massimo
massimo
karevs msfc zadel is retour..
nu kan ik weer van voor af aan beginnen met zoeken.
Ik zit aan en masimo te denken, alleen weet niet goed wie ik er bij moe halen, aangezien viv dacht ik geen goede ervaring had met greendistanche?
wie levert nog meer amassimo, en heeft goed verstand van passen?
nu kan ik weer van voor af aan beginnen met zoeken.
Ik zit aan en masimo te denken, alleen weet niet goed wie ik er bij moe halen, aangezien viv dacht ik geen goede ervaring had met greendistanche?
wie levert nog meer amassimo, en heeft goed verstand van passen?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- kristelhans
Re: massimo
In Heino, hier vlakbij, zit Horsepower en die hebben iemand bij ons op stal zoooo goed geholpen! Ik zou daar zelf ook heen gaan. Ze komen door het hele land geloof ik en hebben echt van alles! (ook msfc).
Die mevrouw kwam bij ons op stal voor het betreffende paard en stalgenoot moest eerst op het verharde lopen aan de hand en zij bekeek dan alles..eerste keer zei ze; ik ga geen zadel op dit paard passen vandaag want ze is scheef en heeft last van dit en dat..ZO GOED vond ik dat. Ze is 3 weken later teruggekomen nadat paard naar een kraker/fysio was geweest en toen zag je echt verschil.. weer lopen; ja nu kan ik er wat mee.. Is uiteindelijk ook op msfc uitgekomen en het paard is totaal omgeslagen..heerlijk! Je zou haar dus kunnen bellen om te vragen of ze ook iets van je gading hebben.
Heb je al eens aan een Zaldi zadel gedacht? Hoor ik ook veel goede dingen over... Ik denk niet dat je je op een merk moet vastpinnen maar moet kijken wat nou lekker op Karev ligt..
Succes! Ben wel benieuwd waar je op uit komt! Ohja, waarom is de msfc terug? Te groot/klein of verkeerde pasvorm?
Die mevrouw kwam bij ons op stal voor het betreffende paard en stalgenoot moest eerst op het verharde lopen aan de hand en zij bekeek dan alles..eerste keer zei ze; ik ga geen zadel op dit paard passen vandaag want ze is scheef en heeft last van dit en dat..ZO GOED vond ik dat. Ze is 3 weken later teruggekomen nadat paard naar een kraker/fysio was geweest en toen zag je echt verschil.. weer lopen; ja nu kan ik er wat mee.. Is uiteindelijk ook op msfc uitgekomen en het paard is totaal omgeslagen..heerlijk! Je zou haar dus kunnen bellen om te vragen of ze ook iets van je gading hebben.
Heb je al eens aan een Zaldi zadel gedacht? Hoor ik ook veel goede dingen over... Ik denk niet dat je je op een merk moet vastpinnen maar moet kijken wat nou lekker op Karev ligt..
Succes! Ben wel benieuwd waar je op uit komt! Ohja, waarom is de msfc terug? Te groot/klein of verkeerde pasvorm?
Ik ben ook wel benieuwd waarom je zadel terug is!
Met Massimo geen ervaring, sorry.
Met Massimo geen ervaring, sorry.
omdat ie niet past marloes.
ik spits me ook niet op 1 merk hoor, maar jemoet ergens beginnen met zoeken..
ik spits me ook niet op 1 merk hoor, maar jemoet ergens beginnen met zoeken..
Ik heb juist hele goede ervaringen met Greendistance. Verhaal van Viv kan ik me wel voorstellen, dat is inderdaad minder netjes gegaan. Het is echter wel het enige negatieve verhaal wat ik zelf heb gehoord.
Ze is bij mij 1x wezen passen en vervolgens met een zadel terug gekomen. Helaas bleek in de fabriek een goede maat in het zweetblad van het verkeerde zadel gestanst te zijn dus die ging direct mee terug. Dit was puur een foutje in de fabriek en daar kon zij dus niks aan doen. De 3e keer was het zadel prima.
Afgelopen herfst is ze nog een keer terug gekomen voor een controle en daarbij bleek het goed te liggen.
Tussendoor heb ik ook veel gehad aan haar hulp nadat een hond de zweetbladen met zijn nagels beschadigd had. Ze heeft me geholpen met de afwerking daarvan en ook dat is heel netjes gegaan.
Nee, ik ben er dik tevreden over.
Ze is bij mij 1x wezen passen en vervolgens met een zadel terug gekomen. Helaas bleek in de fabriek een goede maat in het zweetblad van het verkeerde zadel gestanst te zijn dus die ging direct mee terug. Dit was puur een foutje in de fabriek en daar kon zij dus niks aan doen. De 3e keer was het zadel prima.
Afgelopen herfst is ze nog een keer terug gekomen voor een controle en daarbij bleek het goed te liggen.
Tussendoor heb ik ook veel gehad aan haar hulp nadat een hond de zweetbladen met zijn nagels beschadigd had. Ze heeft me geholpen met de afwerking daarvan en ook dat is heel netjes gegaan.
Nee, ik ben er dik tevreden over.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
- kristelhans
Ja er is zooooveel op de markt..een goed begin is het halve werk. Ik lees lekker even mee want als ik straks een ander zadel wil kan ik me mooi nu alvast orienteren!
- Machteld&Falco
Nee toch, niet weer? Het mag wel eens ophouden voor jullie. Je lijkt mij wel met al die zadelpech 
als je WOW-centjes hebt, dan denk ik dat Karev daar ook weleens mee gebaat zou kunnen zijn...

als je WOW-centjes hebt, dan denk ik dat Karev daar ook weleens mee gebaat zou kunnen zijn...
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Bij mij komt ze idd het erf niet meer op (en ik ben niet de enige met negative ervaringen hoor).
Tamaar heb je Happy Hose Advies al eens laten kijken. Verkoopt verschillende merken, past terplekke aan indien nodig. Ben er meer dan tevreden over.
Tamaar heb je Happy Hose Advies al eens laten kijken. Verkoopt verschillende merken, past terplekke aan indien nodig. Ben er meer dan tevreden over.
Je zou ook eens kunnen informeren bij Callista van Trekkingsaddles.
Zij heeft erg goede service en veel verschillende zadels (ook in prijs).
Nienke (van Zanouk) is ook bij haar geweest.
Zij heeft erg goede service en veel verschillende zadels (ook in prijs).
Nienke (van Zanouk) is ook bij haar geweest.

- Ilonka
Ik heb hele prettige ervaringen met Herman de Bunt van Country Mill in Nijkerk (die komt ook op locatie als je ver weg zit, zit dan denk ik wel een prijs aan tenzij je een zadel koopt). Via hem heb ik de Massimo Trail, hij werd me aangeraden door de importeur van Massimo, Jeanet Markink.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Die is ook bij mijn zadel geweest. Ook hier een goede ervaring. Voordeel voor mij is dat Nijkerk erg dichtbij is.Ilonka schreef:Ik heb hele prettige ervaringen met Herman de Bunt van Country Mill in Nijkerk (die komt ook op locatie als je ver weg zit, zit dan denk ik wel een prijs aan tenzij je een zadel koopt). Via hem heb ik de Massimo Trail, hij werd me aangeraden door de importeur van Massimo, Jeanet Markink.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
zij weken op de zelfde manier als de laatste 2 zadelmakers, met de zelfde zadels, dus helaas geen optie..Viv schreef:Bij mij komt ze idd het erf niet meer op (en ik ben niet de enige met negative ervaringen hoor).
Zaldi en Anatomica?
heb die mevrouw gemaild wat kelly zei, die heeft zaldi, mar hier in de burt met anatomica weet ik niet zo.
Anders bel je even met het Drunens Ruiterhuis, importeur van Anatomica voor een adresje in het Noorden?
Ik dacht in een eerder topic eens gelezen te hebben dat Anatomica ook een distributiepunt in het noorden heeft inmiddels. Maar ik weet niet meer wie en waar. Ik denk nog ff
Verder ben ik nog steeds tevreden over Kootstra. Maar ja dat vindt ook niet iedereen wat.
Verder ben ik nog steeds tevreden over Kootstra. Maar ja dat vindt ook niet iedereen wat.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ja kiela in Emmen, maar ik ben inmidels een beetje huiverig voor ruitersportzaken..
momenteel ben ik met bourrelier vanbokt in gesprek over een wow.
momenteel ben ik met bourrelier vanbokt in gesprek over een wow.
Ja, daar had ik het op een gegeven moment ook wel mee gehad. En wie is nou goed he? Ik vertrouw wat dat betreft ook niet veel..Tamara schreef:Ja kiela in Emmen, maar ik ben inmidels een beetje huiverig voor ruitersportzaken..
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).