Hier wat foto's van vanmorgen. Kleuren zijn wat raar, maar sneeuw is rot fotograferen vind ik.
Mischa vindt sneeuw geweldig. Volgens mij de meeste honden wel.

Marga vindt het ook niet erg. Ze ziet er gezond uit, appeltjes....lekker dier

Deze heb ik uit het slaapkamerraam gemaakt. Kleuren zijn waardeloos, maar ik dacht: ik maak er maar één, want als ik buiten kom komt Fatoush direct naar me toe en met de telelens is hij dan vaak té dichtbij. Hij heeft voor de zekerheid zijn 5e been maar uitgedaan, heb je net even meer grip in die sneeuw

Finnea en Fatoush samen hooi eten in de sneeuw

Finnea vindt alles best, als er maar hooi is. Die is gek op hooi. Wat een verschil van temperament vanmorgen. Ze hebben nog nooit sneeuw gezien. JW deed de staldeur open, Fatoush vliegt als een dolle naar buiten, omdat iedereen al buiten was behalve hij en Fin. Het eerste stukje is overdekt, dus geen sneeuw. Ineens ziet hij dat grote witte vlak en stuift als een idioot terug, klapt tegen de stal aan en snurken! Finnea stapt de sneeuw in of ze het al 100x gezien heeft. Op zulke momenten komt het Marga-gedrag naar boven in Fatoush hoor....

Fatoush met zijn rare haardwarrels aan de zijkant van zijn hoofd.......raar gezicht

Finnea

Deze vind ik erg mooi

Sneeuw in de neusgaten

Met z'n 3-tjes

Koud die sneeuw aan je lippen