Hij vond omdat ik van zo ver kwam het verstandig om de controle's te stoppen en het hierbij te laten. Ik mag als ik last krijg gewoon naar Leiden in het LUMC maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Daar ga ik gewoon nooit meer naar toe. Ik ga wel meteen naar artsen die wel meewerken en het beste met je voor hebben, en het niet uit een boekje halen!
Daarna gingen we als gebruikelijk even door naar Duitsland daar is de drank erg goedkoop

Je hebt daar een hele grote dierenwinkel en daar heb ik zo'n gaaf halster gezien, en aangezien Emy bijna uit haar halster gegroeit is dacht ik die is voor haar. Was het niet zo dat hij 40 euro kosten...En ik dat een beetje veel vond! Dus op naar de volgende winkel daar heb ik wat truien gekocht. En op weg naar het volgende dorp was een ruitersportzaak. Daar hing een heel gaaf hoofdstel voor 12,50 bruin. Maar ja ik heb niks bruin. Heb er nog een tijd mee rond gelopen en uiteindelijk terug gehangen

Bij de laatste winkel had ik hele leuke laarzen aan met weinig hak waar ik wel een stukje op lopen kon voor bijvoorbeeld een verjaardag... Je raadt het al uiteindelijk niet gedaan omdat ik dacht nee ik rij op de terug weg langs die dierenwinkel en haal ik als nog dat halster... Komen we daar DICHT

Al met al zit ik nu thuis spijt te hebben van al mijn niet aankopen

Maar wel helemaal blij dat ik zo goed hersteld ben van alle operatie's en revalidatie's en mn lichaam het zo goed oppakt. De arts was ook helemaal trots toen hij hoorde dat ik voor mn eerst in mn leven ging werken

Toevallig had ik als bedankje een vlaai meegenomen voor de arts en zn team dus dat kwam mooi uit met mijn laatste bezoek daar