eindelijk gelukt om er foto's op te krijgen! (okee wel een beetje klein hihi)
ze zijn echt leuk

Mir schreef:hee dit is echt een verrassing, heeeeel wat anders maar wat een grappig duo. Heerlijk dat jullie de stap weer hebben gezet en de stallen weer vol zijn. Kan Hilde de mannen een beetje van het lijf houden
, de hittepetit? Hoe gaat het met haar?
En nu maar wachten tot ze groot zijn...
Nou,he?Anouska schreef:Hey Angela, leuk dat jullie de stallen weer vol hebben! Kan me het drama met de friezen nog goed heugen. Wel foto's blijven plaatsen van de knappe mannen. Zal ook voor Ronald ook wel weer heel leuk zijn, maar jullie reden nog aangespannen met vrienden toch? Of heb ik dat mis?
Ha ha ha, ik bedoel het niet verkeerd hoor! Ze staan dus overdag lekker heel de dag buitenHilde schreef:Thessa Keizer schreef:Wat een leuk stel zeg! Daar gaan jullie vast veel plezier aan beleven! Alleen hebben jullie ze echt op stal staan? Ze zijn nog zo jong, of gaan ze gewoon lekker naar buiten voorlopig? Nou in ieder geval heel veel plezier met dit leuke stel!
Groetjes Thessa
Jaa,ze staan bij ons echt op stal.
Om 8.00 uur gaan ze de bak in,dan rond 13.00 uur de wei op en om een uur of 18.00 uur gaan ze naar binnen (op stal) voor de nacht.
Wat is daar zo vreemd aan dan?
Voor de jongens is het al aan de late kant,nu het zo snel donker wordt,die staan om 16.00 uur eigenlijk alweer te trappelen om naar binnen te gaan.
Op deze manier leven al onze paarden jong of oud.
Zomers ook de nachten buiten,maar in de herfst en winter komen ze 's nachts binnen,hoor!
Thessa Keizer schreef:Hilde schreef:
Ha ha ha, ik bedoel het niet verkeerd hoor! Ze staan dus overdag lekker heel de dag buiten![]()
Ik dacht al echt helemaal op stal, terwijl je met die jonge dieren nog zo weinig kunt, maar dat is niet het geval dus. Ik had Aike ook al jong op stal en niet in een opfok, maar ook zoveel mogelijk lekker buiten.
Groetjes Thessa
Sjolvir schreef:Oh, ze zijn leuk!!
En het zijn Oscars?? Die schijnen fijn karakter te hebben.
Heel veel plezier met je 2 bonte kerels.
Waar volg jij het koetsiersbewijs als ik vragen mag?Leentje schreef:hewat leuk weer eens wat van jou te lezen,en dan gelijk zulk gaaf nieuws!
leuk spannetje mannen hoor,lekker weer iest in je eigen bak en stalletjes staan.
ik ben bezig met de cursus koetsiersbewijs en mennen ook met kwpners,is echt heel anders,maar wel lekker,die werklust.