Voor die tijd was het allemaal raar gelopen. Bedrijf stopte ermee, gaan solliciteren die het personeel evt wilde overnemen

Maar 3weken geleden liep het verkeerd af.. Ik had 's morgens al pijn bij li schouder/ borst. Eind vd ochtend pijn in mn rug, moeilijk lopen/zitten en lachen deed echt verschrikkelijk pijn.. Paracetamollen ingenomen.. Het zakte aardig af.. Uit werk gelijk doorgegaan naar paard.. Daar kreeg ik nog grote pijn aanval bij een schouder/ borst weer en in mijn rug.. Ik was Belle dr stal aant opschudden toen ik die pijnaanval kreeg. Belle stond zielig te kijken bij me, kwam met dr hoofd naar me toe heel zachtjes tegen mij aanstaan. Ik

Thuis aangekomen, mn ma schrok

Op aandringen van mn ma HAP gebeld(19u), moest met spoed komen. Het lag niet aan de medicatie waar ik de dag ervoor meebegonnen was.. hup hup naar de HAP. Daar aangekomen, mocht gelijk doorlopen. Arts heeft de controles gedaan, ik moest gelijk doorlopen naar SEH (spoedeisend hulp) want hij dacht dat ik longembolie had.. Eerst bloedprikken, daarna foto's maken van mn longen. (S.it zeg, wat doet dat pijn zeg, je armen omhoog doen). Wachten in de wachtkamer

Andere kwam later (na 25min) bloedverdunner spuiten.. Ik, mn ma en mn oom maar vragen wat er precies aan de hand was. Uiteindelijk om 22.30u kwam diezelfde arts weer met het verhaal dat ik longembolie en zwaar bloedarmoede heb en dat ik een nachtje moet blijven omdat ik de volgende een CT- scan kreeg voor longembolie. Later kreeg ik infuusnaald in mn arm.. Stomwijf kon ik niet even wachten totdat ik goed zat, want ik kreeg weer zo'n pijnaanval..
Inmiddels had ik wel al 2paracetamollen gekregen. Uiteindelijk werd ik om 1u 's nachts opgehaald uit de behandelkamer en werd naar de afdeling gebracht waar ik kwam te liggen.
Nog ff gekletst met mn oud klasgenootje die had nachtdienst. Eindelijk lag ik lekker in bed, toen kreeg ik bloed voor mn bloedarmoede..
Elke uur bloeddruk controle.. Ik sliep niet echt..
Ik werd de ochtend om 9.15u opgehaald voor CT-scan. Uitslag was niet goed. Had beide longen embolie en longinfarct. (embolie is een propje in de ader (trombose) en infarct is dat het een stukje van de long is afgestorven)
Dat was ff schrikken. Ik mocht niet naar huis, want ze wilde weten waar bloedarmoede vandaan kwam, misschien had ik ergens een bloeding?? HB was 3.6. Moet tussen 7 -11 zijn.. volgende dag maagdarm onderzoek, niets uitgekomen. De dag daarop (vrijdag) dunne dikke darm onderzoek (ook niets uitgekomen) voor niets die troep gedronken

Zaterdag mocht ik gelukkig naar huis met medicatie.. Zondag thuis drong het pas door wat er allemaal is gebeurd.. Toen stortte ik ff goed in.. Dinsdag daarop moest ik nog naar gynaecoloog voor onderzoek. Ook niets gevonden..
Nu gaat het wel beter met me. Moet nu weer opbouwen.. Belle wordt goed verzorgd door een vriendinnetje.. Ze kent Belle van kleins af aan al & Belle kent haar, dat scheelt een hoop..
Van niets zit ik nu aan 3soorten medicatie. December moet ik weer terug naar internist voor controle..
Longembolie is niet bekend in mn familie, over halfjaar gaan we bespreken hoe of wat..
Zal snel foto's van Belle op de comp zetten. Misschien vanmiddag of vanavond..