We kletsen de oren van het lijf, Ctjes topic deel 5!
Re: We kletsen de oren van het lijf, Ctjes topic deel 5!
Lekker is dat he Yvette. Hier gaat het ook zo lekker. Zeker de stap en draf gaan top. Later nog in de grote buitenbak uitgestapt terwijl ze bezig waren met een tuiger voor de wagen. Werd ze wel beetje heet van maar ze bleef zich gedragen.
JIlly is er niemand anders die met je mee kan? Als ik altijd op 1 moest wachten die toch niet mee gaat zou ik ook stevig balen
JIlly is er niemand anders die met je mee kan? Als ik altijd op 1 moest wachten die toch niet mee gaat zou ik ook stevig balen

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Oeh irri Jil, heul herkenbaar.
Mareeeehh geloof in jezelf, als je alleen op straat kunt red je het ook prima in de bak toch?
Hier lekker balen, zou gisteravond met Andy ff gaan stappen ohz, bellen ze van zn werk dattie nachtdienst heeft. Bummer, dag rijavondje. Betekend dattie de rest van de week ook nachtdienst heeft dus wéér een week niet rijden. Snik
Heb ook contact opgenomen met een andere MSFCer of ze mn zadel na kan kijken en indien nodig een andere aan kan meten. Ben benieuwd wanneer ze kan.
Mareeeehh geloof in jezelf, als je alleen op straat kunt red je het ook prima in de bak toch?
Hier lekker balen, zou gisteravond met Andy ff gaan stappen ohz, bellen ze van zn werk dattie nachtdienst heeft. Bummer, dag rijavondje. Betekend dattie de rest van de week ook nachtdienst heeft dus wéér een week niet rijden. Snik

Heb ook contact opgenomen met een andere MSFCer of ze mn zadel na kan kijken en indien nodig een andere aan kan meten. Ben benieuwd wanneer ze kan.
@ Jilly, ik kan me voorstellen dat je nu eens een groot rondje wilt rijden. Alleen is dat nog niks nee. Durf ik ook nog niet hoor. Met ander paard erbij gaat het wel super. Hopelijk kan ze snel een keer of vind je iemand anders mee met je mee kan.
Ik ben benieuwd naar de ABOP's. Klinkt in ieder geval al goed bij Yvette en Anna!
Viv, da's voor jou ook balen. Niemand anders die je genoeg vertrouwd om je te helpen? Kan Andy anders niet even voor hij gaat werken een uurtje met jou mee
Vanmiddag wéér les
Hopelijk blijft het een beetje droog want ik weet nu nog niet zo goed wat ik anders met een paard moet wat nat is van het zweet en van de regen..
Dekentje op en op stal dan maar denk ik. Ze hebben vanacht ook voor het eerst weer een nachtje binnen gestaan. Zo eens kijken hoe het met ze gaat.
Ik ben benieuwd naar de ABOP's. Klinkt in ieder geval al goed bij Yvette en Anna!
Viv, da's voor jou ook balen. Niemand anders die je genoeg vertrouwd om je te helpen? Kan Andy anders niet even voor hij gaat werken een uurtje met jou mee

Vanmiddag wéér les

Hopelijk blijft het een beetje droog want ik weet nu nog niet zo goed wat ik anders met een paard moet wat nat is van het zweet en van de regen..
Dekentje op en op stal dan maar denk ik. Ze hebben vanacht ook voor het eerst weer een nachtje binnen gestaan. Zo eens kijken hoe het met ze gaat.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

@Anna: op mijn stal gaan ze af en toe ook wel eens buiten rijden, ze gingen iets laten weten als ze weer gingen. Maar aangezien de dochter nog volop in haar cross-seizoen zit is dat niet voor de eerste weken denk ik.
Alleen helemaal afgelegen gaan buiten rijden doe ik (nog) niet. Vind ik nog een beetje gevaarlijk... Vriendje heeft al wel aangeboden om op de fiets mee te gaan, maar da's toch anders
paarden hebben toch ongeveer elkaars tempo en kunnen wat aan elkaar hangen als ze bang zijn hihi.
@Viv: da's echt wel balen! Niemand anders op stal die je vertrouwt als hulp?
@Ilona: veel succes met je les! Hopen dat het wat droger wordt inderdaad... Gisteren heb ik voor het eerst in tijden weer eens een dagje Hay overgeslagen
ik had echt geen zin om door dat vieze weer te gaan.
Alleen helemaal afgelegen gaan buiten rijden doe ik (nog) niet. Vind ik nog een beetje gevaarlijk... Vriendje heeft al wel aangeboden om op de fiets mee te gaan, maar da's toch anders

@Viv: da's echt wel balen! Niemand anders op stal die je vertrouwt als hulp?
@Ilona: veel succes met je les! Hopen dat het wat droger wordt inderdaad... Gisteren heb ik voor het eerst in tijden weer eens een dagje Hay overgeslagen

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Jammer Viv, hopelijk vind je nog een andere oplossing...
En wat een weer he gisteren...was ik toch wel heel blij met onze binnenbak...
En wat een weer he gisteren...was ik toch wel heel blij met onze binnenbak...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Op zo'n momenten zou ik ook heeeel graag een binnenbak hebben
mja, hebben we eigenlijk wel maar die is echt niet groot genoeg om te rijden... Maar als ze met zo'n k*tweer als gisteren minder lang buiten staan kunnen ze daar 's avonds nog wat in los lopen of gelongeerd worden. Is beter dan niks!

Goedemorgen! Alweer een tijdje geleden dat ik wat van Sven heb laten horen. We hebben het enorm druk gehad en dat is dan ook te merken aan de tijd die we aan de paarden kunnen besteden. Maar leuk is het wel want 2 weken geleden hebben we hier in het dorp onze eigen stal kunnen kopen!
Helemaal super, 3 boxen en een stukje grond erbij! De paarden gaan er per 1-12 staan. Eerst daar nog wat werk verzetten deze maand. Daarbij hebben we er ook nog eens een nieuwe hond bij.
Met Sven gaat het heel goed, hij is echt superbraaf! Charlotte, onze 8-jarige dochter heeft zelfs al 2 keer met hem in de manegeles meegereden ipv op een manegepony! En hij loopt gewoon! Voorop, achterop, in het midden,, alle figuren, het maakt hem allemaal niet uit. Echt heel braaf! Zelf ben ik rustig aan met hem de galop aan het oefenen in de bak. Ook dat gaat goed alhoewel de bochten niet altijd de schoonheidsprijs verdienen hahaha
.

Met Sven gaat het heel goed, hij is echt superbraaf! Charlotte, onze 8-jarige dochter heeft zelfs al 2 keer met hem in de manegeles meegereden ipv op een manegepony! En hij loopt gewoon! Voorop, achterop, in het midden,, alle figuren, het maakt hem allemaal niet uit. Echt heel braaf! Zelf ben ik rustig aan met hem de galop aan het oefenen in de bak. Ook dat gaat goed alhoewel de bochten niet altijd de schoonheidsprijs verdienen hahaha

Casper, aka Sven (Fjordenman)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
Ik geloof dat die bochten bij geen enkel C'tje al schoonheidsprijzen verdienen hoor
komt later allemaal wel, toch?
Wat leuk trouwens, jullie eigen stal!

Wat leuk trouwens, jullie eigen stal!

Maar Tootje staat sinds zaterdag op stal met binnenbak. Dus ben hem aan het doorrijden, en het ging echt super goed !

Verbaasde me heel erg

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Kan echt niet hoor Amber, zo'n verhalen zonder foto's 
Jammer dat die proeven altijd door de week zijn, anders had ik graag voor jullie komen supporteren! Je hebt er dus wel vertrouwen in?

Jammer dat die proeven altijd door de week zijn, anders had ik graag voor jullie komen supporteren! Je hebt er dus wel vertrouwen in?
Hmm ja en nee..
Als hij zo braaf blijft, en zo blijft lopen..
Alleen loopt hij echt niet nagevelijk of met stelling.
Maar misschien verwacht ik nu teveel, toch pas 3de keer
En voor eerst in binnenbak en op nieuwe stal enzo.
Hij staat trouwens wel super stil met aansingelen en op stijgen
Als hij zo braaf blijft, en zo blijft lopen..
Alleen loopt hij echt niet nagevelijk of met stelling.

Maar misschien verwacht ik nu teveel, toch pas 3de keer
En voor eerst in binnenbak en op nieuwe stal enzo.
Hij staat trouwens wel super stil met aansingelen en op stijgen

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Komt allemaal nog wel joh... Nu ook nog niet te hard op focussen, eerst lekker op eigen benen leren lopen en dan aan de stelling gaan werken.
Maar als je het niet haalt tegen deze proef heb je in het voorjaar toch weer een kans, niet?
Maar als je het niet haalt tegen deze proef heb je in het voorjaar toch weer een kans, niet?
Ik is jaloers Wen 
Ambi, we want pics!!!!
En nee verder niemand op stal die verders kan helpen (of niet aanwezig/ te druk met eigen peerd).
Naja hij moet toch nog rustig ana doen maar had er wel graag voor we vant weekend ohz rondje buiten gaan stappen in de bak weer even mee gereden.
Andy moet helaas als hij nachtdienst heeft voorslapen dus das ook gene optie. Tis gewoon ene rotweek die avond/nachtdienstweek.

Ambi, we want pics!!!!
En nee verder niemand op stal die verders kan helpen (of niet aanwezig/ te druk met eigen peerd).
Naja hij moet toch nog rustig ana doen maar had er wel graag voor we vant weekend ohz rondje buiten gaan stappen in de bak weer even mee gereden.
Andy moet helaas als hij nachtdienst heeft voorslapen dus das ook gene optie. Tis gewoon ene rotweek die avond/nachtdienstweek.
Niet voor de zadelproef, dat mag dan pas weer in december...Jilly schreef:Maar als je het niet haalt tegen deze proef heb je in het voorjaar toch weer een kans, niet?

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ohja, juist ja... Toch maar goed oefenen dan Am! 

Ik ga voor je duimen Ambi, ben heel benieuwd de 30e.
Hoop dat je geen tafereel ala Kdies krijgt in Ridderkerk
.
Ohja heb reactie terug van Helen van Happy Horse Advies en die komt binnenkort even langs om naar mn zadel te kijken. Ben benieuwd.
Hoop dat je geen tafereel ala Kdies krijgt in Ridderkerk

Ohja heb reactie terug van Helen van Happy Horse Advies en die komt binnenkort even langs om naar mn zadel te kijken. Ben benieuwd.
Gaaf je eigen stallen Wendy!
Goed van jou en Toot Amber dat het voor nu zo lekker gaat. Vol houden zo zou ik zeggen
Gisteren lekker gelest. En we hebben het op een heel klein buitje op de terugweg gewoon droog gehouden. Ook erg fijn.
We hebben voor het eerst een volte gegalopeerd. Geprobeerd dan.. We zijn 1 keer rond geweest, maar het was nog geen mooie ronde volte haha. Maar wel leuk dat we elke keer voorruitgang boeken. Hij gaat nu echt ontspannender lopen en in 1 tempo draven. En hij raakt zijn hangbuik ook al aardig kwijt. Halfuur les is nog wel lang zat want aan het tegen het einde moesten we nog een galopje doen, maar dat wilde echt niet meer. Hij reageert al best goed op het been, maar hij ging echt niet meer.
Wel op Castor naar de bak gereden en terug er ook weer op. Dit gaat ook al best goed. Heen wil hij nog wel eens omkeren en naar huis als het te spannend wordt, maar terug snapt hij het helemaal.

Goed van jou en Toot Amber dat het voor nu zo lekker gaat. Vol houden zo zou ik zeggen

Gisteren lekker gelest. En we hebben het op een heel klein buitje op de terugweg gewoon droog gehouden. Ook erg fijn.
We hebben voor het eerst een volte gegalopeerd. Geprobeerd dan.. We zijn 1 keer rond geweest, maar het was nog geen mooie ronde volte haha. Maar wel leuk dat we elke keer voorruitgang boeken. Hij gaat nu echt ontspannender lopen en in 1 tempo draven. En hij raakt zijn hangbuik ook al aardig kwijt. Halfuur les is nog wel lang zat want aan het tegen het einde moesten we nog een galopje doen, maar dat wilde echt niet meer. Hij reageert al best goed op het been, maar hij ging echt niet meer.
Wel op Castor naar de bak gereden en terug er ook weer op. Dit gaat ook al best goed. Heen wil hij nog wel eens omkeren en naar huis als het te spannend wordt, maar terug snapt hij het helemaal.

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

Vanaf vandaag ben in ook voor het eerst echt begonnen met Cariena
. Vandaag madame uit het land gehaald aan de muur gezet en de schaar erdoor gehaald. Tenminste voor zover dat wou lukken, mevrouw was het niet zo eens met mijn beslissing dat ze aan de muur moest staan.
Dus die heeft even een half uurtje tot 3 kwartier aan de muur gestaan, terwijl ik de vers over het water teruggekomen E-tjes aan het kortwieken was. Toen was het ineens niet zo'n probleem meer..
Daarna hoofdstel in, longe eraan. Bak even afgezet en huppa rondslingeren die hap. Nou wist ik dat Cariena erg slim was. En na 2 rondjes snapte ze ook precies wat de bedoeling was en reageerde ze netjes als ik terug naar stap wou of in de draf wou. Heerlijk..
Zaterdag maar eens het zadeltje erop en kijken hoe ze dan is, als het net zo als vandaag gaat moet ik annabel er maar even bij roepen en poging doen tot erop klimmen.
En Anne heeft vandaag Cos voor de 3e keer onder het zadel gehad, dat gaat ook erg braaf. Eerst even aan de longe, toen met bart ernaast er op en daarna is ze ook nog los geweest. Gaat erg braaf, volgende keer maar eens een drafje proberen.

Daarna hoofdstel in, longe eraan. Bak even afgezet en huppa rondslingeren die hap. Nou wist ik dat Cariena erg slim was. En na 2 rondjes snapte ze ook precies wat de bedoeling was en reageerde ze netjes als ik terug naar stap wou of in de draf wou. Heerlijk..
Zaterdag maar eens het zadeltje erop en kijken hoe ze dan is, als het net zo als vandaag gaat moet ik annabel er maar even bij roepen en poging doen tot erop klimmen.
En Anne heeft vandaag Cos voor de 3e keer onder het zadel gehad, dat gaat ook erg braaf. Eerst even aan de longe, toen met bart ernaast er op en daarna is ze ook nog los geweest. Gaat erg braaf, volgende keer maar eens een drafje proberen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Mooie stallen Wendy!!(mooie hond ook!!)
Amber, waar sta je nou?
Ga jij met toot ook al voor de ABOP??dapper hoor.
Ik ben echt heel benieuwd wat de Ctjes gaan doen met de Abop's
Amber, waar sta je nou?
Ga jij met toot ook al voor de ABOP??dapper hoor.
Ik ben echt heel benieuwd wat de Ctjes gaan doen met de Abop's
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Ben ook heel benieuwd wat de C-tjes met de ABOP gaan doen.
Mooie stallen Wendy!
Iedereen is dus lekker aan het rijden, wel balen Jilly dat je vriendin niet mee kan
voor een buitenritje.
Hebben weer zin om naar Cindy en gerrit te gaan, hebben hun al 2 weken niet gezien
zaterdag maar eens uitgebreid gaan tutten
Mooie stallen Wendy!
Iedereen is dus lekker aan het rijden, wel balen Jilly dat je vriendin niet mee kan
voor een buitenritje.
Hebben weer zin om naar Cindy en gerrit te gaan, hebben hun al 2 weken niet gezien

zaterdag maar eens uitgebreid gaan tutten

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl