Zijn er nog meer?????
Voor de duidelijkheid de fokker moet zijn Wijlhuizen uit Millingen aan de Rijn of later uit Vaassen

Yanneke spraken wij uit als ei-janneke....Bella schreef:Hebben hier natuurlijk een heel rijtje aan namen uit Vaassen gehad.
Maar degene waar we toch echt ons afvroegen hoe jullie op de naam gekomen zijn is je eigen Chaim...(hoe spreek je het precies uit?)
Chaim spreek je uit als gajm, zijn bijnaam is chaimpie.
Chaim is een joodse naam / er is bv een schrijver Chaim Potok.
Wat ik altijd erg leuk vond om te zien is dat er hele verschillende namen gegeven werd. Soms naar de moeder, soms dusdanig creatief dat ik dacht: Hoe zijn jullie er op gekomen? Zoals Cigir ook. En ik meen mij nog te herinneren dat Yanneke (wij zeggen janneke) door jullie heel anders werd uitgesproken...(ieneke? kan dat?)
Dat is waar ook, die was ik vergeten.janna schreef:Elmo (v. Hanneke) is ook verkocht naar FWers.
Ze is dit jaar duidelijk ouder geworden en nu zie ik er inderdaad meer gelijkenis in, eerder had ze vooral veel van Orsta weg en dat is nog steeds wel zo.viko schreef: Leuk hoor nina, ik zie wel gelijkenis in de uitdrukking van nina en dat van haar moeder.
Dank je dat dacht ik alBella schreef:Yfke heeft geen andere thuis gehad dan je hier opgesomd hebt