Het A-tjes topic deel 3!
Re: Het A-tjes topic deel 3!
staat d'r goed reinou!
hoe is het met adje nu?
hoe is het met adje nu?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
-
Vandaag Anca weer even gereden. Pfoeh, en die zette haar nekkie er even goed op! Ik had moeite om alles weer los te rijden... Tja en bij het nekkie in het begin de turbo. Maar dat ging later weer beter.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Wat voor een maat deken heb je, Reinou?
Ik ben heel benieuwd hoe jullie zadelproef zal gaan.
Eigenlijk hoe al jullie zadelproeven gaan!
Tamara je rijdt de zadelproef dan ook niet zelf?
Ik ben heel benieuwd hoe jullie zadelproef zal gaan.
Eigenlijk hoe al jullie zadelproeven gaan!
Tamara je rijdt de zadelproef dan ook niet zelf?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
wat een lief plaatje....
dank voor jullie sterktewensingen
hij heeft nu weer 4 dagen stil (in de wei) gestaan en wil morgen eens even kijken hoe t ervoor staat. als het morgen nog niet goed is moet er maar even iemand naar komen kijken.

dank voor jullie sterktewensingen

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
De deken is maatje 185. Liesje is nogal breedgeschouderd 
Oefenen ging vandaag best fijn. Ze wordt steeds losser, maar krijgt ook meer last van d'r dikke vacht. Kreeg er dus niet zo veel vaart in. Vrijdag maar weer op het land oefenen, kijken hoe dat gaat. En zaterdag de grote test met Fjordsport in Hoornsterzwaag
Ben wel heel blij dat ik voor een A ipv een B proef heb gekozen. Aan de galop moeten we nog heel hard werken namelijk. Ben benieuwd hoe Liesje tussen vreemde fjorden te rijden is.
Misschien gaat ze komende winter ook voor de wagen. Anne en ik denken allebei dat ze er geschikt voor is, dus we zullen zien

Oefenen ging vandaag best fijn. Ze wordt steeds losser, maar krijgt ook meer last van d'r dikke vacht. Kreeg er dus niet zo veel vaart in. Vrijdag maar weer op het land oefenen, kijken hoe dat gaat. En zaterdag de grote test met Fjordsport in Hoornsterzwaag

Misschien gaat ze komende winter ook voor de wagen. Anne en ik denken allebei dat ze er geschikt voor is, dus we zullen zien

hoe was het vandaag caro?
@charret, nee ik rij hem ook niet zelf, mutsie hé. Maar ik ben daar veel te nerveus voor, laat een ander het maar doen!
@charret, nee ik rij hem ook niet zelf, mutsie hé. Maar ik ben daar veel te nerveus voor, laat een ander het maar doen!
Nou, Marjan zag ook dat hij achter wat stijf was.. maar niet erg genoeg om te stoppen met rijden. Wat moet ik nou... da bellen??
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
- Thessa Keizer
Hier nog een A-tje flink in training voor de zadelproef
Waarschijnlijk rijd ik de zadelproef toch ook niet zelf, wilde eerst het dressuur gedeelte zelf doen maar toch maar besloten dan mijn vriendin alles met hem rijd, Aike word er namelijk niet fijner op als je wisselt qua ruiter hebben we ondervonden en aangezien ik een grote meut ben met het springen en buiten rijden die dus door mijn vriendin gedaan zouden worden, nu ook maar besloten dat zij dan ook het dressuur gedeelte maar rijd. Wil natuurlijk wel slagen voor die zadelproef :))Toch jammer dat ik zelf niet wat meer lef heb hoor, zou het zo leuk vinden om dit zelf met hem te doen, terwijl ik thuis dus wel met hem spring en ook gewoon start met dressuurwestrijden wat dan gewoon goed gaat, alleen met buiten rijden blijf ik een muts, terwijl Aike echt super braaf is buiten, ach nou ja
Groetjes Thessa

Groetjes Thessa

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
-
zalie is weer helemaal goedgekeurd! we zijn al weer lekker aan het rijden, alles op zn tijd natuurlijk, maar mevr heeft er zin in!
leuk dekentje! maat 185!! zalie heeft 195!! ook voor dr schouders en ze is natuurlijk erg lang!
caro, ik zou het toch doen, als is het voor de zekerheid en voor advies.
beter dat hij zegt er is niks, dan dat je blijft sukkelen!
leuk dekentje! maat 185!! zalie heeft 195!! ook voor dr schouders en ze is natuurlijk erg lang!
caro, ik zou het toch doen, als is het voor de zekerheid en voor advies.
beter dat hij zegt er is niks, dan dat je blijft sukkelen!
Azalie :: Isabeau
hihi... Adanco heeft ook dekenmaat 195. Die maat had ik ook altijd op mijn kwpn paard van 1.64m.
Ik zal Jose eens vragen of er nog een da komt deze week en anders moet ik zelf maar even een afspraak maken.
Mijn instructrice zei dat ik wat van de binnenkant van de achterhoeven af moest (laten) veilen. dat dat de knieen ontlast.. maar ik durf er zelf niet zo goed aan te knutselen ben ik bang.
Ik zal Jose eens vragen of er nog een da komt deze week en anders moet ik zelf maar even een afspraak maken.
Mijn instructrice zei dat ik wat van de binnenkant van de achterhoeven af moest (laten) veilen. dat dat de knieen ontlast.. maar ik durf er zelf niet zo goed aan te knutselen ben ik bang.
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Voor zoiets zou ik eerder een fysio of osteopaat laten komen, dan een DA.
Ik heb vandaag weer heerlijk gereden in de bak. Hij gaat het nu echt lekker oppakken. Het overkruist galopperen wordt steeds minder. Vandaag op beide kanten 3 rondjes goed gegaloppeerd
En verder een beetje wijken en schouder binnen. Dat pakt hij ook al goed op
Hij leert het nog wel eens
Ik heb vandaag weer heerlijk gereden in de bak. Hij gaat het nu echt lekker oppakken. Het overkruist galopperen wordt steeds minder. Vandaag op beide kanten 3 rondjes goed gegaloppeerd

En verder een beetje wijken en schouder binnen. Dat pakt hij ook al goed op

Hij leert het nog wel eens

Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
zou er idd ook even iemad bij halen carolien. Ik weet nog wel een goede fysio
Wat sneu met adanco nou...
Alinde gaat redelijk goed. Ze zit niet helemaal lekker in de vacht al is het wel wat opgeknapt. Zit er over te denken als ze weer thuis is toch een dekentje op te gooien, maar daar ben ik nog niet over uit.
Ik kom zelf 2/3 trainen bij bart en het gaat redelijk. Het trekken gaat super, maar uitkijken dat ze niet met haar hoofd scheef gaat lopen.
Het mennen zelf is ze de laatste 2 weken zo ontzettend druk!!! echt niet normaal. IK hoop dat het gewoon even een fase is ofzo, want als ze zo is met de abop zou het geen A worden en dat hoop ik zo graag. Als het maar 1 atje is dan is het super maakt niet uit voor welke proef?
Met jullie Atjes ook allemaal goed met trainen?
Alinde gaat redelijk goed. Ze zit niet helemaal lekker in de vacht al is het wel wat opgeknapt. Zit er over te denken als ze weer thuis is toch een dekentje op te gooien, maar daar ben ik nog niet over uit.
Ik kom zelf 2/3 trainen bij bart en het gaat redelijk. Het trekken gaat super, maar uitkijken dat ze niet met haar hoofd scheef gaat lopen.
Het mennen zelf is ze de laatste 2 weken zo ontzettend druk!!! echt niet normaal. IK hoop dat het gewoon even een fase is ofzo, want als ze zo is met de abop zou het geen A worden en dat hoop ik zo graag. Als het maar 1 atje is dan is het super maakt niet uit voor welke proef?
Met jullie Atjes ook allemaal goed met trainen?
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Ik ben zooooooooo blij dat ik vorig jaar al mijn AA heb gehaald haha.. ff pesten
Ga wel in Roden voor L2 fjordsport trouwens.
Dank voor je PBtje Lisa.. Volgende week gaan we foto's maken van Flinn en dan zet ik ze op PP.
Het gaat heel goed met hem en ik vind hem natuurlijk de aaaalllermooiste!
Vandaag heerlijk gereden, hij voelde goed en was lekker fris en fruitig.

Dank voor je PBtje Lisa.. Volgende week gaan we foto's maken van Flinn en dan zet ik ze op PP.
Het gaat heel goed met hem en ik vind hem natuurlijk de aaaalllermooiste!
Vandaag heerlijk gereden, hij voelde goed en was lekker fris en fruitig.
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Ik zou er ook wel even iemand naar laten kijken als hij al zo'n tijd kwakkelt met z'n benen/voeten. Of loopt hij nu weer goed, Carolien?
Ik ben ook zo blij dat Liesje vorig jaar de proeven heeft gedaan. Alleen de zadelproef nog. Ja of de Fjordsport, maar daar heb ik geen haast mee. De training gaan steeds beter. Ik baal alleen dat mijn zadel wat begint te schuiven door Alies haar dikker wordende buik. Toch maar een voorsingeltje lenen denk ik.
Fijn dat Karev, Alinde, Lies en Aike het zo goed doen. De zadelproef zou ik ook wel nerveus voor zijn hoor, Tamara.
Voor je gevoel hangt er best wat vanaf he? Tenminste, je kunt het altijd verbeteren, maar je wilt ook niet 'afgaan' voor jezelf.
Ik ben ook zo blij dat Liesje vorig jaar de proeven heeft gedaan. Alleen de zadelproef nog. Ja of de Fjordsport, maar daar heb ik geen haast mee. De training gaan steeds beter. Ik baal alleen dat mijn zadel wat begint te schuiven door Alies haar dikker wordende buik. Toch maar een voorsingeltje lenen denk ik.
Fijn dat Karev, Alinde, Lies en Aike het zo goed doen. De zadelproef zou ik ook wel nerveus voor zijn hoor, Tamara.
Voor je gevoel hangt er best wat vanaf he? Tenminste, je kunt het altijd verbeteren, maar je wilt ook niet 'afgaan' voor jezelf.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ik zit nog steeds op mijn roze wolk. Anka doet het erg goed en heb gister zaalig gereden. Ze heeft al een A voor de zadelproef, dus nu alleen nog de punten op de keuring en hopen op het sterschap. Lijkt me erg leuk haar tzt voor de wagen te laten beleren om een menproef te doen. Heb het idee dat ze mooi zal staan in het tuig. En Fjordsporten denk ik volgend jaar.
@Carolien: ik zou er een DA bij halen en indien nodig hoefsmid. Zou niet zelf gaan knutselen nee.
@Carolien: ik zou er een DA bij halen en indien nodig hoefsmid. Zou niet zelf gaan knutselen nee.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
hoe zit het eigenlijk met ster worden. Stel karev haalt een a dit jaar, dan is ze model. Als ik dan in 2010 naar de keuring ga, kanze dan gelijk al ster worden? En hoe? min. 37 punten, of moet je dn 2 proeven hebben?
Volgens mij kan Karev mocht ze nu een A halen volgend jaar ster worden op de keuring. Ze heeft dan 37 pt nodig en wordt dan 1e klasse model en met een A op zak ster. Tenminste volgens wat ik me van de regels herinner. En met een A voor men- of trekproef kan ze vervolgens prestatie worden (ik denk alvast vooruit
).

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Klopt helemaal Annemarie zoals je het typt. min. A + min. 37 pnt. is ster (mits je natuurlijk al model bent).Annemarie schreef:Volgens mij kan Karev mocht ze nu een A halen volgend jaar ster worden op de keuring. Ze heeft dan 37 pt nodig en wordt dan 1e klasse model en met een A op zak ster. Tenminste volgens wat ik me van de regels herinner. En met een A voor men- of trekproef kan ze vervolgens prestatie worden (ik denk alvast vooruit).
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ok, dat dacht ik al idd. nou we gaan ervoor,haha
hey maar caro, heb je er een fjord bij?? een fje, vertel vertel!!
hey maar caro, heb je er een fjord bij?? een fje, vertel vertel!!