even voorstellen
- svennieboy
even voorstellen
Hallo
Ben sinds deze week weer aangemeld op dit forum. Ben al een poos lid maar in die tijd kwam er prive behoorlijk wat tussen dus ben eigenlijk nooit actief geweest.
Maar heb mijn paardje nog steeds en op een gegeven moment wil je ook wel eens contact met mensen die ook van die heerlijke gele monsters hebben. Ze zijn toch een slag apart.
Ik ben dus Cynthia en mijn paard heet Sven en heb hem dit jaar al 10 jaar.
De tijd gaat echt snel. Ik doe eigenlijk van alles met hem. Heerlijke lange buitenritten, dressuur, springen gewoon lekker doen waar we op dat moment zin in hebben. Ben nu ook al een poosje in de wedstrijdsport bezig en gaat langzaam maar gestaag steeds beter. Dit weekend lekker naar de Veluwe heerlijke lange dagtochten maken. ik hoop dat ik veel hier kan lezen (dat sowieso) leren en contacten maken met anderen.
Ben sinds deze week weer aangemeld op dit forum. Ben al een poos lid maar in die tijd kwam er prive behoorlijk wat tussen dus ben eigenlijk nooit actief geweest.
Maar heb mijn paardje nog steeds en op een gegeven moment wil je ook wel eens contact met mensen die ook van die heerlijke gele monsters hebben. Ze zijn toch een slag apart.
Ik ben dus Cynthia en mijn paard heet Sven en heb hem dit jaar al 10 jaar.
De tijd gaat echt snel. Ik doe eigenlijk van alles met hem. Heerlijke lange buitenritten, dressuur, springen gewoon lekker doen waar we op dat moment zin in hebben. Ben nu ook al een poosje in de wedstrijdsport bezig en gaat langzaam maar gestaag steeds beter. Dit weekend lekker naar de Veluwe heerlijke lange dagtochten maken. ik hoop dat ik veel hier kan lezen (dat sowieso) leren en contacten maken met anderen.
Startgerechtigd voor de L1
We gaan ervoor!!!!!
We gaan ervoor!!!!!
Re: even voorstellen
Hoi Cynthia, welkom hier!
Ik ben Anna, 24 jaar en heb een tweejarige merrie, Dani (v. Stedjeblakken). Daarnaast rij ik op Gillian, ook een fjord. Ik heb thuis een vriend, een hond en (helaas nog maar) 2 katten. Naast paardrijden heb ik sinds kort het stijldansen weer opgepakt.
Veel plezier hier!
Ik ben Anna, 24 jaar en heb een tweejarige merrie, Dani (v. Stedjeblakken). Daarnaast rij ik op Gillian, ook een fjord. Ik heb thuis een vriend, een hond en (helaas nog maar) 2 katten. Naast paardrijden heb ik sinds kort het stijldansen weer opgepakt.
Veel plezier hier!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
-
Welkom hier! Ik ben Suzanne en ben samen met man Leo, dochters Jessie en Evi de gelukkige eigenaar van 5 jarige merrie Anca, haar 1jarige dochter Evita en 13jarige minishetmerrie Jasmijn.
Veel lees- en schrijfplezier hier.
Veel lees- en schrijfplezier hier.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Welkom hier!!
Wat is de afstammimg van sven??
Ik ben Esther, in bezit van Jeskim (Zidar x Damsig) van 20, drachtig van Drafur en Tea (Halldor x Brusvein) van 11.
Naast deze twee fjordendames heb ook nog een NMPRS genaamd Flower, zij is 1 jaar.
Naast paarden heb ik bij mij thuis twee kittens en drie konijnen en mijn hond is bij mijn uit huis gaan een paar maanden geleden bij mijn ouders gebleven..
Veel plezier hier!!
Wat is de afstammimg van sven??
Ik ben Esther, in bezit van Jeskim (Zidar x Damsig) van 20, drachtig van Drafur en Tea (Halldor x Brusvein) van 11.
Naast deze twee fjordendames heb ook nog een NMPRS genaamd Flower, zij is 1 jaar.
Naast paarden heb ik bij mij thuis twee kittens en drie konijnen en mijn hond is bij mijn uit huis gaan een paar maanden geleden bij mijn ouders gebleven..
Veel plezier hier!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Cindy+Uniek
Hoi, wij hebben elkaar al in een ander topic ontmoet 
ik ben dus Cindy en samen met mijn man heb ik een eigen stalletje met 4 paarden
Uniek, mijn fjordenmerrie van 10 die ik van veulen af aan heb
Dj, haar zoon, nog hengst van 2, zelf gefokt (met wildvlekken
)
Bertus, shethengstje van 1
Wannahave, NRPS hengstveulen zwartbont, gaan we volgende week ophalen
veel plezier verder op het forum!

ik ben dus Cindy en samen met mijn man heb ik een eigen stalletje met 4 paarden
Uniek, mijn fjordenmerrie van 10 die ik van veulen af aan heb
Dj, haar zoon, nog hengst van 2, zelf gefokt (met wildvlekken

Bertus, shethengstje van 1
Wannahave, NRPS hengstveulen zwartbont, gaan we volgende week ophalen
veel plezier verder op het forum!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- svennieboy
Wat leuk allemaal verschillende leeftijden en toch gek op die eigenwijze beesten.
Sven is er een van Michael x Havstad. Is niet echt een bekende hengst heeft het jammergenoeg niet lang
mogen maken in de hengstenbuisnes. Heb ook nog maar 1 halfbroertje van hem gezien zolang als ik hem heb.
Heb hem al vanaf dat hij 2,5 was. Daarvoor reed ik op een verzorgfjord en daar is het allemaal begonnen. Toen kon ik Sven kopen en zijn we ook gelijk blijven hangen. Heb hem zelf beleerd en verder is het gewoon zo'n slimmerd. Halsters, deuren, draden niks is veilig voor hem
. Verder woon ik met mijn vriend samen. Ben 26 jaar en hebben we 3 katten. Werk fulltime door de weeks en verder moet ik de tijd dus over mijn 2 kerels verdelen.
.
Sven is er een van Michael x Havstad. Is niet echt een bekende hengst heeft het jammergenoeg niet lang
mogen maken in de hengstenbuisnes. Heb ook nog maar 1 halfbroertje van hem gezien zolang als ik hem heb.
Heb hem al vanaf dat hij 2,5 was. Daarvoor reed ik op een verzorgfjord en daar is het allemaal begonnen. Toen kon ik Sven kopen en zijn we ook gelijk blijven hangen. Heb hem zelf beleerd en verder is het gewoon zo'n slimmerd. Halsters, deuren, draden niks is veilig voor hem

We gaan ervoor!!!!!
We gaan ervoor!!!!!
Welkom en veel plezier hier!
Ik ben Marijke en ik heb samen met mijn vriend Dennis fjord Rosco en trekpaard Cratos.
Ik ben Marijke en ik heb samen met mijn vriend Dennis fjord Rosco en trekpaard Cratos.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Maar welkom weer hier Cynthia. Leuk dat je ook op de CK was! En je hebt les van Heidie toch?
Ik in het kort: Annabel, 24 jaar en eigenaresse van 3 jarige ruin Cai (v. Anton) en sinds kort veulen Flamingo (v. Sebastiaan). Daarnaast rijdt ik Anton, Binkie, Drafur en heel sporadisch nog eens Sas, wanneer ik de tijd er voor kan vinden.
(maar denk dat als je mij nog herinnert het nog uit de tijd van Noor is, die ik in Tuk reed)
Geluk is de vrucht van intens werk
- svennieboy
Bella@ Heb je nog wel tijd over om te slapen en zo vind het al moeilijk om Sven 4 keer in de week in te plannen
. Maar was idd om de CK dit jaar maar was nog nieuw dus kan me even niet meer voor de geest halen wie. Stond je toevallig naast mij bij de keuring met Thea was dat geloof ik. Maar leuk dat je mij nog wel herinnert
En die keer in Tuk weet ik ook nog wel alleen natuurlijk geen gezichten meer dat is mijn zwakke punt
en dat al op mijn 26ste. Maar daar ben je nu helemaal weg en staat nu bij van de berg als ik dat zo tussen de regels door lees. Hoe weet je dan van Heidi echt sta met mijn oren te flapperen hier, maar heb idd les van haar ja. Wat leuk allemaal dit 

We gaan ervoor!!!!!
We gaan ervoor!!!!!
Hoi en welkom op FW. Voordat ik me voorstel wil ik even zeggen dat ik nu al fan ben van jouw paard vanwege zijn vader. Sinds een week ben ik namelijk in het bezit van een kleindochter van Michael. Daarover later meer.
Ik ben Anita, 47 jr. en getrouwd met Jeroen.
Hier loopt een Fjordenfamilie van 4 paarden bestaande uit moeder Meline (v. Havstad) en haar zoons Celony en Djambo (v. Balony) en Ferro (v. Karant). Kind nr. 4 is op komst (v. Rudsmo).
Daarnaast hebben we er sinds een week een nieuw merrieveulen bij. Zij heet Fendora (v. Ansgar Skellerrød en m. Tanja). Haar moeder Tanja is dus een dochter van Michael. Ik ben helemaal gek op die lijn vanwege het prachtige kleurtje dat de meeste paarden uit die lijn hebben. Fendora lijkt ook heel mooi donker te gaan worden.
Tot slot krijgen we er deze winter 3 logeetjes bij. Fugo (v. Hermansen van Anna hier op FW) en Finn (v. Reinar van Lindy op FW) zijn al gearriveerd en Freyr (v. Reinar van Pasja op FW) komt aanstaande zaterdag deze kant op.
Dat brengt het totaal aantal Fjorden de komende winter op 8.
Ik ben Anita, 47 jr. en getrouwd met Jeroen.
Hier loopt een Fjordenfamilie van 4 paarden bestaande uit moeder Meline (v. Havstad) en haar zoons Celony en Djambo (v. Balony) en Ferro (v. Karant). Kind nr. 4 is op komst (v. Rudsmo).
Daarnaast hebben we er sinds een week een nieuw merrieveulen bij. Zij heet Fendora (v. Ansgar Skellerrød en m. Tanja). Haar moeder Tanja is dus een dochter van Michael. Ik ben helemaal gek op die lijn vanwege het prachtige kleurtje dat de meeste paarden uit die lijn hebben. Fendora lijkt ook heel mooi donker te gaan worden.
Tot slot krijgen we er deze winter 3 logeetjes bij. Fugo (v. Hermansen van Anna hier op FW) en Finn (v. Reinar van Lindy op FW) zijn al gearriveerd en Freyr (v. Reinar van Pasja op FW) komt aanstaande zaterdag deze kant op.
Dat brengt het totaal aantal Fjorden de komende winter op 8.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hoi Cynthia, welkom hier.
Ik ben Viv en trotse fjordenmoeder van Cadiz waar ik ohz mee rij en mijn man Andy mee ment.
Ik ben Viv en trotse fjordenmoeder van Cadiz waar ik ohz mee rij en mijn man Andy mee ment.
hoi Cynthia,
Ik ben tamara en ik ben de trotse eigenaar van Karev, de 5 jarige sebastian x kalypso merrie
Ik ben tamara en ik ben de trotse eigenaar van Karev, de 5 jarige sebastian x kalypso merrie
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Welkom hier!
Ik ben Roselie, de trotse mama van Dancer, 23(onbekendXonbekend)en Ekdal(TimorXAnton)vandaag 17 maanden!
Dancer heb ik al 12.5 jaar en Ekdal vanaf 11 maanden.
Dancer is met pre pensioen en Ekdal moet nog aan de slag haha
Veel plezier!
Ik ben Roselie, de trotse mama van Dancer, 23(onbekendXonbekend)en Ekdal(TimorXAnton)vandaag 17 maanden!
Dancer heb ik al 12.5 jaar en Ekdal vanaf 11 maanden.
Dancer is met pre pensioen en Ekdal moet nog aan de slag haha

Veel plezier!
Hoi, welkom hier.
Ik ben Mirjam en verzorg s´morgens Ukie de fjord, Zowie en Kiki de shetten (alle drie van mijn dochter)en Inga
de fjord van mijn vader.
Veel plezier op FW
Ik ben Mirjam en verzorg s´morgens Ukie de fjord, Zowie en Kiki de shetten (alle drie van mijn dochter)en Inga
de fjord van mijn vader.
Veel plezier op FW
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
@Cynthia: Nee Tea was Esther Weemstra. Ik liep en reed met Bink die dag. Verder ben ik dus érg goed in namen en gezichten
...Tuk kom ik nog sporadisch om daar Sas te doen. En nu inderdaad fulltime in Wanneperveen, samenwonend met Theo vd Berg.
Hoe ik weet van Heidi? Via Theo zijn zus/Barts dochter Esther. En Heidi is destijds getrouwd met Anton voor de koets

Hoe ik weet van Heidi? Via Theo zijn zus/Barts dochter Esther. En Heidi is destijds getrouwd met Anton voor de koets

Geluk is de vrucht van intens werk
Hoi Cynthia, volgens mij heb ik de hele tijd naast jou gestapt bij het defilé!
Leuk dat je je hier weer hebt aangemeld!
Nou, als jij dezelfde bent als die ik denk dat jij bent
, dan weet je al iets over Ody en mij.
Ik ben dus Lotte, 24 jaar en trotse eigenaresse van Ody! Ik zit in mijn laatste jaar van de studie orthopedagogiek en werk daarnaast als groepsleidster in een huis voor mensen met een verstandelijke beperking. Ik woon samen met mijn vriend Koert en we hebben samen twee katten.
Veel plezier op FW!

Leuk dat je je hier weer hebt aangemeld!
Nou, als jij dezelfde bent als die ik denk dat jij bent

Ik ben dus Lotte, 24 jaar en trotse eigenaresse van Ody! Ik zit in mijn laatste jaar van de studie orthopedagogiek en werk daarnaast als groepsleidster in een huis voor mensen met een verstandelijke beperking. Ik woon samen met mijn vriend Koert en we hebben samen twee katten.

Veel plezier op FW!

- kristelhans
Hoi en welkom hier op dit gezellige kletsforum!
Mijn naam is Kristel (29) en ik ben trotse eigenaresse en mega fan van mijn 4 jarige, grote (1.52m) ruin Beer (officieel Björn). Beer zul je genoeg voorbij zien komen hier want ik ben DOL op foto's posten haha! Hij is sinds juli onder het zadel en hij doet dit heeeeeel braaf! Hij begint wat te puberen nu (lees; hij heeft zijn turbo knopje gevonden) maar hij is de goedheid zelve!
Veel lees en meedoe-plezier!
Mijn naam is Kristel (29) en ik ben trotse eigenaresse en mega fan van mijn 4 jarige, grote (1.52m) ruin Beer (officieel Björn). Beer zul je genoeg voorbij zien komen hier want ik ben DOL op foto's posten haha! Hij is sinds juli onder het zadel en hij doet dit heeeeeel braaf! Hij begint wat te puberen nu (lees; hij heeft zijn turbo knopje gevonden) maar hij is de goedheid zelve!
Veel lees en meedoe-plezier!
- nancy imka
Hallo,
Ik ben Nancy 27 jaar en heb twee fjordenmerrie's Imka en Emy. Imka is 21 jaar en Emy nu 14 maanden
Ik ben Nancy 27 jaar en heb twee fjordenmerrie's Imka en Emy. Imka is 21 jaar en Emy nu 14 maanden
Welkom Cynthia! Ik ben Anouska, 29 jaar, en in het bezit van de 4 jarige ruin Bjørn (Orsta x Havstad). Veel plezier hier!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Welkom hier,
Ik ben Kim, ben 19 jaar en in bezit van 3 fjordenkanjers!
Mijn oudste merrie Patricia. Zij is 14 jaar. Helaas staat zij nu met een peesblessure.
Dan hebben we nog Wendrika. Haar roepnaam is Wendie. Zij is 8 jaar. En dan heb ik nog een zoon van Wendie. Het 5,5 maand oude gele monster Fjelldal.
Veel plezier hier!
Ik ben Kim, ben 19 jaar en in bezit van 3 fjordenkanjers!
Mijn oudste merrie Patricia. Zij is 14 jaar. Helaas staat zij nu met een peesblessure.
Dan hebben we nog Wendrika. Haar roepnaam is Wendie. Zij is 8 jaar. En dan heb ik nog een zoon van Wendie. Het 5,5 maand oude gele monster Fjelldal.
Veel plezier hier!
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia