Alinde en ik had dit niet willen missen!!!! DIt was zo leuk!!!!!!
Gisteren heeft Lotte al gesleeet met haar fjordje en wist een goede plek!
Op het oefenterrein is een grasveld met behoorlijk wat sneeuw en daar zijn we eerst heen gelopen.
Alinde heeft op het moment een probleempje. Ze kantelt haar hoofd waarschijnlijk door iets wat niet goed zit in haar
nek. Deze week komt een osteopaat haar helemaal nakijken en ik hoop dat er wat uitkomt, want ik vind het
echt heel vervelend voor dr. Dusszz doen we alleen leuke dingen op het moment!!
Zo ook sleeen!!

Klaar maken na het stukje wandelen om dr aan de slee te knopen!

Gaan met die banaan!!!!

Ze wilde heeel hard, maar heb dr toch in gehouden, want die bochten moet je goed meesturen en ook remmen!!

braave pownie!!!

Jammer dat ik op deze foto zo moeilijk kijkJ!

Kijken of ze dr hoofdje wel recht hield

Daarna is lotte nog bij mij echterop gekomen, want het ging zo goed!! We hebben onwijs gelachen!!
En remmen!!!

Daarna nog door een smal paadje geweest. Er zaten wat hobbeltjes in waardoor ik goed moest remmen.
Alinde vond het wel de eerste 2 keer raar dat als ze weer omhoog ging mijn gewicht er ineens weer bij kwam!
Toen lotte er naast liep ging dat daarna wel goed gelukkig, maar wel hele tijd oortjes naar voren!
Toen moest natuurlijk Elsje ook nog even. Elsje (Sammie) is een klein fjordje met behoorlijke exceem haar vader is Briggen en
Lotte zorgt al een tijd voor Els! Els is echt een onwijs mak dier!
Opnieuw richting het veldje!

Ook Els had flink de pas erin!!

Daarna heb ik dr dus ook nog even achterop gezeten!! echt leuk!!
Ik had gisteren ook nog wat foto's gemaakt

Ik had hier hoop dat ze eindelijk goed met elkaar over weg konden, maar helaas vind
quincy voer belangrijker en kreeg alinde een knauw!
Cindy en gerrit in de verte!!

En dan nu de nieuwe aanwinst van de stalbaas!(nouja hij is nog maandje op proef, maar hij is zo leuk!!!)
een onwijs schattig fjordje!!
Chiese (ofzo sieze) is een fjordje van 3,5 jaar van Gnist! Hij is onder het zadel en nog echt heel PUPPY!!
Heel ielletjes is hij nog, maar dat komt wel, heel lief koppie met een klein kolletje. Hij vind iedereen leuk, hij loopt met iedereen mee die langs de wei komt en als ik alinde uit de wei haal dan moet ik echt oppassen dat hij niet meeloopt.
Jammer dat je hier zijn lekker kontje niet kan zien

nog nooit 24/7 buiten gestaan, maar zoals het nu lijkt gaat dat prima!!

Ik heb dus onwijs leuk dagje gehad!!!