Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Mir
Bericht
door Mir » za 03 okt 2009, 14:46
Belooft wat voor de winter, drie (straks 4) van die bijdehante kereltjes

. Genoeg belevenissen zo, blijven schrijven en klikken hoor

.
-
Esther
Bericht
door Esther » za 03 okt 2009, 21:25
Die Ferro he.. Grote waffel maar ondertussen, hihi.. Weet nog een bepaald tondeuze incident, hihi..
Ferro was heel stoer aan het doen met knippen, maar de tondeuze vond Ferro toch wel heul erg eng, hihi..
Leuk dat het goed gaat, hopelijk vergeet ik de cam niet, ik zou mee gaan Freyr brengen, dus dan kan ik het cluppie eens vastleggen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » zo 04 okt 2009, 08:24
Esther schreef:Die Ferro he.. Grote waffel maar ondertussen, hihi.. Weet nog een bepaald tondeuze incident, hihi..
Ferro was heel stoer aan het doen met knippen, maar de tondeuze vond Ferro toch wel heul erg eng, hihi..
Haha, de held op sokken, wat vond hij die tondeuse een eng ding. Die maakte zo'n griezelig geluid. Maar uiteindelijk stond hij er knap op, op de keuring, dank zij jou.
Esther schreef:Leuk dat het goed gaat, hopelijk vergeet ik de cam niet, ik zou mee gaan Freyr brengen, dus dan kan ik het cluppie eens vastleggen..
Jaaa, leuk Es moet je doen. Ik bak er zelf niet veel van met mijn simpele cameraatje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Anna
Bericht
door Anna » zo 04 okt 2009, 09:09
Anita45 schreef:Esther schreef:Die Ferro he.. Grote waffel maar ondertussen, hihi.. Weet nog een bepaald tondeuze incident, hihi..
Haha, de held op sokken, wat vond hij die tondeuse een eng ding. Die maakte zo'n griezelig geluid. Maar uiteindelijk stond hij er knap op, op de keuring, dank zij jou.
Esther schreef:Leuk dat het goed gaat, hopelijk vergeet ik de cam niet, ik zou mee gaan Freyr brengen, dus dan kan ik het cluppie eens vastleggen..
Jaaa, leuk Es moet je doen. Ik bak er zelf niet veel van met mijn simpele cameraatje.
Wanneer komt Freyr dan heb je het kwartet compleet

Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren

-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » zo 04 okt 2009, 12:04
Freyr komt deze maand nog, er is nog geen precieze datum afgesproken. Jelly komt voor die tijd ook nog een keertje met Esther kijken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco