HEEEEEET!!!!!!!
Re: HEEEEEET!!!!!!!
Joh, hoe langer je hem gaat kennen, hoe leuker zelf een ondeugend paard wordt.
Zo te horen ga je hem al goed kennen, nog even en je zit met een grijns van oor tot oor op een ondeugend paard.
Zo te horen ga je hem al goed kennen, nog even en je zit met een grijns van oor tot oor op een ondeugend paard.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
haha komt me zo bekend voor, heb ook 2 van die actievelingen 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Nou, gisteren net terug van vakantie. Vlin had ik 14 dagen niet gezien, maar hij heeft een lekker wei tot zijn beschikking. Dus hoeft hij niet stil te staan.
Besloten om weer een ritje te maken. De eerste 10 minuten gingen lekker vlotjes.
Hij had er een stevig pas in. En als ik een ophoudinkje deed luisterde hij goed. Daarna heeft hij een half uur lang mij geprobeerd over te halen (nogal aardig uitgedrukt) tot draf en galop over te gaan. Mijn hemel wat heb ik moeten knokken.
Kleine ophoudinkjes hielpen echt niet meer maar ook niet de groooooote. Mijn rechterhand doet nu gewoon zeer.
(ooit een peesblessure gehad) Daarna was het ineens weer over en stapte hij vlot maar ontspannen naar huis. Het was me een uurtje natuurbeleven/-genieten wel hoor. 
Besloten om weer een ritje te maken. De eerste 10 minuten gingen lekker vlotjes.

All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
JAnneke, hij was gewoon heel vrolijk en hij wilde graag zijn ei kwijt.
Na zijn uitspatting was hij weer super braaf.
Als ik met Zort de duinen in ga dan kan ik ook zeker zo iets verwachten.
Heerlijk toch , eerst goed kanllen en dan lekker braaf.
Komt goed met jou paardje.
Na zijn uitspatting was hij weer super braaf.
Als ik met Zort de duinen in ga dan kan ik ook zeker zo iets verwachten.
Heerlijk toch , eerst goed kanllen en dan lekker braaf.
Komt goed met jou paardje.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Claudia@ ik zou willen dat ik hem dan op dit soort momenten eens echt los durfde te laten in het zand. Maar daarvoor ben ik toch te veel schijtert. Hij wil dan nog wel eens een bok geven of zijn hoofd naar beneden gooien. En dan die rem hé......Maar ik denk dat het voor hem best eens goed zou zijn als hij zich een keertje uit zou kunnen kuren.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Als ik ze de hele weg laat stappen worden ze ook gek, ze moeten toch wel een beetje der ei kwijt kunnen
.

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Roosjuh@: Vlin kan zijn ei gelukkig kwijt in de wei.
Vanmiddag had ik toch weer mijn oude Vlinnie terug. Lekker vlot stappen met los teugeltje en rond kijken met de oortjes naar voren gepriemd. Heerlijk. Ook het draven ging lekker en hij had nergens het idee dat de turbo weer aan moest. Het was weer echt genieten. En dat alles met het zonnetje in de rug.

Vanmiddag had ik toch weer mijn oude Vlinnie terug. Lekker vlot stappen met los teugeltje en rond kijken met de oortjes naar voren gepriemd. Heerlijk. Ook het draven ging lekker en hij had nergens het idee dat de turbo weer aan moest. Het was weer echt genieten. En dat alles met het zonnetje in de rug.

All that we see
All that we seem
All that we seem
Maar je ei kwijt raken onder het zadel is heel anders dan in een weiland.Jankeke schreef:Roosjuh@: Vlin kan zijn ei gelukkig kwijt in de wei.
Vanmiddag had ik toch weer mijn oude Vlinnie terug. Lekker vlot stappen met los teugeltje en rond kijken met de oortjes naar voren gepriemd. Heerlijk. Ook het draven ging lekker en hij had nergens het idee dat de turbo weer aan moest. Het was weer echt genieten. En dat alles met het zonnetje in de rug.![]()

Zortin kan zich onder het zadel heel anders uiten dan als hij los uit zijn dak gaat in de bak.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
gelukikg wel Claudia.
als je ze soms gek ziet doen in bak/wei dan denk je" blij dat ie dat niet doet als ik er op ziet
"
menpaardje was ook behoorlijk heet vanmiddag van alle wind,bladeren, en later nog regen,daar had ie echt de pest van in zeg!
als je ze soms gek ziet doen in bak/wei dan denk je" blij dat ie dat niet doet als ik er op ziet

menpaardje was ook behoorlijk heet vanmiddag van alle wind,bladeren, en later nog regen,daar had ie echt de pest van in zeg!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Vanmiddag niet zoveel tijd, dacht ik. Moest het één en ander opmeten van Vlin i.v.m. een zweet deken. Ik ben dus niet met hem gaan rijden maar wel een eind gaan wandelen. Nou het was een goede "schrik"training (gaap in het kwadraat).
Eerst al met die blikkerige rolmaat rond zijn hals en zijn billen (gaap), toen een nieuw, smal pad omgeven door hagen (gaap), 4x heen en terug over een bruggetje (gaap), over een toevallig stuk plastic (gaap), langs een picknicktafel met het baasje er boven op (gaap), tussen twee vlak op elkaar staande palen lopen (gaap) en onder een volleybalnet door (........... shreeeeekkk) dat was pas eng, nee dat deed hij echt niet hoor, hij kwam zelfs niet in de buurt. Lekker dier mijn Vlinnie.
Achteraf had ik net zo goed kunnen gaan rijden want ik ben wel zo'n 3 kwartier weggeweest en het was nog lang niet donker. Maar dit was ook erg leuk en zinvol. Enne....er was nu geen spatje oververhitting te bespeuren.
Eerst al met die blikkerige rolmaat rond zijn hals en zijn billen (gaap), toen een nieuw, smal pad omgeven door hagen (gaap), 4x heen en terug over een bruggetje (gaap), over een toevallig stuk plastic (gaap), langs een picknicktafel met het baasje er boven op (gaap), tussen twee vlak op elkaar staande palen lopen (gaap) en onder een volleybalnet door (........... shreeeeekkk) dat was pas eng, nee dat deed hij echt niet hoor, hij kwam zelfs niet in de buurt. Lekker dier mijn Vlinnie.
Achteraf had ik net zo goed kunnen gaan rijden want ik ben wel zo'n 3 kwartier weggeweest en het was nog lang niet donker. Maar dit was ook erg leuk en zinvol. Enne....er was nu geen spatje oververhitting te bespeuren.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Vlinnie kan wel als voorbeeld dienen voor onze F-jes behendigheidsdag op 28 november.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat leuk Anita! Ga je dat organiseren voor alle F-jes bij jou. Leuk joh. Ik vind dat wandelen en nieuwe dingen doen met Vlin zo wie zo erg leuk. Soms zelfs leuker als rijden. Je bent zo lekker ontspannen met hem bezig en soms is het echt lachen. Zul je met de F-jes ook merken. Waar je denkt dat ze bang voor zijn gaan ze vlot aan voorbij met twee hoefjes in hun neus maar de dingen waarvan je denkt "dat doen ze wel" gaan ze vol in de ankers. Zo ook met dat bruggetje. Ik dacht echt, dat lukt me voor geen meter....... vier keer erover heen, rond kijkend, stront snuffelend (het blijft een "hengst") en over de rand in het water kijkend. Hij was net een toerist!
All that we see
All that we seem
All that we seem