Oudejaarsdag
- kristelhans
Re: Oudejaarsdag
Ah wat lekker..toch wel fijn om te weten dat de paarden jullie stallen dan ook fijn vinden! 

Goh Anita, wat heeft Jeroen weer hard gewerkt. Dit is wel een hele dikke knuffel waard. het ziet er prachtig uit. In welke stal heeft hij dit nou gemaakt? Die vast zit aan het huis of die met die keuken erin?
Het zijn ook erg practische stallen. Bij ons hebben ze ze precies zo gemaakt in een voormalige varkensstal. Werkt perfect.
Veel plezier er mee.
Het zijn ook erg practische stallen. Bij ons hebben ze ze precies zo gemaakt in een voormalige varkensstal. Werkt perfect.
Veel plezier er mee.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Hahaha, die met de keuken erin. Wat moet iedereen hier nu weer van denken, hihi. Helemaal rechts achterin zitten daar de honden en de stallen zijn helemaal links achterin geplaatst.Jankeke schreef:Goh Anita, wat heeft Jeroen weer hard gewerkt. Dit is wel een hele dikke knuffel waard. het ziet er prachtig uit. In welke stal heeft hij dit nou gemaakt? Die vast zit aan het huis of die met die keuken erin?
Veel plezier er mee.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat moet iedereen hiervan denken, tja, uuuuhhhhh, dat je in de stal kookt......dat jullie gescheiden eten.......dat één van jullie zo slecht kookt dat het altijd aanbrandt en dus stinkt.........dat de honden en paarden elke dag á la carte eten.....dat jullie heeeel veeeel feestjes en BBQ's geven, dat jij of Jeroen kookcursussen geeft..... of......uuuuh, gewoon slim zo'n extra keuken in de schuur idd handig met al die keukenkastjes waar veel in kan. (wij hebben in de schuur ook keukenkastjes staan).
Nee, alle gekheid op een stokje, ik vind het prachtige stallen en kan me nu een voorstelling geven waar ze staan.
Nee, alle gekheid op een stokje, ik vind het prachtige stallen en kan me nu een voorstelling geven waar ze staan.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Nou hebben je beestjes lekker geslapen oudejaarsnacht??
Jeetje dat ziet er super gaaf uit. Leuk al die gele beestjes op een rij 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

*edit: dacht toch echt dat ik dit in ander topic gezet had.. Sorry* 

Laatst gewijzigd door janna op za 02 jan 2010, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ze hebben heerlijk geslapen, al een paar dagen trouwens en vannacht ook weer.*Alin* schreef:Nou hebben je beestjes lekker geslapen oudejaarsnacht??
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mooie stalletjes hoor!! heeft die man van je goed gedaan! 
maar die smalle tussenstukjes bij de voorkant staan toch wel open neem ik aan? anders i het zo opgesloten.
Hebben jullie nu een vergunning trouwens gezien jullie 8 paarden hebben staan? 7 is de max toch zonder vergunning.

maar die smalle tussenstukjes bij de voorkant staan toch wel open neem ik aan? anders i het zo opgesloten.
Hebben jullie nu een vergunning trouwens gezien jullie 8 paarden hebben staan? 7 is de max toch zonder vergunning.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Wat een mooie stallen heb je.
Wij hebben ze op de manege ook, maar dan zonder bovendeuren.
Wij hebben ze op de manege ook, maar dan zonder bovendeuren.
Odette&Fenna
Was even een kleine week uit de lucht wegens computerstoring. Had je bij het F-jes topic net gevraagd of de F-jes met oudjaarsavond naar binnen gingen en toen zag ik deze 4 sterren paardenaccomodatie!!! Dit is prachtig hoor; je zou er zelf bijna gaan slapen!!!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Zit Kelders daar bij de Welkoop in de buurt??
Ziet er mooi uit zeg!! Super!! Heeft Jeroen knap gedaan, luxe stalletjes hoor!! Of is dit het begin van je nieuwe pensionstal, hihi..
Ziet er mooi uit zeg!! Super!! Heeft Jeroen knap gedaan, luxe stalletjes hoor!! Of is dit het begin van je nieuwe pensionstal, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
@ Esther: ja dat klopt. Ze verkopen ook hindernissen en hondenkennels volgens mij.
Pasja v. Halstor 15-05-1995
Ik kom er wel een langs en kijk dan ook altijd mijn ogen uit naar de mooie hokjes en stallen, maar dat is wel dezelfde dus..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een prachtige stallen Anita. Je bent vast apetrots op Jeroen.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

@Esther: We zijn ook even bij de Welkoop wezen neuzen toen we naar Kelders gingen. Mooie ruime winkel.
@Joyce: Geen idee hoe dat zit maar ach, nog een paar maandjes en dan vertrekken er weer 3.
@Joyce: Geen idee hoe dat zit maar ach, nog een paar maandjes en dan vertrekken er weer 3.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

das waar idd maar goed als ze kwaad willen... snap je.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"