Even een mooi koppie trekken voor de camera, baasjes blij.

Bleeegh, deze takken zijn te koud om te eten!

Baasje vindt het Winterwonderland erg leuk, tja......

Zou er hier onder ook nog iets te eten zitten?

Oooh vlug, dit is lekker!!!!!

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Ik doe dit zo graag met hem, zo lekker even wandelen. De hond moet toch ook uit dus paard ook. Vlin was even heel vervelend, had volslagen lak aan mij. Maar na een paar flinke oefeningen van halthouden en achteruit gaan e.d. begon hij weer op mij te letten en ging het beter.adanco schreef:Aah lekker met je paard wandelen! Ik heb t nog niet aangedurfd, denk dat hij ontploft en valt. Hihi.. maar ziet er reuzeleuk uit zo!
Als hij net zo lief is als Vlin vergeef je hem dat graag. Heb je trouwens een foto van hem zoals hij er nu uit ziet? Ben wel nieuwsgierig.marjanschut schreef:Haha dat doet Esper ook!
Toch hebben wij wel anderhalf uur gewandeld. Het was heerlijk!Anita45 schreef:Hahaha, die Vlin, van hapje naar hapje. Zo schiet je niet echt op met je wandeling, gek lief peerd.
Leuk is dat he, om te zien dat bepaalde genen wel degelijk worden doorgegeven zoals........... knap zijn.........kristelhans schreef:Oh Janneke, tis net Beer! Wat leuk om dat eindelijk eens duidelijk te kunnen zien! De wandeling ziet er zalig uit! Mooie foto's van een mooi peerd!