Ik heb enkele maanden terug voor Orion een ander zadel gekocht, 2e hands. De vrouw van wie ik hem kocht had hem 3 maanden voor haar paard gebruikt, daarna had die op een bokje in huis gelegen. Bij de aankoop kreeg ik haar bon van het zadel erbij. Bij een nieuw zadel zit altijd een opvulbeurt. Zij heeft dit niet laten doen.
Nu vraag ik mij af, of als ik het DrunensRH bel en vraag om aan huis mijn zadel te checken, of dat ik dat op de aankoopbon van de vorige eigenaresse kan doen. Bon staat namelijk op haar naam, niet op de mijne.
En vullen hun direct aan huis op, of nemen ze je zadel mee om het bij hun thuis te doen?
Dan de laatste vraag. Is een wintec isabell werth met cair op te vullen? Bomen wisselen weet ik, gaat me dus echt om opvullen bv van achteren.
Zadel opvullen 3 vragen
Zadel opvullen 3 vragen

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Re: Zadel opvullen 3 vragen
1. Ik zou er even heen bellen en het verhaal voorleggen, heb je meteen duidelijk antwoord.
2. Zie hierboven. Maar de meeste doen het gewoon ter plaatse, zodat ze tussendoor het zadel even op het paard kunnen leggen.
3.
Dat zadel heb ik vandaag besteld maar dan met de wolkussens.
Cair werd me afgeraden, schijnt dat ze vaak te hard zijn.
Bij mijn weten kan een Cair-zadel niet gevuld worden, een Flair-zadel echter wel!
2. Zie hierboven. Maar de meeste doen het gewoon ter plaatse, zodat ze tussendoor het zadel even op het paard kunnen leggen.
3.

Cair werd me afgeraden, schijnt dat ze vaak te hard zijn.
Bij mijn weten kan een Cair-zadel niet gevuld worden, een Flair-zadel echter wel!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Bij Divoza kan dat iig wel, bon hoort bij het zadel, niet bij de eigenaar.
Of ze aan huis opvullen weet ik niet (ik zweer nu bij Helen van HHA
).
Cair kunnen ze wel wat wol bijstoppen maar het wordt afgeraden, das het nadeel van cair, dat kun je ook niet bijpompen oid.
Of ze aan huis opvullen weet ik niet (ik zweer nu bij Helen van HHA

Cair kunnen ze wel wat wol bijstoppen maar het wordt afgeraden, das het nadeel van cair, dat kun je ook niet bijpompen oid.
- Ilonka
Flair daarentegen kan je wel oppompen (bijvullen dan weer niet omdat de hele inhoud van de kussens eruit gaat om gevuld te worden met luchtzakken.)
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Cair zadel kun je wel op laten vullen, zit wol boven. Of dat verstandig is weet ik niet. Ben zelf zeer tevreden over mijn zadel met cair, is ook nooit hard, past perfect.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !