Bericht
door Annemarie » za 31 okt 2009, 17:07
Zo vandaag weer les gehad. Pfff, een paard aan de gang krijgen is best lastig. Maar we gaan vooruit. En Anka kan vanuit stap in galop haha. En ik moet voorwaarts leren denken.
Na de les heb ik voor het eerst een rondje dorp uitgestapt ohz. Dat viel nog niet mee. Ik stond op een gegeven moment met een vrouw te praten en Anka zag een man in de tuin werken. Niets bijzonders hoor, geen grasmaaier oid, maar ze werd echt zo druk en wilde het liefst terug naar huis. Dus maar even afgestapt en nog even met de vrouw gepraat. Daarna de enge man voorbij gewandeld en weer opgestapt. Ging prima daarna. Tot er een vrouw 2 ritselende vuilniszakken met blad bij de weg wilde zetten. Net toen ik daar voorbij was. Weer aandribbelen. Maar even omgedraaid en laten kijken en toen weer verder gestapt richting de wei. Heb alles wel rijdend volbracht. Dus wel trots. Ze bleef ook mooi kalm met een hinnikende Nisko in het zicht

.
Zit beetje te dubben hoe ik het nu verder aanpak. Gewoon lekker blijven wandelen en uiteindelijk steeds meer butien rijden of toch eerst met een ander paard. Of als handpaard, maar dat lijkt me zelf eng. Als je dan wat hebt lijkt het me helemaal lastig om controle te houden. Of eerst met 2 paarden wandelen. Hmm, ik dub verder. Ben wel blij dat ik met Nisko al ruime ervaring heb met buiten rijden, dat scheelt toch.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!