Eten op schrokken
-
Re: Eten op schrokken
Al lezende van Dhalene bedacht ik me ook, dat het voor Dakota ook wennen is, dat hij alleen eet en er dus niemand is die het afpakt.
Ik heb zo'n gevoel dat als je er juist veel aandacht aan schenkt, hij het ook blijft doen?
Mss dat je hem kunt voeren, met ongesneden wortelen ed en dat je er dan op een eindje vanaf gaat staan kijken. Mss dat je net met iemand kunt gaan staan kletsen, zodat hij niet het idee heeft, dat er erg op hem wordt gelet?
Ik weet niet of het werkt, het is een idee, ik ben maar mee aan het denken.
Ik heb zo'n gevoel dat als je er juist veel aandacht aan schenkt, hij het ook blijft doen?
Mss dat je hem kunt voeren, met ongesneden wortelen ed en dat je er dan op een eindje vanaf gaat staan kijken. Mss dat je net met iemand kunt gaan staan kletsen, zodat hij niet het idee heeft, dat er erg op hem wordt gelet?
Ik weet niet of het werkt, het is een idee, ik ben maar mee aan het denken.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
dat is dan, als het daar van komt, gedrag dat ie zich heeft aangeleerd. Karev doet hoofdschudden bij opzadelen, van een vorig niet passend zadel bijv. Blijft ze doen. geen idee hoe je dat afleert
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Bij de mini's geef ik de brokjes altijd op/in het hooi. Dan moeten ze een beetje zoeken om het te vinden. Dan blijven ze een beetje bezig 

Ik heb Jeskim bijna 6 jaar en toen ik haar kocht heb ik haar zadel goed passend laten maken, bleek dat ze namelijk helemaal stuk liep op de singel.. Ze hapt nu nog vaak bij het aansingelen en oner het rijden, altijd naar mijn rechterbeen, is echt een soort tic geworden..Tamara schreef:dat is dan, als het daar van komt, gedrag dat ie zich heeft aangeleerd. Karev doet hoofdschudden bij opzadelen, van een vorig niet passend zadel bijv. Blijft ze doen. geen idee hoe je dat afleert
Over het schrokken, misschien bij Tea in de leer, jemig die eet traag!! Hapje en weer even om zich heen loeren, tralala.. Ze is ook wel dominant, dus ze kan rustig eten.. Het is trouwens wel erfelijk geloof ik want Eachann is ook zo'n slome..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Dat zou handig wezen Esther, wanneer kan ik hem brengen 
Nee zonder gekkigheid, het is echt vervelend.
Gisteren heb ik alleen zn peen in zn bak gelegd, en zn pavokoek in 4 grote brokken gebroken en dat ging al stukken beter.

Nee zonder gekkigheid, het is echt vervelend.
Gisteren heb ik alleen zn peen in zn bak gelegd, en zn pavokoek in 4 grote brokken gebroken en dat ging al stukken beter.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
zoutblok in voerdbak; krijgen ze idd veel te veel zout binnen.
wikke sopte altijd zo heerlijk op z'n eten,kwam dat zout helemaal los,werkte dus echt niet.
idd,voet tussen het stro of hooi geven,heeft hij gelijk wat te doen
wikke sopte altijd zo heerlijk op z'n eten,kwam dat zout helemaal los,werkte dus echt niet.
idd,voet tussen het stro of hooi geven,heeft hij gelijk wat te doen

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Adanco ook dikke schrokkert. Hij krijgt als hij biks krijgt het geweekt in water, kan ie t zo opdrinken.
Ik zou wat jij voert gewoon op de grond gooien in zijn stal. Beetje vooraan en verspreid. Kan ie ff zoeken..
Ik zou wat jij voert gewoon op de grond gooien in zijn stal. Beetje vooraan en verspreid. Kan ie ff zoeken..
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..