Naar buiten
Re: Naar buiten
Wat goed om te horen Anita! Lekker samen genieten van de ritjes. Er is ook bijna niets mooier dan zelf met je paard op stap te kunnen. Doet me goed je zo te horen. 

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Wat fijn dat je zo genoten heb Anita!! Ik kan ook van het buiten rijden/mennen zo genieten
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Hahaha, gisteravond in de menles was het dus minder leuk. Madame had idd de pé in dat ze 2 dagen achter elkaar moest lopen. Omdat ik niet voorop kon lopen was het neus in de wind en drammen achter de voorganger aan. Wat ik ook probeerde, ik kreeg dat neusje niet op de loodlijn. Bovendien houd ik dat zelf maar een poosje vol en dan krijg ik pijn in mijn armen en kan ik dus niks meer. Dan wordt het echt rondjes racen, bochten afsnijden e.d. Niet leuk dus. Het liefst loop ik vooraan met haar, dan loopt ze op eigen benen en kan ik haar netjes rond krijgen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat lekker zeg. En zeker leuk om vaker te doen. Misschien zijn hoefschoenen iets voor de winterdag? De easyboots zijn erg fijn. Ik gebruikte ze ook voor de kar bij Red Bull.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift