@ Evalien, Wodan staat nu op een kleine pensioenstal met binnenbak, eigen paddock's solarium en het is er heerlijk rustig. Ik kan me weer volledig op Wodan richten zonder gestressd heen te gaan. Ik heb er weer echt plezier in en ik zie hem hier snel vooruit gaan.
Ik denk dat fjordcup in januari onze eerste wedstrijd weer zal zijn. Voorlopig gaan we oefenen en moet ik nog één examen afleggen half december, daar richt ik me nu eerst op.
@ Kelly, wat je beschrijft klopt idd. Ik moet hem sneller los laten als hij los is, alleen kan hij binnen een fractie weer vast pakken en ben ik nog net niet snel genoeg. Dit is vooral te merken op een volte 15 m en dat hij daar langzaam aan toch 17-18 m van maakt, zonder dat ik het echt in de gaten heb. Om dat te voorkomen hou ik hem soms te lang vast.
Het is echt al heel veel beter dan aan het begin van dit jaar. Zoals ik al zei heb ik het gevoel dat we nu weer zijn op het punt waar we 2 jaar terug geëindigd zijn. Toen startte ik net L2 en door van alles en nog wat wat er in mijn leventje gebeurd is zitten we daar nog steeds, maar met de huidige facaliteiten en de rust bij mezelf gaan we komende zomer eens kijken hoe we het in de M zullen doen.