De 2 kleine dametjes werden vroeg uit bed gehaald en naar oma gebracht, zodat papa en mama naar Zeeland konden.
Rond een uur of half 11 hebben we Marjon opgepikt bij het busstation en toen naar Ronan gereden.
Ik was erg benieuwd hoe hij zou reageren en daar waren we zo achter... Mijnheer stond te eten en had dus geen tijd! Tja, daar sta je met je goede fatsoen! Heb even lekker genoten van zijn pluizige oortjes! Zover kwamen die bij mij nooit, maar ik vond ze erg lief!
Natuurlijk hebben we foto's gemaakt. Leo in ieder geval, in de tijd dat Marjon Roon zijn bed opnieuw opmaakte. Hij mocht even bij zijn vriend aan de stal staan en dan kon ik knuffelen. Tja, het voer op de grond was interessanter

Ik kon niet zo goed kiezen uit de foto's, dus sorry voor de hoeveelheid.
1. In zijn neus blazen, dat deed ik heel vaak, maar aandacht lag bij Marjon buiten.

2. Toen kreeg ik toch een kus.

3. Hé, moet dat nou?

4. Nou ja, vooruit dan maar.

5. Wat is het vrouwtje nu aan het doen?

6. En toen kwam er eten in het spel, dan kijk ik wel erg lief voor. Kijk mijn lieve oortjes eens!

Daarna naar buiten:
7. Ik blijf de combi Marjon en Ronan leuk vinden!

8. Tja, en wat doen we nu?

9.

10. Deze vind ik mooi !!!!

11. Roon denkt: Wat nu, ik wil naar binnen". Leo denkt dat volgens mij ook.

12. Even lekker likken aan de balk, die later viel. En wat doe je dan als fjord?

13. ..... Juist, je blijft staan!

14. Zijn mooie koppie!!

15.Het lijkt wel alsof Leo het koud heeft.

16. Samen met Marjon.

17. Het nieuwe en het vorige bazinnetje.

Daarna hebben we Marjon weer naar het station in Vlissingen gebracht, waar haar fiets stond. Wij zijn doorgereden naar Wendy en Marco. Even lekker broodjes gegeten en zitten kletsen. Toen naar de Kroo geweest bij het indoor aangespannen rijden. Leuk, die kinders op de wagentjes en die lieve pony's, die alles zo braaf doen.
Heleen zou ook nog even komen, maar die was shoppen! Rond een uur of vier afgesproken, dat die maar naar stal moest komen. Daar stond Evita's halfzusje nl ook. En natuurlijk wilden we die ook even zien! We hadden haar op de keuring in Vrouwenpolder wel gezien, maar nu was het alweer een half jaar later. Dhalene zag er goed uit! Leuk haar weer gezien te hebben.
We zijn toen weer richting Brabant gereden. Het bleek dat het in Zeeland veel meer had gesneeuwd dan in Brabant! In Brabant was de straat maar net wit, in Zeeland lag denk ik een cm of 15!
Onderweg nog heerlijk gegeten, en toen de dametjes opgehaald.
Al bij al een erg leuke dag gehad.
Tja Nederland is niet zo'n groot land, maar ik vind het jammer dat een paar goede vriendinnen van me toch zo ver weg wonen!!!
Sorry voor het lange verhaal.