die rechter

ze zijn zo wazig omdat veel foto's met mobiel zijn gemaakt.skreia schreef:Dat is ff een stoere bink![]()
Idd jammer dat een aantal foto's niet scherp zijn
Is hij nog steeds hengst of lang(er) hengst geweest?
Wat is zijn bloedlijn?
het is wel jammer dat hij niet is goed gekeurd maar dan moets hij wel weg dus daar ben ik wel blij om.Lovemischa schreef:aha! Daar hebben we mij favo van de hengstenkeuring. Ik heb ergens nog wel 50 foto's ofzo van hem. Ik vond hem leuk en die man die er mee liep had zijn fototoestel vergeten of batterijen waren leeg, weet ik niet meer. Hij vroeg toen of ik wat foto's wilde maken. Ik vind hem errug leuk!
klopt.Miekjuh schreef:Bart heeft Allysium toendertijd voorgebracht op de keuring. Tis een leuk paardje..
pb me je email adres nog even dan, dan zek ik de foto´s op.heleen:D schreef:het is wel jammer dat hij niet is goed gekeurd maar dan moets hij wel weg dus daar ben ik wel blij om.Lovemischa schreef:aha! Daar hebben we mij favo van de hengstenkeuring. Ik heb ergens nog wel 50 foto's ofzo van hem. Ik vond hem leuk en die man die er mee liep had zijn fototoestel vergeten of batterijen waren leeg, weet ik niet meer. Hij vroeg toen of ik wat foto's wilde maken. Ik vind hem errug leuk!
en die foto's van jou zijn heel mooi geworden.
zou je misschien nog een paar foto's kunnen sturen want ik ben er wat kwijt![]()
die man die er mee liep was mijn vader
jij had toch ook een sebastian?
we hebben ook nog een kalypso en net een eenjarige gekocht van sebastian.
ik ben ook helemaal gek van sebastian.
ik heb ook nog wel foto's die zet ik er ook nog wel op.
als ik nieuwe foto's heb zet ik ze er opLeentje schreef:he,een naamgenootje
wat en knapperd,daar wil ik wel vaker foto's van zien!