En dat was het zeker.
Om 6.00 ging de wekker. Snel bedje uit, aankleden en laatste spulletjes pakken. Daarna onderweg naar Cyra. Die stond lekker te maffen in haar stalletje en had natuurlijk in de enige hoop poep gelegen die er te vinden was. Leek wel een tinker. Direct halve fles cowboy magic erop gespoten, transportlapjes om en de trailer in (heerlijk een paard wat zonder enige twijfel de trailer op gaat).
Na een rustige rit aangekomen op de Veluwe Ranch waar we een stalletje besproken hadden. Cyra was er direct thuis want ze had eten. Wij in die tijd maar even het nummer gaan halen en direct door voor de behendigheid aan de hand.
Zoals verwacht vond ze er geen zak aan en was het niet boeiend. Maar vandaag was het zo erg dat ze alles wat voor haar voeten kwam gewoon plat liep hihi. Ze stond tussen de poortjes met blokjes op het punt het halve parcours te pletten en vond het vreemd dat de baas niet gewoon door liep en haar liep bulldozeren.
Uiteindelijk nog met een vlag onder haar pens gestaan die in haar spekje prikte, maar zelfs daar was ze niet van onder de indruk. Redelijk snelle tijd, maar wel veel bulldozer werk dus. Uiteindelijk werden we dit keer 11de.
Cyra haar fokkers waren ook aanwezig en die hadden haar 2 jaar niet gezien. Geloof wel dat ze het erg leuk vonden om de "kleine" weer te zien.
Lekker nog even gerust op stal, gegeten en de baas kon gaan omkleden. Met de keuring liet ze zich best redelijk zien. Ze was wat chagerijnig en happerig en liep erg in linker "stelling" om mij te kunnen happen. Soms is het wel een lekkere pismerrie hoor, vooral als je een keer met de zweep tegen haar aan komt.

Ik zag mezelf al over dat veld heen glijden met mijn witte broek, dus had mooi mijn voetbalschoenen uit de kast getrokken. Geen glijders gehad en best lekker gelopen daar.
Daarna weer terug naar stal, met Kdiez op de kar mee terug gereden (wat een knappert is het toch met zijn 3 jaar en zo netjes voor de wagen), om vervolgens spekkie weer te halen voor de parade. Beetje achteraf gestaan om te slapen, maar ze was vreselijk braaf verder.
Toen de 3 jarige voorlopige modellen aan de beurt waren hoopte ik eigenlijk alleen maar dat ze geen laatste zou worden.
Nadat de 8e en 7e al waren opgesteld wilde ik al vast gaan lopen naar voren, maar we waren nog niet aan de beurt. Pas toende 3e plek in de aanbieding was mochten wij komen...
3e plek... Mijn meisje is gewoon 3e geworden op de CK