Paardenreaders?
- nadinefjorden
Paardenreaders?
Heeft er iemand ervaring met paardenreaders op locatie?
Wil yara nog eens laten readen maar dan op locatie en door een goed iemand, dus niet van die vage praat waar je eigenlijk niets mee kan
iemand websites
ervaringen oid???
Wil yara nog eens laten readen maar dan op locatie en door een goed iemand, dus niet van die vage praat waar je eigenlijk niets mee kan
iemand websites
ervaringen oid???
- nancy imka
Re: Paardenreaders?
nancy van stal deane ofzo van Bokt. Die is toen ook bij Imka geweest en kon heel veel vertellen van haar
Die zou ik dus niet nemen: oplichtster eerste klas (kopieerde gewoon halve topics van mij over Tjo vanaf bokt, beetje zin veranderen et voila, of ze even mocht vangen). Goeie researcher dat wel, maar reader, nee.nancy imka schreef:nancy van stal deane ofzo van Bokt. Die is toen ook bij Imka geweest en kon heel veel vertellen van haar
Wij hebben van Ukie ook ooit een reading laten maken. We kwamen haar op een evenement tegen, en ik sprak haar aan, omdatViv schreef:Die zou ik dus niet nemen: oplichtster eerste klas (kopieerde gewoon halve topics van mij over Tjo vanaf bokt, beetje zin veranderen et voila, of ze even mocht vangen). Goeie researcher dat wel, maar reader, nee.nancy imka schreef:nancy van stal deane ofzo van Bokt. Die is toen ook bij Imka geweest en kon heel veel vertellen van haar
er iets was, maar we konden het niet thuisbrengen. En ze wilde dat toen wel doen.
Terwijl ze van het paard niets en dan ook helemaal niets wist. Zelfs haar naam wist ze nog niet, alleen dat het een merrie was.
Het heeft ons heel veel geholpen met wat er uit kwam. (En nee, research was niet mogelijk).
Laatst gewijzigd door ~mirjam~ op za 05 dec 2009, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
- nadinefjorden
Ik heb yara al eens laten readen door haar en werd er niet veel wijzer uit.
Allemaal dingen die ik zelf ook al weet over haar.
Maar er moeten toch wel van die echte op aarde rondlopen?
Allemaal dingen die ik zelf ook al weet over haar.
Maar er moeten toch wel van die echte op aarde rondlopen?
je hebt pb
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- nadinefjorden
wat gek heb geen pb maar als t goed is komt ie om 11.29 zo laat is t al op jou computer hihi
- nadinefjorden
Ik heb ooit ook een reading bij stal danae laten doen. Ze wist ook enkel dat het over een merrie ging, maar verder heb ik geen info gegeven. Ik heb ook geen specifieke vragen gesteld, gewoon afgewacht wat ze te vertellen had.
En daar kwamen dingen uit die ze nooit of te never kon weten. Dus ik was daar heel tevreden over
En daar kwamen dingen uit die ze nooit of te never kon weten. Dus ik was daar heel tevreden over

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Heb overigens in het verleden wel 2 readers gehad die wel heel goed waren maar die zijn ermee gestopt.
Ach zo heeft iedereen zn eigen ervaringen
Ach zo heeft iedereen zn eigen ervaringen

- Cindy+Uniek
nancy van staldanae.nl heeft ook readings van mijn moeder (en ook van mijn paarden) gedaan en dingen geschreven die niemand wist dan mijn zus en ik en die ook niet op internet te vinden waren......
dus geen slechte ervaringen mee!
dus geen slechte ervaringen mee!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ik heb ook goede ervaring met Nancy. Die wist dingen van Orion die niemand anders dan alleen ik wist

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Een goede vriendin van mij doet ook zoiets.
www.eye-sight.nl
Ik zeg er eerlijk bij dat ik zelf nog nooit zoiets heb laten doen bij mijn beesten.
www.eye-sight.nl
Ik zeg er eerlijk bij dat ik zelf nog nooit zoiets heb laten doen bij mijn beesten.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift