genieten
- Yfke-lover
genieten
Vanmorgen zijn de mijn paardjes verhuisd naar een andere wei waar ze in de winter mogen lopen als de koeien binnen blijven en nu kan ik ze zien lopen. Ik kijk uit mijn keukenraam en zie ze gezellig naast elkaar eten en elke keer een rondje draven en dan weer lekker eten. Het aanblik dat is pas genieten 

Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Re: genieten
Heerlijk dat je de hele dag van ze kunt genieten. Dat wordt een fijne winter.
Als ik nog iets zou mogen wensen in ons paradijsje hier dan zou het dat zijn, mijn paardjes zien vanuit mijn woonkamer- en keukenraam maar helaas zit dat er niet in. Je kunt tenslotte niet alles hebben en ik heb nu al vo veel meer dan ik ooit had durven dromen.
Als ik nog iets zou mogen wensen in ons paradijsje hier dan zou het dat zijn, mijn paardjes zien vanuit mijn woonkamer- en keukenraam maar helaas zit dat er niet in. Je kunt tenslotte niet alles hebben en ik heb nu al vo veel meer dan ik ooit had durven dromen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kan me voorstellen dat je daarvan geniet. Als ik bij m'n moeder ben en we zitten binnen, dan gluur ik ook steeds even naar het weiland.
@Anita: 's zomers zet je gewoon je tuinstoelen bij het weiland neer, tafel erbij, hapje drankje en genieten maar!!
@Anita: 's zomers zet je gewoon je tuinstoelen bij het weiland neer, tafel erbij, hapje drankje en genieten maar!!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Heerlijk he, je paardjes zien vanuit het raam. Bij mijn ouders thuis staat de shet ook naast het huis, makkelijk in de gaten houden en prachtig uitzicht! Staan de paarden ook wel op stal en zijn die ook bij huis?
We hebben een picknickbank achter staan bij het weiland. Ook nu, als het lekker weer is, ga ik daar wel eens zitten genieten. En dat met hapje en drankje komt vast van de zomer wel een keer. We hebben tenslotte een afgedankte keuken van Jeroen zijn werk in het voormalige tanklokaal staan, compleet met koelkastje.Pasja schreef:Kan me voorstellen dat je daarvan geniet. Als ik bij m'n moeder ben en we zitten binnen, dan gluur ik ook steeds even naar het weiland.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Yfke-lover
Vanmorgen was het helemaal een mooi gezicht met die mist erbij maar helaas geen foto gemaakt moet de batterij toch maar eens opladen 

Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Heerlijk lijkt me dat!!Maar nou mogen wij ook niet klagen met een eigen stukje gehuurde grond.
Jammer dat je geen foto's hebt.
Jammer dat je geen foto's hebt.

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Dat lijkt me toch ook zo genieten he. En dat je zo naar buiten kunt lopen naar ze toe voor een knuffel of iets lekkers. Mijn kamer raam kijkt uit op de slijterij (ook niet gek
).

All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.