Danc heeft al een tijdje een verdikking in zijn nek. Het valt me al zo'n jaar op. In het begin was het minimaal maar nu lijkt het meer op te vallen. Je ziet het niet als je het niet weet, maar als je voelt dan voel je het wel duidelijk.
Ik kan er op drukken, het is wat aan de harde kant, maar hij is naar mijn idee niet echt pijnlijk voor Dancer(maar hij geeft zijn pijn dan ook niet snel toe)
De plek zit aan de rechterkant.Ongeveer op de helft tussen oren en schoft.Het is zo'n 10 bij 15 cm en wat langwerpig.
Wat zou het kunnen zijn(kan er helaas geen foto van maken want het is niet te zien en zeker niet met zijn vacht)
Wie heeft er een idee wie ik erbij moet halen, fysio of wat anders?
Verdikking in de hals/nek
Re: Verdikking in de hals/nek
Gezien de omschrijving kan het dus echt ALLES zijn!!!!
Zeker als het niet op foto te zien is...
Zeker als het niet op foto te zien is...
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Ik ben echt een bezorgde mama en denk dan ook meteen dat het iets rampszaligs is.
Wie zou ik erbij moeten halen, de Da, de fysio, ik heb geen idee!
Wie zou ik erbij moeten halen, de Da, de fysio, ik heb geen idee!
- kristelhans
Kan het een beet zijn van een ander peerd? Dat dik is gebleven? Meen me een topic hier te herinneren van iemand met een dikke bult op de nek van haar paard..of was dat nou een ontstoken insectenbeet..was iig niet schadelijk, alleen een schoonheidsfoutje.. Moet ie niet binnenkort geënt ofzo worden? Kun je het vragen..als het er een jaar zit en hij heeft er geen last van heeft het niet echt haast zou ik denken..
Ja dat zou ook best kunnen hoor. Want Danc heeft een allergie (gehad)maar de bulten blijven zitten. Met de DA over gehad en die bulten trekken niet meer weg omdat hij een oude huid heeft. Hij moet idd geent worden van de week.
Maar net wat je zeg; hij heeft er echt geen last van, of hij geeft het niet toe dat kan ook, dus dan zou je zeggen dat het niks heel erg is..
Maar net wat je zeg; hij heeft er echt geen last van, of hij geeft het niet toe dat kan ook, dus dan zou je zeggen dat het niks heel erg is..