Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
kristelhans
Bericht
door kristelhans » vr 02 okt 2009, 17:36
Ik ben heel blij...
Beers wond geneest goed..hij heeft geen dikke knie (rondom de wond was het dik maar slinkt ook helemaal nu) en hij heeft ook geen warm been. Hij kreupelt helemaal niet..geen grammetje pijn..alleen met spul op de wond smeren wel..dan wordt ie pisnijdig en wil hij mij pletten tussen de staldeur/muur en hemzelf..fijn.. Er is geen etter te zien en meneer heeft vrijwel geen verhoging (paar tiende in de avond steeds, maar wel onder de 38 graden). De wond begint van boven al te sluiten en als het zo door gaat is het hopelijk snel klaar!
Volgens de stalbaas kan ik al weer rustig gaan stappen omdat Beer zich ook stierlijk verveelt..hij wordt een echte hooligan in de wei en was volgens mijn stalgenoot bokkend en trappend achter haar aangerend..hihi (ze had hem 'stomme fjord' genoemd). Ik wacht daar nog wel een paar dagen mee maar ik ga morgen misschien wel wat vrijheidsdressuur doen met hem om zijn hooliganisme tegen te gaan!
Ik ben zo opgelucht en dat wilde ik even delen met jullie.

-
colunder
Bericht
door colunder » vr 02 okt 2009, 17:38
Fijn dat de wond goed geneest!
Hopelijk zit het snel weer helemaal dicht.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
-
roos
Bericht
door roos » vr 02 okt 2009, 18:43
Beertje toch..is het stiekem een terror fjord haha
Fijn dat het weer goed gaat met zijn wond!
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god

Dancer Trotse mama van Jasmijn en
Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug

-
kristelhans
Bericht
door kristelhans » vr 02 okt 2009, 18:48
Terror fjord!!

Goede benaming...ja meneer heeft wel wat geestelijke stimulatie nodig.. Alleen maar leuk dat ik zo'n slim peerd heb! De wond is op een hele verknipte manier toch ergens goed voor geweest...Beer overwint zijn watervrees langzaam..afspuiten gaat steeds makkelijker..kan nu al het touw over zijn nek hangen terwijl hij los staat en kan dan zelf op mijn hurken bij hem gaan zitten om beter bij de wond te kunnen.. HO is ook ho bij hem en daar ben ik nu weeeeer zooo blij mee! Hij zucht nu tevreden als ik aan het spuiten ben..nog even en hij gaat het lekker vinden!!

-
Anna
Bericht
door Anna » vr 02 okt 2009, 23:34
Gelukkig gaat het weer de goede kant op met zijn beentje
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren

-
truus1970
-
Contacteer:
Bericht
door truus1970 » za 03 okt 2009, 06:19
gelukkig maar dat het zo goed gaat. ju;llie worden zo wel lekker close..dat is wel fijn. Maar nu moet hij ok ophouden steeds wat anders te verzinnen.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
-
kristelhans
Bericht
door kristelhans » za 03 okt 2009, 07:20
Nou Truus, daar zeg je wat! Ik ben helemaal klaar met dit soort dingen haha! Ik verzorg hem met alle liefde van de wereld maar een beetje leuk door blijven rijden in de winter zou ook wel fijn zijn..vooral omdat hij dingen zo snel op pikt..hebben we net wat nieuws geleerd, krijgt ie weer wat! Ik ga er zo weer heen om het been af te spuiten.
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » za 03 okt 2009, 10:51
Terror fjord, die Beer toch. Met wat hij allemaal uitvreet past dat wel bij hem.
Fijn dat zijn wond weer de goede kant op gaat.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco