik daar niks meer aan kon veranderen. Het paard los laten ervaar ik als veel moeilijker, want dan moet je met jezelf en de situatie in de strijd...wat ga je doen!? In de andere situatie was die beslissing al genomen.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ieder gemis is moeilijk, op welke manier dan ook.
Sterkte Kel
Sterkte Kel

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ik denk dat het voor iedereen weer anders is.
Ik mis Gerda meer dan alle andere paarden die we verkocht hebben.
Juist omdat ik weet dat ik er altijd naartoe kan gaan.
Maar ik kan nooit meer naar Gerda toe om te kijken hoe het met haar gaat...
En voor de één maakt het de wond open om het paard weer te bezoeken, voor de ander geeft het heel veel rust. En daar kom je maar op één manier achter
Je heb het wel mooi verwoord Kelly, sterkte
Ik mis Gerda meer dan alle andere paarden die we verkocht hebben.
Juist omdat ik weet dat ik er altijd naartoe kan gaan.
Maar ik kan nooit meer naar Gerda toe om te kijken hoe het met haar gaat...
En voor de één maakt het de wond open om het paard weer te bezoeken, voor de ander geeft het heel veel rust. En daar kom je maar op één manier achter

Je heb het wel mooi verwoord Kelly, sterkte

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
-
@Evy. Klopt voor mij inderdaad wel dat het me rust geeft nu ik Roon gezien heb. Mss een kleine teleurstelling omdat hij niet meer zo op mij is gefocust, maar aan de andere kant is dat natuurlijk alleen maar goed. Ik ben zijn baas niet meer.
@Kelly. Zoals ik al schreef, kan ik het me goed voorstellen dat je hem ontzettend mist. Heb je hem tot nu toe nog helemaal niet opgezocht? Je hoort ws wel veel via de mail ed. Het blijft moeilijk.
@Kelly. Zoals ik al schreef, kan ik het me goed voorstellen dat je hem ontzettend mist. Heb je hem tot nu toe nog helemaal niet opgezocht? Je hoort ws wel veel via de mail ed. Het blijft moeilijk.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
En het is nu éénmaal zo dat iedereen zijn of haar eigen verdriet het sterkste voelt.
Sterkte voor iedereen die op de ene of andere manier een paardje moet missen.
Sterkte voor iedereen die op de ene of andere manier een paardje moet missen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Evy, een paard verliezen lijkt mij ook nog erger hoor. Ik kan taco inderdaad nog opzoeken. Dat heb ik ook gedaan hoor! Voor degene die denken dat ik hem nog niet heb opgezocht. Maar het achterlaten doet me dan zo een zeer 

Ik snap je helemaal hoor Kel, zo'n karaktertje is niet te vervangen. Maar dat je weet dat hij het goed heeft geeft wel rust denk ik.