helaas ging dit niet vanwege haar luchtwegproblemen,
Toch heb ik haar meegenomen puur voor onze ervaring.
Vrijdagochtend even boodschapjes gedaan, moest nog snel beugelriemen hebben want mevr yara vond t nodig ze kapot te maken 1 avond van tevoren GRRR

yara naast haar grote vriendin perla op de trailer en gaan met die banaan..
Eindelijk na een lange rit aangekomen en de paardjes in hun hotel gezet.
Nu konden wij ons huisje gaan verkennen.
Het was een erg gezellige boel met heel veel ezels, niks voor yara dus die is idolaat van ezels

Lekker naar de chinees geweest waar ik het gierde van het accent van de chineese mevrouw

Vrijdgavond gegierd om mensen die nooit drank drinken en besloten hadden dit toch maar wel te doen ik moet je zeggen erg grappig maar waarom er eigenlijk zo hard gelachen werd is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.

Zaterdag vroeg wakker en op naar het wedstrijd terrein.
Veel om te zien erg leuk!
An en ik besloten om een ritje te gaan maken met perla en yara dus hu¨p opzadelen en gaan,
ooooh wat heb ik hiervan genoten mijn lieve yara zo braaf,
we moesten een klein stukje over het wedstrijdterrein en an had geen cap op

eh mevrouw wist u dat dit een fjordenvereniging is en wij morgen wedstrijden hebben, misschien kunt u ook meedoen whaaaaaaa
die meneer wist natuurlijk niet dat kelly en perla al meededen aan de wedstrijd
Maar goed ons ritje lekker aftgemaakt en wederom daarna heerlijk pizza gegeten
Zondag heb ik wat voorgelezen hier en daar, want we hadden een tekort aan lezers, en ja ook ik raakte er dit keer van in de war dat ik wel 2x niet goed gelezen heb

excuses maar gelukkig is alles goedgekomen
Yara en ik hebben meegedaan aan de behendigheid en yara was erg braaf.
yara en ik hebben ons winstpuntje behaald want we zijn alleen van het terein naar yaras hotel gestapt wat toch een hele overwinning is voor mij

Een zeer geslaagd weekend waarin ik ook heb gezien dat yara en ik eens hard aan de bak moeten
bedankt allemaal voor de gezelligheid