Jeskim op vakantie!!
Jeskim op vakantie!!
Jawel, op korte termijn geregeld, maar Jeskim gaat een poosje op vakantie naar het schone Lochem, Barchem eigenlijk..
Ze zal daar een suite delen in het hotel met een shetje..
Ging allemaal heel snel..
Jeskim is behoorlijk aan het uitdijen, understatement, in de wei bij mijn ouders en die mag ook wel wat conditie krijgen.. Nu kwam ik daar maar slecht aan toe, ben op en neer aan het jakkeren tussen huis, wanneperveen en mijn ouders, ben druk met de studie e.d.
Yvonne heeft Nina op het moment bij stal Dolfing voor de zadelproef, en bracht vanmorgen Zhellie naar Bart voor de aangespannen proeven..
Maandagavond gemaild met Yvonne en aangeboden dat ze Jeskim wel mee mocht nemen, dan kan ze toch lekker rijden, Jeskim krijgt beweging, die vind boscrossen sowieso leuk, en ik had er geen stress meer van dat ze zo groeit en geen conditie heeft.. Gelukkig zag Yvonne het ook wel zitten en dus hebben Yvonne en haar pa Zhellie gedropt en zijn daarna Jeskim op komen halen..
Lekker een tasje met Jes haar spulletjes ingepakt, hopelijk ben ik niets vergeten..
En ik hoop dat ze het leuk gaat hebben bij Yvonne, ik heb alle vertrouwen in Yvonne, dus dat zal wel goed komen!! Ik heb er al bij gezegd dat Jeskim wel een beetje een paard met een handleiding is, maar dat was ze wel gewend en vond ze geen probleem..
Heel veel plezier met elkaar!!
Ze zal daar een suite delen in het hotel met een shetje..
Ging allemaal heel snel..
Jeskim is behoorlijk aan het uitdijen, understatement, in de wei bij mijn ouders en die mag ook wel wat conditie krijgen.. Nu kwam ik daar maar slecht aan toe, ben op en neer aan het jakkeren tussen huis, wanneperveen en mijn ouders, ben druk met de studie e.d.
Yvonne heeft Nina op het moment bij stal Dolfing voor de zadelproef, en bracht vanmorgen Zhellie naar Bart voor de aangespannen proeven..
Maandagavond gemaild met Yvonne en aangeboden dat ze Jeskim wel mee mocht nemen, dan kan ze toch lekker rijden, Jeskim krijgt beweging, die vind boscrossen sowieso leuk, en ik had er geen stress meer van dat ze zo groeit en geen conditie heeft.. Gelukkig zag Yvonne het ook wel zitten en dus hebben Yvonne en haar pa Zhellie gedropt en zijn daarna Jeskim op komen halen..
Lekker een tasje met Jes haar spulletjes ingepakt, hopelijk ben ik niets vergeten..
En ik hoop dat ze het leuk gaat hebben bij Yvonne, ik heb alle vertrouwen in Yvonne, dus dat zal wel goed komen!! Ik heb er al bij gezegd dat Jeskim wel een beetje een paard met een handleiding is, maar dat was ze wel gewend en vond ze geen probleem..
Heel veel plezier met elkaar!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Re: Jeskim op vakantie!!
Wat een leuke oplossing zo
!

Klinkt inderdaad als een leuke oplossing! 

Dit klinkt super hoor en meer rust voor jezelf en meer beweging voor Jeskim
Hej wat leuk zeg, lang leve FW met al die logerende paarden hihiih.
He wat leuk zo spontane goede oplossing toch! Wij willen uiteraard wel foto's!!!!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Nou daar staat Jeskim mooi, zal haar zondag wel zien want dan komen wij Fjellko ophalen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ideaal, de contacten in de fjordenwereld, want zo kun je binnen no-time toch weer een prachtige oplossing vinden.
Geluk is de vrucht van intens werk
Wat een fijne oplossing Esther! Leuk!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Da's mooi geregeld! 
Heb je nou zelf nog wel wat staan??

Heb je nou zelf nog wel wat staan??
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Leuk dat deze oplossig zich voordeed. Yvonne veel plezier met Jeskim. Wie heb je nou zelf nog staan dan Es, behalve Flower.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Dat is idd. een super oplossing!!
Hebben jullie allebei profijt van
Hebben jullie allebei profijt van

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Dat is een mooie oplossing zo 
Kun jij ook weer een beetje rust vinden.

Kun jij ook weer een beetje rust vinden.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
- Senna&Cajra
Voor mens en dier een pracht oplossing.
Esther heeft Annelies van bart bij huis staan.
Maar super oplossing zo! Jeskim mooi een vakantie erbij en Yvonne kan lekker blijven boscrossen.
Maar super oplossing zo! Jeskim mooi een vakantie erbij en Yvonne kan lekker blijven boscrossen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)

Komt vast helemaal goed met Jeskim!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Heerlijk Esther!! Voor beide een oplossing toch?
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Klinkt goed! Super handig zo al die contacten.
- kristelhans
Handig geregeld! Ik vind het wel knap dat je je paardje zo uit logeren durft te doen.. Ik zou dat best lastig vinden denk ik...
Bij mijn ouders in de wei staan nu inderdaad Annelies (v. Balony) en Flower.. Ze kunnen het redelijk samen vinden, al heb ik het idee dat Flower iedereen leuk vind, hihi..
@ Kristel, uitlenen moest ik eerst ook niet aan denken hoor.. Maar ik zie het bij Bart overal gebeuren, die staat bij die en die staat daar.. Daarbij is Jeskim ook niet zo snel van de kook, Arwen van Daphne heeft daar bijvoorbeeld meer moeite mee geloof ik.
Heb zelf nu ook verscheidene logees gehad, er zijn zelfs twee merrie's van Bart bij mij thuisbevallen, vond ik hartstikke leuk, maar wel een grote verantwoordelijkheid, dat is wel spannend..
Nu heb ik ook wel veel contact met Yvonne, al een hele tijd via de mail en denk ik dat ik haar nu wel zo goed ken dat ik haar Jeskim volledig toe vertrouw..
@ Kristel, uitlenen moest ik eerst ook niet aan denken hoor.. Maar ik zie het bij Bart overal gebeuren, die staat bij die en die staat daar.. Daarbij is Jeskim ook niet zo snel van de kook, Arwen van Daphne heeft daar bijvoorbeeld meer moeite mee geloof ik.
Heb zelf nu ook verscheidene logees gehad, er zijn zelfs twee merrie's van Bart bij mij thuisbevallen, vond ik hartstikke leuk, maar wel een grote verantwoordelijkheid, dat is wel spannend..
Nu heb ik ook wel veel contact met Yvonne, al een hele tijd via de mail en denk ik dat ik haar nu wel zo goed ken dat ik haar Jeskim volledig toe vertrouw..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'