Bijna een hele dag voor één uur
Re: Bijna een hele dag voor één uur
In de zomer is het idd haast niet te doen. We gaan er met Marloes niet meer over, nu ze drachtig is, toch wel aardig zwaar met ook nog eens 2 mensen achterop. Maar wel mooie brede paden!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ik hoorde al van je plannen tijdens de CK, en ze toch ook maar uitgevoerd? 
Klinkt als een geslaagde dag, en ja... Wie niet sterk is moet slim zijn, je moet er wat voor over hebben!
Vlieland is een dikke aanrader, ben de hele zomervakantie met Benthe op Vlie geweest en dat was echt super! Leuke is dat je bijna overal mag komen met je paard!

Klinkt als een geslaagde dag, en ja... Wie niet sterk is moet slim zijn, je moet er wat voor over hebben!
Vlieland is een dikke aanrader, ben de hele zomervakantie met Benthe op Vlie geweest en dat was echt super! Leuke is dat je bijna overal mag komen met je paard!

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Als je dichterbij zou wonen kon je die trailer van mij zo lenen.truus1970 schreef:idd veel werk voor een uurtje genieten, maar soms kan het dat nog dubbel en dwars waard zijn.
Je zou ook nog kunne proberen om een andere trailer te kopen, een waar je kar bij op kan.
Dan kan je zoeist nog eens vaker doen....maar ja, moet wel op te brengen wezen
Het klinkt in ieder geval als een heerlijk ritje zo.
Hahaha, als ik dat idd zou doen wordt het een meerdaagse maar heel erg lief van je dat het zou mogen als de afstand dat toeliet. Bevalt het wel zo'n trailer?Dorothea schreef:Als je dichterbij zou wonen kon je die trailer van mij zo lenen.truus1970 schreef:idd veel werk voor een uurtje genieten, maar soms kan het dat nog dubbel en dwars waard zijn.
Je zou ook nog kunne proberen om een andere trailer te kopen, een waar je kar bij op kan.
Dan kan je zoeist nog eens vaker doen....maar ja, moet wel op te brengen wezen
Het klinkt in ieder geval als een heerlijk ritje zo.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Als je eens op Havelte wilt rijden kun je mijn kar wel mee krijgen, ik heb er twee, de recreatiekar is momenteel een beetje verstoft ben ik bang, hihi..
Maar dan hoef je al niet helemaal meer naar huis voor je kar..
Maar dan hoef je al niet helemaal meer naar huis voor je kar..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Dank je wel Es voor het aanbod.
Ik vind het zo lief dat jullie allemaal zo met me meedenken om het gemakkelijker te maken.
Ik vind het zo lief dat jullie allemaal zo met me meedenken om het gemakkelijker te maken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Lees het nu pas, maar ondanks het vele gereis zul je vast een vreselijk fijne dag gehad hebben!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)