'smorgens om half 11 kwam ik op stal, scheer spullen mee, klaar om aan de slag te gaan!
Bij het land aangekomen trof ik 2 op zijn kant liggende watertonnen aan. Dit betreft een nieuw geintje van Wood water stampen tot de tonnen om vallen

Vervolgens Wood even gepoets en toen het scheerapparaat erover. Hij vond het heerlijk, je zag z'n lipje heen en weer gaan, zo grappig.
Na Wood voor het grootste deel geschoren te hebben, zonder extra paar handen is het erg lastig om tussen de plooien bij zijn voorbenen gescheren dus dat moest even wachten tot er wat extra handen kwamen.
In de tussentijd heb ik mijn auto vol geladen, want het was ook Wodan verhuisdag! Pff wat heb ik toch een zooi en alles gebruik ik ook nog....
Ondertussen was de hoefsmid ook aangekomen dus die heeft eerst Wodan gedaan, daarna Zanouk, Tasja en Fugo. Mijn auto was vol, trailer aangekoppeld en met een extra paar handen Wodan afgeschoren. Mijn hoefsmid had mijn kast in de pickup gelegd, kortom klaar voor de verhuizing naar onze nieuwe stal.
Daar aangekomen eerst de kast uitgeladen en op zijn plek gezet. Wodan uitgeladen en die mocht even wennen in de paddock met een pluk kuil.
Vervolgens heb ik mijn spullen weer uitgeladen en in mijn kast gedaan.
Nog even een kopje thee en vond ik het wel even genoeg. Het was inmiddels alweer 17 uur!
Na het eten weer naar stal gegaan, ze hadden Wood even lekker op het land gezet en dat vond hij wel lekker. Helaas moest hij toch echt met mij mee, want er moest nog gewerkt worden. Het rijden ging erg lekker hij was een beetje nerveus, maar wel goed te rijden. Na het rijden moet je bij het uitkomen van de bak hoeven krabben. Ik was daar mee bezig toen een paard vanuit de bak langs galoppeerde, hier schrok Wood even van, maar daarna was het goed.
Hij staat nu tevreden op stal te eten, zo aan hem te zien voelt hij zich al een beetje thuis.