HEEEEEET!!!!!!!
HEEEEEET!!!!!!!
Zijn jullie paarden nu ook zo heet met dit weer. Vlin heeft er helemaal zin in. Hij hinnikt en dribbelt en wil alleen maar anders dan ik!! Met name de richting. Er is niets meer te merken van zijn geslof. Dan merk ik weer hoe sterk en krachtig hij is en hoe mooi hij dan kan staan om rond kijken als hij een lekker geurtje in de neus meent te krijgen. Maar ook hoe geweldig hij kan draven!!!! Heel zijn kont schudt dan heen en weer om maar zo uitgestrekt mogelijk te kunnen lopen. Toen ik hem net had dacht ik altijd dat zijn kont al in de galop zat en zijn front nog in draf en vond ik het doodeng. Maar als ik hem wat laat gaan dan kun je lichtrijden als op een grote KWPNner.
Wat is het toch een geweldig leuk en eigenwijs dier. Ik denk dat ik deze winter meer plezier van hem zal krijgen dan vorig jaar. Ik ben zo blij dat ik het toen niet heb opgegeven maar heb doorgezet!
Wat is het toch een geweldig leuk en eigenwijs dier. Ik denk dat ik deze winter meer plezier van hem zal krijgen dan vorig jaar. Ik ben zo blij dat ik het toen niet heb opgegeven maar heb doorgezet!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Re: HEEEEEET!!!!!!!
Ik ben met m'n merrie vandaag naar het Baloerveld geweest, om haar een lekker te laten uitrazen,
nu het wat kouder wordt heeft ze dat even nodig...
nu het wat kouder wordt heeft ze dat even nodig...
Manus: L1 dressuur fjordsport, L springen fjordsport.
Cikaro: A Zadelproef 92 punten
Aladin: LL dressuur fjordsport, L springen fjordsport, KNHS dressuur B+12 L1+10 L2+11 M1+2
Cikaro: A Zadelproef 92 punten
Aladin: LL dressuur fjordsport, L springen fjordsport, KNHS dressuur B+12 L1+10 L2+11 M1+2
Ché was gisteren ook aardig vlot,heeft zelfs een tijdje een beetje lopendribbelen en een bok toen hij ergens van schrok.
Na een paar rondjes stappen werd hij wel weer rustiger.
Ik dacht inderdaad ook dat het van het koudere weer kwam.
Na een paar rondjes stappen werd hij wel weer rustiger.
Ik dacht inderdaad ook dat het van het koudere weer kwam.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Nee niks van gemerkt, die vermaakt zich prima in de ziekenboeg 

Viv@ hoezo ziekenboeg????
EDIT: heb het net gelezen in ZB. Dat is flink balen zeg. Hopelijk geneest het snel en mooi.
EDIT: heb het net gelezen in ZB. Dat is flink balen zeg. Hopelijk geneest het snel en mooi.
Laatst gewijzigd door Jankeke op vr 16 okt 2009, 06:56, 1 keer totaal gewijzigd.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Jij blij, dat je niet hebt opgegeven! Dat gaat zich echt wel uitbetalen merk je nu al! In echt genieten.
Jij zweeft dus tegenwoordig in de L en D duinen.
Mijne wordt ook hoe langer hoe stouter... ahum.. (zeker met waai woei weer)
We doen natuurlijk al even niets...
(hoor in gedachten de kindertjes op de manege ook nog mopperen, ze is helemaal niet zo lief en braaf als anders.... (dan had ik bv 2 wkn geen tijd gehad om te rijden, grinnnikkk)
Dus had ze laatst met monsteren stalgenootje al tot 3 x toe tuk, door zoef.. de hoek om te rennen het erf op, terwijl ze rechtdoor moest..
Madam staat op rust, maar vliegt en fladdert vrolijk door de wei...
Gisteren op zijn fjords hoor, in relaxt drafje...
En ahum, ze dreef de smid tot wanhoop.. Sjol moest naar links.. ging naar rechts... Sjol moest naar rechts, ging naar links.. Sjol moest naar...
Nou jullie raden het wel, precies alles doen wat niet de bedoeling was.
Lelijke kleine rat.. Smid snapte er niets van, ze is anders zo braaf....
Stout paard!!!!! (ik ben gek op mijn stoute paard, daarom vond ik haar altijd zo leuk en nu nog!)
Jij zweeft dus tegenwoordig in de L en D duinen.
Mijne wordt ook hoe langer hoe stouter... ahum.. (zeker met waai woei weer)
We doen natuurlijk al even niets...
(hoor in gedachten de kindertjes op de manege ook nog mopperen, ze is helemaal niet zo lief en braaf als anders.... (dan had ik bv 2 wkn geen tijd gehad om te rijden, grinnnikkk)
Dus had ze laatst met monsteren stalgenootje al tot 3 x toe tuk, door zoef.. de hoek om te rennen het erf op, terwijl ze rechtdoor moest..
Madam staat op rust, maar vliegt en fladdert vrolijk door de wei...
Gisteren op zijn fjords hoor, in relaxt drafje...
En ahum, ze dreef de smid tot wanhoop.. Sjol moest naar links.. ging naar rechts... Sjol moest naar rechts, ging naar links.. Sjol moest naar...
Nou jullie raden het wel, precies alles doen wat niet de bedoeling was.
Lelijke kleine rat.. Smid snapte er niets van, ze is anders zo braaf....
Stout paard!!!!! (ik ben gek op mijn stoute paard, daarom vond ik haar altijd zo leuk en nu nog!)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Dominique, had vorig jaar niet durven denken dat ik nu een stout, eigenwijs paard leuk zou vinden! Maarrrrr.....het moet niet de spuigaten uit gaan lopen, ik wil toch wel graag het laatste woord hebben.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Een jaar geleden had hier een heel ander berichtje van jou gestaan Janneke als Vlin deed zoals hij nu deed. Je kunt echt trots zijn op jezelf dat je hebt doorgezet waardoor je er nu zo tegen aan kan kijken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

In elk geval nog geen last van. Nis was woensdagmorgen bij krap 7 graden erg braaf en gisteravond met les was Anka zelfs kuikenbraaf. Dus nee, dames hier hebben (nog) geen herfst in de bol haha
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Karev de eerste 500 meter naar het Ballooerveld wel, daarna niet. Maar dat weet Pernille momenteel beter,haha
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- kristelhans
Ik was vanmiddag in de binnenbak aan het rijden maar daar ging de wind ook als een gek doorheen (qua geluid alleen)..rammelende dingen, dolle vogels en meer spoken haha.. Beer heeft welgeteld éénmaal zijn oren naar voren geprikt en met een boogje van de hoefslag gelopen en daarna was het klaar.. Ik ga zondagochtend het bos weer in..ben benieuwd hoe ie dan is..is alweer even geleden!
Ben net weer terug van een ruig rondje Distelberg. De eerste drie kwartier had ik een vlot, leuk en nieuwsgierig paardje aan de teugel. Dus werd het tijd voor een wat ruimer drafje......tja....en dat ging zo ruim dat hij in een (bijna bokkende) galop zat, dus terug in draf, stap en weer in galop (de draf sloeg hij gemakshalve maar over) die erg ruig ging maar ik kreeg hem wel weer in de draf maar daarna was het over met de pret en drie kwartier lang heeft hij zijn uiterste best gedaan om zo snel mogelijk thuis te zijn. Maar hij had de grote pech dat ik hem dwarsboomde in al zijn plannen. Toen hij zelfs langs zijn wei met zijn 3 vriendinnen kwam en eigenlijk dáár meteen in wilde gaf hij alles na deze poging maar op en stapte braaf aan een lange teugel naar huis, hé,hé, eindelijk de rust er weer in.
En toch........toch blijf ik hem leuk vinden!!
En toch........toch blijf ik hem leuk vinden!!
Laatst gewijzigd door Jankeke op vr 16 okt 2009, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
All that we see
All that we seem
All that we seem
- kristelhans
Goed zo Janneke! Dat gedribbel hoort ook wel bij de herfst joh! Alles waait en ze hebben dan vaak wel de kolder in de kop! Goed voor je zelfvertrouwen toch, dit soort ritjes?
Kristel, inderdaad het waaide ontzettend, alles bewoog heen en weer en er waaide zelfs van alles om ons heen. En dan is hij wat dat betreft toch vrij cool. Hij schrikt er niet zo van maar hij is dan wel erg ADHD.
Laatst gewijzigd door Jankeke op za 17 okt 2009, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Caylinn is ook verschrikkelijk heet op het moment
Gelukkig kan ik er (nog) wel om lachen 

Ereplaatsje voor

nou echt heet wil ik niet zeggen maar wel meer zo dat ze nu wat extra schrikkerig doen en liever doorploeteren in turbo vaart ipv rustig verzameld te zijn, heb ze van de week ook even in de mega bak na afloop laten razen
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je het vorig jaar niet hebt op gegeven!
Ach, fris mogen ze wel zijn als je inderdaad maar het laatste woord hebt
Ach, fris mogen ze wel zijn als je inderdaad maar het laatste woord hebt

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Nu weer een uurtje terug van weer een rit. Ik moet zeggen dat ik er toch wel even tegenop zag om te gaan rijden. het waaide hier toch stevig maar het zonnetje scheen, dusss...... Vlin was heerlijk voorwaarts. We hebben eigenlijk de hele rit flink door gestapt, lekker met een lange teugel. Vlin met zijn oortjes in de waakstand en alles om zich heen bekijkend. We hebben samen allerlei sluipdoor, kruipdoor paadjes genomen en dat vindt hij (en ik) toch zo leuk he. Hij is dan zo vreselijk nieuwsgierig waar we uitkomen. Het was een heerlijk struintochtje en we zijn beiden heerlijk uitgewaaid en tevreden thuis gekomen. En hij stond nog niet op de wei of een enorme hagelbui overviel ons.
Morgenochtend weer les (op zondag!!!) Ik heb er zin in , is lang geleden.
Morgenochtend weer les (op zondag!!!) Ik heb er zin in , is lang geleden.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Tsjah ik heb hier ook zo een.
Succes in de les vandaag!
Succes in de les vandaag!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Nou, de les verliep eigenlijk boven verwachting goed. Zelfs door de hoeken!!!! gegaloppeerd.
Daarna moest ik nog een half uur terug stappen dus ik dacht "kan hij lekker opdrogen" . Nou moet ik wel zeggen dat hij behoorlijk doorstapte dus echt opdraogen zou er niet bij zijn maar toch...ware het niet dat we plotseling midden in een tocht voor aanspanningen zaten die niet stapten maar ook nog draafden, rammelden, piepten, stampten.......dus..... Vlin vond dat hij mee moest doen. Tjeetje, wat is dat pad dan lang zeg. Dus een zij pad ingeslagen maar uiteindelijk kom je toch weer op dat zelfde pad terug. Gelukkig achter een huifkar met Belgen die rustig stapten. Vlin heeft de rest alleen maar gedribbeld en thuis aangekomen was hij werkelijk drijf, maar dan ook drijfnat.
Dus, dat was me weer een tochtje!!!! je blijft je verwonderen.
Daarna moest ik nog een half uur terug stappen dus ik dacht "kan hij lekker opdrogen" . Nou moet ik wel zeggen dat hij behoorlijk doorstapte dus echt opdraogen zou er niet bij zijn maar toch...ware het niet dat we plotseling midden in een tocht voor aanspanningen zaten die niet stapten maar ook nog draafden, rammelden, piepten, stampten.......dus..... Vlin vond dat hij mee moest doen. Tjeetje, wat is dat pad dan lang zeg. Dus een zij pad ingeslagen maar uiteindelijk kom je toch weer op dat zelfde pad terug. Gelukkig achter een huifkar met Belgen die rustig stapten. Vlin heeft de rest alleen maar gedribbeld en thuis aangekomen was hij werkelijk drijf, maar dan ook drijfnat.
Dus, dat was me weer een tochtje!!!! je blijft je verwonderen.
All that we see
All that we seem
All that we seem