De tweede ronde
Re: De tweede ronde
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een prachtige boerderij hebben jullie! Hebben jullie nog andere grote dieren behalve de paarden? Of gehad?
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Nee, wij hebben alleen de Fjorden en dan 4 honden. Voor ons heeft hier een melkveebedrijf gezeten met 55 melkkoeien en jongvee. Die zijn naar Duitsland geëmigreerd omdat ze hier niet mochten uitbreiden. Toen kwam deze boerderij te koop en wij waren op zoek naar een stek met wat grond en schuurruimte. Haha, we hebben nu wel erg veel schuurruimte maar inmiddels wordt alles toch wel benut. Hoe meer ruimte je hebt, des te meer spullen heb je.Jeempie schreef:Wat een prachtige boerderij hebben jullie! Hebben jullie nog andere grote dieren behalve de paarden? Of gehad?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dat laatste is waar Anita haha. Maar gave boerderij hebben jullie hoor. En die plaatjes ondergesneeuwde Fjorden komt me bekend voor haha. Fendora wordt vast een heel knap paard.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Wat een pak sneeuw bij jullie!
Het levert wel mooie plaatjes op, die met sneeuw bedekte Fjorden zijn erg leuk!
Mooi huis hebben jullie ook zeg!
Het levert wel mooie plaatjes op, die met sneeuw bedekte Fjorden zijn erg leuk!

Mooi huis hebben jullie ook zeg!
Prachtige foto's Anita!
@Jankeke: ja ook met die sneeuw isoleert het nog. De natuur heeft dat toch super voor elkaar hè?!
@Jankeke: ja ook met die sneeuw isoleert het nog. De natuur heeft dat toch super voor elkaar hè?!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Worden ze hard vanleoensuzanne schreef:Oh Anita, die laatste foto vind ik mooi voor een kaart!
Wat een berg sneeuw is er toch gevallen bij jullie. Die arme Fugo.

Jij woont trouwens ook in een prachtig huis zeg! En de paardjes lijken geen moeite met de sneeuw te hebben.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Wat een schitterde foto's zeg, ik neem wel een Cdtje mee voor foto's en film voor het boek van Fugo, hij ziet er super uit hoor. Wedden dat hij in het voorjaar in een keer gaat groeien
hij oefent alvast met de sneeuw 

De paardjes zijn altijd leuk om te zien
Maar die boerderij van jullie
Heerlijk plekje om te wonen lijkt me.

Maar die boerderij van jullie

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Levert mooie plaatjes op!!
En wat hebben jullie een prachtige boerderij zeg!
En wat hebben jullie een prachtige boerderij zeg!

Dan hoop ik dat jij weet hoe dat moet want ik krijg het niet voor elkaar om ze op CD te zetten. Een stickje werkt bij mij beter.Anna schreef:Wat een schitterde foto's zeg, ik neem wel een Cdtje mee voor foto's en film voor het boek van Fugo, hij ziet er super uit hoor. Wedden dat hij in het voorjaar in een keer gaat groeienhij oefent alvast met de sneeuw
Hij heeft de tijd nog Anna om een grote jongen te worden.
Laatst gewijzigd door Anita op do 07 jan 2010, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een sneeuw ligt er op de F-jes
Grappig!
Zo te zien woon je prachtig Anita!

Zo te zien woon je prachtig Anita!
Prachtige foto's Anita, wat ziet het er toch mooi uit bij jullie! Grappig die hoopjes sneeuw op de ruggen 

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.