Wel of geen "weidehuur" vragen en zoja hoeveel?
- nobbygaard
Wel of geen "weidehuur" vragen en zoja hoeveel?
Nobby en Crystal staan nu tijdelijk op de manege en mijn stukje wei met de 2 stallen staan dus voorlopig even leeg. Wel betaal ik dus gewoon de huur hiervoor door zodat ik er straks terug op kan gaan staan met hun.
Nu vroeg mijn vaste verzorgster van Nobby of haar 2 shetlanders van de winter op mijn stukje mogen staan omdat ze zelf geen stal heeft en ze bij mij dus kunnen loslopen en de stal in kunnen om te schuilen. Nu heb ik al gezegd dat ik dat goed vind, maar ik weet niet of er iets voor zou vragen of niet. Ze verzorgd ook al voor niets Nobby en ook mijn kosten gaan uiteindelijk nu dubbel door. Dus denk ik erover om er geld voor te vragen zolang ze op mijn stukje lopen. Wat vinden jullie een normaal bedrag voor 2 stallen met weidegang en klein bakje. Ik heb ook nog aardig wat voorraad stro wat ze van mij mag gaan gebruiken.
Nu vroeg mijn vaste verzorgster van Nobby of haar 2 shetlanders van de winter op mijn stukje mogen staan omdat ze zelf geen stal heeft en ze bij mij dus kunnen loslopen en de stal in kunnen om te schuilen. Nu heb ik al gezegd dat ik dat goed vind, maar ik weet niet of er iets voor zou vragen of niet. Ze verzorgd ook al voor niets Nobby en ook mijn kosten gaan uiteindelijk nu dubbel door. Dus denk ik erover om er geld voor te vragen zolang ze op mijn stukje lopen. Wat vinden jullie een normaal bedrag voor 2 stallen met weidegang en klein bakje. Ik heb ook nog aardig wat voorraad stro wat ze van mij mag gaan gebruiken.
Re: Wel of geen "weidehuur" vragen en zoja hoeveel?
Ik zou wel iets vragen. 
Prijs durf ik er niet op plakken, dat verschilt zo per regio...

Prijs durf ik er niet op plakken, dat verschilt zo per regio...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Zou gewoon een leuk prijsje maken, lijkt me niet irreel.. toch????
(ik zelfde regio...
betaal voor mijn container met beton stukje 150 euro.
In weide seizoen betaal ik 175 euro p.m. voor dus 1 pony..
Rijvereniging zit om de hoek 10 minuutjes stappen)
Waar heb jij ze dan op stal nu?? (helemaal niet nieuwsgierig of zo....)
(ik zelfde regio...

Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Ik vind dat je zeker iets mag vragen. 
Ik weet niet wat die wei jou per maand kost? Maar dat zou je eventueel aan kunnen houden qua bedrag.

Ik weet niet wat die wei jou per maand kost? Maar dat zou je eventueel aan kunnen houden qua bedrag.
- nobbygaard
Ze staan nu op de manege giessenlanderij in Noordeloos.Sjolvir schreef:Zou gewoon een leuk prijsje maken, lijkt me niet irreel.. toch????
(ik zelfde regio...![]()
betaal voor mijn container met beton stukje 150 euro.
Ik betaal per 3 maanden € 250,00 maar dat is dan helemaal kaal. Ik moet dus zelf mijn voer inslaan en het onderhoud van de wei betalen. Zo komen ze dus ook nog van de week de sloten doen en dat moet ik dan zelf betalen. Ook voor het mestafvoeren moet ik zelf betalen. Dat is € 10,00 per week.Ik weet niet wat die wei jou per maand kost? Maar dat zou je eventueel aan kunnen houden qua bedrag.
Ik betaal 50 euro per maand, voor de wei en mocht 'stal' 
Voor Tootje dan zeg maar.
Ik zou het wel 'leuk' prijsje houden, omdat ze jou zeg maar ook altijd helpt toch
?

Voor Tootje dan zeg maar.
Ik zou het wel 'leuk' prijsje houden, omdat ze jou zeg maar ook altijd helpt toch

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
In Noordeloos helemaal.
Oei wat fout, veels te vaak langs de MAC...
- nobbygaard
Ik kom niet langs de MAC, dus geen problemen mee. Alleen hebben ze een kantine op de manege met lekkere dingen, dus dat kan nog weleens verleidelijk zijnSjolvir schreef:In Noordeloos helemaal.

En bevallen is de snelste manier van afvallen... beweren ze altijd.....
Wel super dat je ze daar kwijt kon in de tussentijd.
Wel super dat je ze daar kwijt kon in de tussentijd.
Ik betaalde trouwens ook 50 euro voor op de wei. Dat was gewoon wei zonder bijvoeren, zonder stal, zonder al teveel toezicht. Wel met water.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Ik zou er zeker wat voor vragen 
Anders betaal je eigenlijk haar paarden ook terwijl het voor haar voor nope is.
Terwijl jezelf ook al genoeg kosten hebt.
Ik zou niet weten wat ik ervoor moest vragen.
Cindy en gerrit staan nu voor 70 euro per paard p.m. op het land 24/7
We hebben binnen en buitenbak en ze worden bijgevoerd.

Anders betaal je eigenlijk haar paarden ook terwijl het voor haar voor nope is.
Terwijl jezelf ook al genoeg kosten hebt.
Ik zou niet weten wat ik ervoor moest vragen.
Cindy en gerrit staan nu voor 70 euro per paard p.m. op het land 24/7
We hebben binnen en buitenbak en ze worden bijgevoerd.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad zeker wat voor vragen, dat lijkt me vrij normaal 
Bij ons betalen we in de zomer voor de paarden 65 euro p/m voor de weide, en voor een shetlander 45 euro.

Bij ons betalen we in de zomer voor de paarden 65 euro p/m voor de weide, en voor een shetlander 45 euro.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- rocky&moby
kan ik bij jullie in de regio komen wonen, jullie schrikken je vast kapot van mijn stal prijzen dan haha.
indd een vriendelijke bedrag vragen ben jij ook iets geholpen en wil ze stro gebruiken dat laten vergoeden misschien.
indd een vriendelijke bedrag vragen ben jij ook iets geholpen en wil ze stro gebruiken dat laten vergoeden misschien.
Ik zou er zeker ook wat voor vragen. Zeker voor je stro, dat heb jij tenslotte ook betaald. Daarnaast ook een bijdrage voor het gebruik van de weide en stalletje. Ik zou hetzelfde vragen denk ik als wat je zelf betaald, dus 250 per 3 mnd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ik vroeg aan m n weidemaatje 50 € per maand inc. water excl alles wat er bij komt. Hooi e.d
Eventuele volgende keer zal het meer zijn, maar da ook incl hooi. is me slecht bekomen om dat apart te doen.
maar ik zou zeker een bijdrage vragen voor de shetjes, maar wel binnen alle redelijkehid. ze is wel je vriendin,
Eventuele volgende keer zal het meer zijn, maar da ook incl hooi. is me slecht bekomen om dat apart te doen.
maar ik zou zeker een bijdrage vragen voor de shetjes, maar wel binnen alle redelijkehid. ze is wel je vriendin,
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- nancy imka
Ik vind dat iemand die je paard verzorgd idd op jou paard mag rijden. Maar je zou het niet doen als je er zelf niet geholpen mee zou zijn denk ik dan. Het zou niet in mij op komen om mn vriendin iets te vragen voor het verzorgen van Imka. En die heeft ook dr zus wel eens mee genomen om te rijden ook geen probleem. Er moet wel wat tegenover kunnen staan ze helpt mij immers met het verzorgen van Imka.
Ik zelf zou denken ik gebruik het toch niet. Maar jij betaald er idd wel iets voor. Dus misschien dat je een kleine vergoeding kan vragen maar wat Anita zegt dan zou ik meteen bedanken! Ze helpt jou uiteindelijk ook met jou paardje. En je moet het toch wel betalen ook als zij dr shetjes niet neer zet.
Ik zelf zou denken ik gebruik het toch niet. Maar jij betaald er idd wel iets voor. Dus misschien dat je een kleine vergoeding kan vragen maar wat Anita zegt dan zou ik meteen bedanken! Ze helpt jou uiteindelijk ook met jou paardje. En je moet het toch wel betalen ook als zij dr shetjes niet neer zet.
Ik zou iets van 100 tot 150 vragen
Laat ik dan maar neit vertellen wat ik vertel voor een stal, bak(wel zwaar)en zomers dag en nacht in het land...
Laat ik dan maar neit vertellen wat ik vertel voor een stal, bak(wel zwaar)en zomers dag en nacht in het land...
Ach joh, voor dat ik deze stal had stond ik in Papendrecht op een vereniging..rocky&moby schreef:kan ik bij jullie in de regio komen wonen, jullie schrikken je vast kapot van mijn stal prijzen dan haha.
Koste 240 per maand EN 3 x per maand 3 uur kantine dienst EN 1 x per 6 wkn schoonmaak en werkdienst (a 4 uur per stuk)
EN 1 x per jaar werkdienstdag..... (en nog moest ik zelf uitmesten omdat ze vlas niet begrepen, en smeken om meer kuil..)
In de zomer ging die van mij dan elders de wei in.. nog eens 75 euro per maand extra.. ole... (voor de wei)
- Ilonka
Ik zou wel wat vragen, zeker omdat jou kosten ook door gaan. Persoonlijk zou ik zeggen 100 euro voor de maand en dan mag ze het stro (naar redelijkheid) gebruiken.
Zou je niets voor het gebruik van de wei willen hebben zou ik in elk geval wel de mestafvoer laten betalen.
Zou je niets voor het gebruik van de wei willen hebben zou ik in elk geval wel de mestafvoer laten betalen.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ik zou gewoon de kosten vragen die je betaald aan het weitje, dus 250 per drie maanden.
Ik weet niet of het stro wat je hebt snel op moet of niet, maar als je het anders toch weg moest gooien zou ik daar niks of weinig voor rekenen.
Ik weet niet of het stro wat je hebt snel op moet of niet, maar als je het anders toch weg moest gooien zou ik daar niks of weinig voor rekenen.