Mijn knappe spanjaard Adorno...
Re: Mijn knappe spanjaard Adorno...
het is echt een kanjer Kelly, jullie lijken wel voor elkaar gemaakt 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Mooi ding en een mooie bouw, zover ik er verstand van heb.
Veel plezier met hem...en heb je een aftelkalender ?
Veel plezier met hem...en heb je een aftelkalender ?

hij heeft een lekker koppie, prachtig oog, zo trouw
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Jeetje Kelly, wat een mooie knol! Alweer zo'n knapperd.
Mijn buurman heeft zich naast de fokkerij van Friezen ook altijd bezig gehouden met kleinschalig fokken van Anda's. Hij heeft vanwege zijn leeftijd alles drastisch ingekrompen maar een staat nog een zo'n statige goedgekeurde heer op stal, de witte Maluso III van Bodeguero V, geboren in1988!! Maar nog steeds een bloedmooie knol.
Toen ik Tim kocht heb ik nog een tijdje een Anda merrie gereden maar die vond ik te oud om over te nemen en haar zoon ( van bovenstaande hengst) was toen nog way to much voor mij, best jammer.
Ik heb nog sepia foto's van mij in een witte zomerjurk met die hengst aan de fiets op een laantje met perenbomen, die hangt levensgroot bij de buren in de gang haha. Echte sprookjespaarden!
Mijn buurman heeft zich naast de fokkerij van Friezen ook altijd bezig gehouden met kleinschalig fokken van Anda's. Hij heeft vanwege zijn leeftijd alles drastisch ingekrompen maar een staat nog een zo'n statige goedgekeurde heer op stal, de witte Maluso III van Bodeguero V, geboren in1988!! Maar nog steeds een bloedmooie knol.
Toen ik Tim kocht heb ik nog een tijdje een Anda merrie gereden maar die vond ik te oud om over te nemen en haar zoon ( van bovenstaande hengst) was toen nog way to much voor mij, best jammer.
Ik heb nog sepia foto's van mij in een witte zomerjurk met die hengst aan de fiets op een laantje met perenbomen, die hangt levensgroot bij de buren in de gang haha. Echte sprookjespaarden!
Wat een knapperd Kelly! Nu is het aftellen begonnen, straks lekker genieten 

wat zijn jullie een mooi stel samen. Zelfs de haren die matchen. dat vertrouwen komt wel goed, hij geeft nu al veel vertrouwen op de foto's weer.
Echt een mooie heer. Ik kijk uit naar de eerste rijfoto's, al zullen die nog op zich laten wachten, had ik begrepen
Echt een mooie heer. Ik kijk uit naar de eerste rijfoto's, al zullen die nog op zich laten wachten, had ik begrepen
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- Cindy+Uniek
hij is echt ontzettend knap en leuk 

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥